Kotimaiset sarjat

Kaipaan,kaipaan

Kotimaiset tv-sarjat ovat menneet ulkolaisten sarjojen kopioinniksi, miksi? Aiemmin tuli kotimaisia maalaissarjoja kuten lehmänvuosi tai elämänsuola jne... Oli puhtaita valkoisia lakanoita ja monia muita mainioita sarjoja. Voisikosellaisiasaada vaikkapa myöhäisiltoihin uusintana, olisi edes jotainkatsottavaa uutistenja ajankohtaisohjelmien lisäksi. Tellus ja syke eioiken 50v mieheen kolahda. Pirunpelto oli hyvä, mutta sen sai 4kpl dvd levyinä yle shopista. Vihreän kullan maa oli kanssa jokin kopio dallasista tai dynastiasta, en muista enään.

7

1062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lupatarkastaja nro 5

tekijänoikeus maksut rassaa , mielummin samalla rahalla ulkolaisia muodikkaita sarjoja .

• Alo nso

House ja kova laki ovat ainoat ulkolaiset sarjat joita jaksan katsoa. Lapsille kylläriittää katsottavaa, on älytön määrä sontaa tarjolla.

• Mievaankertaa

Kova laki rulettaa.

• janatuinen1

Kaikki kopioidaan muualta.

• dirli

Lehmän vuosi oli järjettömän hyvä sarja! Myös Tahdon asia, Harvoin tarjolla, Sydän toivoa täynnä ym.
      Nykyisistä ei Syke, Tellus, Kiiltokuvia ole yhtään hyviä olleet. Taivaan tulia katselin ja Klikkaa mua oli mainio. Mustat lesketkin osoittautui ihan hyväksi sarjaksi.Aina mielelläni katselisi hyviä kotimaisia sarjoja.

• Uljas K.

Se on just näin!

• dstrthytu7yu

Ideat vähissä, nykykäsikirjoittajat eivät keksi enää mitään uutta. Helpoin tapa varastaa jokin konsepti ja tehdä siitä "suomalinen sarja" pakollisella paljaalla pinnalla ja panokohtauksilla. Taivaan tulet on erinomainen sekä harvoin tarjolla ja takavuosien Elämän suola ja Puhtaat valkeat lakanat, ja jopa Blondi tuli taloon. Jopa Kotikatua tuli insentiivisesti katsottua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1506
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      14
      957
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      926
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      868
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      82
      775
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe