Kotimaiset tv-sarjat ovat menneet ulkolaisten sarjojen kopioinniksi, miksi? Aiemmin tuli kotimaisia maalaissarjoja kuten lehmänvuosi tai elämänsuola jne... Oli puhtaita valkoisia lakanoita ja monia muita mainioita sarjoja. Voisikosellaisiasaada vaikkapa myöhäisiltoihin uusintana, olisi edes jotainkatsottavaa uutistenja ajankohtaisohjelmien lisäksi. Tellus ja syke eioiken 50v mieheen kolahda. Pirunpelto oli hyvä, mutta sen sai 4kpl dvd levyinä yle shopista. Vihreän kullan maa oli kanssa jokin kopio dallasista tai dynastiasta, en muista enään.
Kotimaiset sarjat
7
1086
Vastaukset
- lupatarkastaja nro 5
tekijänoikeus maksut rassaa , mielummin samalla rahalla ulkolaisia muodikkaita sarjoja .
- Alo nso
House ja kova laki ovat ainoat ulkolaiset sarjat joita jaksan katsoa. Lapsille kylläriittää katsottavaa, on älytön määrä sontaa tarjolla.
- Mievaankertaa
Kova laki rulettaa.
- janatuinen1
Kaikki kopioidaan muualta.
- dirli
Lehmän vuosi oli järjettömän hyvä sarja! Myös Tahdon asia, Harvoin tarjolla, Sydän toivoa täynnä ym.
Nykyisistä ei Syke, Tellus, Kiiltokuvia ole yhtään hyviä olleet. Taivaan tulia katselin ja Klikkaa mua oli mainio. Mustat lesketkin osoittautui ihan hyväksi sarjaksi.Aina mielelläni katselisi hyviä kotimaisia sarjoja.- Uljas K.
Se on just näin!
- dstrthytu7yu
Ideat vähissä, nykykäsikirjoittajat eivät keksi enää mitään uutta. Helpoin tapa varastaa jokin konsepti ja tehdä siitä "suomalinen sarja" pakollisella paljaalla pinnalla ja panokohtauksilla. Taivaan tulet on erinomainen sekä harvoin tarjolla ja takavuosien Elämän suola ja Puhtaat valkeat lakanat, ja jopa Blondi tuli taloon. Jopa Kotikatua tuli insentiivisesti katsottua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782