Miksi nykyajan äidit valittavat koko ajan ihan turhasta??

hävetä niiden tars

Nykyajan äidit ovat saamattomia, avuttomia, valittavat ja vinkuvat ihan kaikesta.
2 lapsen kanssa elämä on muka ihan ylivoimaista, ei osata imettää ja plaa plaa plaa - ajatelkaa tätä:

minulla oli 5 lasta, navetta ulkotyöt sisätyöt - ruuanlaitot, siivoukset, pyykinpesut saunassa pulsaattorikoneella JA imetin kaikkia monta kuukautta.
Pesin myös sideharsovaippoja - muita ei ollut.
No, mikä nyt on niin hemmetisti muuttunut että äidit väsyvät " uupuvat " kahden !! lapsen hoidosta?
Nyt on kaikki mahdolliset koneet ja vempaimet, lapsia kuskataan päiväkotiin että UUPUNUT äiti saa vetää lonkkaa.
Kun isät tulevat töistä, heitä patistetaan kotitöihin kun se uupunut äiti ei koko päivänä ole " ehtinyt".
Ja jos vedätte tähän että lapsia surmataan - koska äidit ovat niin uupuneita niin stop!
Ennen oli paljon tekemistä, ei ostettu eineksiä, ei ollut mitään helpottavia asioita kuten nyt; tiskikoneet, pakastimet jne.

Jos äiti noin uupuu kahden muksun hoidosta, on parempaa että EI hanki lapsia ollenkaan.
Yhteiskuntaa on samperin hyvää syyllistää kun itse ollaan niin avuttomia, laiskoja ja ties mitä.
Miten luulette entisaikojen äitien jaksaneen?
Osaatteko edes ajatella sitä?
Kukaan ei nosta kissaa pöydälle, kaikki vain myötäilevät näitä väsyjä räsyjä jotka eivät jaksa ( viitsi) hoitaa omia lapsiaan !
Tämä ei ole provo, olen vain niin kyllästynyt siihen miten nykyajan äidit kehtaavat valittaa koko ajan - asioista joista jokainen aikuinen naisen pitää selvitä.
Hohhhoijaa kun olenkin väsynyt, tulisipa se iskä kotiin että se saa laittaa ruokaa, pestä lattiat ja mukulat ja minä olen tietysti netissä...
kuinka moni - ihan rehellisesti ja pelkäämättä olette samaa mieltä?
Kysykää ajoissa ennen kuin lyötte hynttyyt yhteen, mitä vaimo / äiti / on valmis tekemään ja mitä joudutte tekemään itse?

8

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monellekko palstalle

      Massapostaaja...Vai misogynisti?

    • NäinMeillä

      " 5 lasta, navetta ulkotyöt sisätyöt - ruuanlaitot, siivoukset, pyykinpesut saunassa pulsaattorikoneella "

      Just... ja sinulla oli todennäköisesti myös joku jolle jättää ne lapset hetkeksi aina kun menit navettaan, saunaan pesemään pyykkiä jne? Vai miten selvisit?

      Ja sinulle taas ei ollut näitä monella nykynaisella olevia asioita: 2 tunnin työmatkat, ruuhkat, lasten vieminen ja tuominen päiväkotiin, työstressi, yt-neuvotteluiden pelko, ylityöt harva se päivä, kuskaukset harrastuksiin 20 kilometrin päähän, jatkuva viestittely kouluun/päiväkotiin/harrastukseen jne.
      Maailma muuttuu ja ihmiset väsyvät eri asioihin ja eri tavoilla. Hienoa että sinä jatksoit mutta ei se sinusta mitään työnsankaria tee tai muista huonoja.

    • vellihousu....

      Siinä yksi aivopesty vellihousu puolustelee....ihan vapaasti vaan kun kaikki sen huomaavat miten tossun alla olet.....

      • NäinMeillä

        Juu, sinähän se tiedät kaikkien muiden ihmisten ongelmat ja vaikeudet...


    • omin silmin nähnyt

      NUORET ÄIDIT ISTUU PÄIVISIN MÄKKÄRISSÄ KULUTTAMASSA AIKAANSA, MUIDEN SAMANLAISTEN KANSSA.

      SYÖTTÄVÄT PARIVUOTIAILLE LAPSILLE HAMPURILAISIA JA RANSKALAISIA JA

      SOKERIJUOMAA PÄÄLLE.

      VOI LAPSIPARKOJA, PILATAAN JO PIENESTÄ LAPSEN ELIMISTÖ.

      • Kyttäri

        Kyttäiletkö mäkkäreiden ikkunan takana vai mistä tiedät? Itse et tietenkään syö mitään roskaruokapaikassa.


    • 1+1+1=?

      Facebook vie liikaa aikaa lastenhoidolta.

      • vielä lapseton

        Ja suomi24 nähtävästi myös :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2092
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. 161
      1231
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe