Nykyajan äidit ovat saamattomia, avuttomia, valittavat ja vinkuvat ihan kaikesta.
2 lapsen kanssa elämä on muka ihan ylivoimaista, ei osata imettää ja plaa plaa plaa - ajatelkaa tätä:
minulla oli 5 lasta, navetta ulkotyöt sisätyöt - ruuanlaitot, siivoukset, pyykinpesut saunassa pulsaattorikoneella JA imetin kaikkia monta kuukautta.
Pesin myös sideharsovaippoja - muita ei ollut.
No, mikä nyt on niin hemmetisti muuttunut että äidit väsyvät " uupuvat " kahden !! lapsen hoidosta?
Nyt on kaikki mahdolliset koneet ja vempaimet, lapsia kuskataan päiväkotiin että UUPUNUT äiti saa vetää lonkkaa.
Kun isät tulevat töistä, heitä patistetaan kotitöihin kun se uupunut äiti ei koko päivänä ole " ehtinyt".
Ja jos vedätte tähän että lapsia surmataan - koska äidit ovat niin uupuneita niin stop!
Ennen oli paljon tekemistä, ei ostettu eineksiä, ei ollut mitään helpottavia asioita kuten nyt; tiskikoneet, pakastimet jne.
Jos äiti noin uupuu kahden muksun hoidosta, on parempaa että EI hanki lapsia ollenkaan.
Yhteiskuntaa on samperin hyvää syyllistää kun itse ollaan niin avuttomia, laiskoja ja ties mitä.
Miten luulette entisaikojen äitien jaksaneen?
Osaatteko edes ajatella sitä?
Kukaan ei nosta kissaa pöydälle, kaikki vain myötäilevät näitä väsyjä räsyjä jotka eivät jaksa ( viitsi) hoitaa omia lapsiaan !
Tämä ei ole provo, olen vain niin kyllästynyt siihen miten nykyajan äidit kehtaavat valittaa koko ajan - asioista joista jokainen aikuinen naisen pitää selvitä.
Hohhhoijaa kun olenkin väsynyt, tulisipa se iskä kotiin että se saa laittaa ruokaa, pestä lattiat ja mukulat ja minä olen tietysti netissä...
kuinka moni - ihan rehellisesti ja pelkäämättä olette samaa mieltä?
Kysykää ajoissa ennen kuin lyötte hynttyyt yhteen, mitä vaimo / äiti / on valmis tekemään ja mitä joudutte tekemään itse?
Miksi nykyajan äidit valittavat koko ajan ihan turhasta??
8
198
Vastaukset
- monellekko palstalle
Massapostaaja...Vai misogynisti?
- NäinMeillä
" 5 lasta, navetta ulkotyöt sisätyöt - ruuanlaitot, siivoukset, pyykinpesut saunassa pulsaattorikoneella "
Just... ja sinulla oli todennäköisesti myös joku jolle jättää ne lapset hetkeksi aina kun menit navettaan, saunaan pesemään pyykkiä jne? Vai miten selvisit?
Ja sinulle taas ei ollut näitä monella nykynaisella olevia asioita: 2 tunnin työmatkat, ruuhkat, lasten vieminen ja tuominen päiväkotiin, työstressi, yt-neuvotteluiden pelko, ylityöt harva se päivä, kuskaukset harrastuksiin 20 kilometrin päähän, jatkuva viestittely kouluun/päiväkotiin/harrastukseen jne.
Maailma muuttuu ja ihmiset väsyvät eri asioihin ja eri tavoilla. Hienoa että sinä jatksoit mutta ei se sinusta mitään työnsankaria tee tai muista huonoja. - vellihousu....
Siinä yksi aivopesty vellihousu puolustelee....ihan vapaasti vaan kun kaikki sen huomaavat miten tossun alla olet.....
- NäinMeillä
Juu, sinähän se tiedät kaikkien muiden ihmisten ongelmat ja vaikeudet...
- omin silmin nähnyt
NUORET ÄIDIT ISTUU PÄIVISIN MÄKKÄRISSÄ KULUTTAMASSA AIKAANSA, MUIDEN SAMANLAISTEN KANSSA.
SYÖTTÄVÄT PARIVUOTIAILLE LAPSILLE HAMPURILAISIA JA RANSKALAISIA JA
SOKERIJUOMAA PÄÄLLE.
VOI LAPSIPARKOJA, PILATAAN JO PIENESTÄ LAPSEN ELIMISTÖ.- Kyttäri
Kyttäiletkö mäkkäreiden ikkunan takana vai mistä tiedät? Itse et tietenkään syö mitään roskaruokapaikassa.
- 1+1+1=?
Facebook vie liikaa aikaa lastenhoidolta.
- vielä lapseton
Ja suomi24 nähtävästi myös :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453106- 1082533
- 512521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402188Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4751826Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2481809- 1051775
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91644Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151577R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi231417