Oon kuullu et unessa ei voi katsoa kelloa, vaan jos katsoo niin niitä viisareita ei ole tai se kello on pysähtynyt tai jotain. Eilen näin kuitenkin unta, jossa katsoin kelloa. Se kello oli ihan toiminnassa eikä siinä ollut mitään erikoista.
Ootteko koskaan kuullu että unessa ei vois katsoa kelloa? Ootteko koskaan kattonu unessa kelloa?
kellon katsominen
5
1664
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sitä kelloo pystyy kattoo mutta ne viisarit vaa menee miten sattuu jos katot muualle nii viisarit onki jo iha eri asennossa
- Anonyymi
Onnistuisikohna tähän pistää kommentiksi kun en ole varma menikö uusi viestini, niin pistäisin vain niinkuin "muistiin":
Markoilla toimiva uimahallin pukuhuoneen kaappi
Kaiken näköisyä kymmenpennisiä ja muitakin vanhoja rahoja sieltä tuli. Ja aika ihmeellistä; eihän missään kai edes ole mitään raha-automaatti pukuhuoneen kaappeja vaan avaimilla ne toimivat.
Pelotti ja piti testata saako tätä nyt auki, aina entinen kymmenpenninen sieltä pyörähtää ja vielä hopeinen markka pistetään. Oli siellä euro ja kaksieuronenkin joukossa kun jossain vaiheessa minulla kämmenellä niitä kolikoita oli iso liuta.
Luultavasti joidenkin entisten koulutovereideni kanssa siellä oltiin. Minä koitin kaappia vaihtaa ja etsiä toimivaa. Jotain kaksinumeroisia ne oli numeroiltaan olisiko ollut nelosella alkavia. - Anonyymi
Onnistuisikohna tähän pistää kommentiksi kun en ole varma menikö uusi viestini, niin pistäisin vain niinkuin "muistiin":
Kaiken näköisyä kymmenpennisiä ja muitakin vanhoja rahoja sieltä tuli. Ja aika ihmeellistä; eihän missään kai edes ole mitään raha-automaatti pukuhuoneen kaappeja vaan avaimilla ne toimivat.
Pelotti ja piti testata saako tätä nyt auki, aina entinen kymmenpenninen sieltä pyörähtää ja vielä hopeinen markka pistetään. Oli siellä euro ja kaksieuronenkin joukossa kun jossain vaiheessa minulla kämmenellä niitä kolikoita oli iso liuta.
Luultavasti joidenkin entisten koulutovereideni kanssa siellä oltiin. Minä koitin kaappia vaihtaa ja etsiä toimivaa. Jotain kaksinumeroisia ne oli numeroiltaan olisiko ollut nelosella alkavia. - Anonyymi
Luultavasti joidenkin entisten koulutovereideni kanssa siellä oltiin. Minä koitin kaappia vaihtaa ja etsiä toimivaa. Jotain kaksinumeroisia ne oli numeroiltaan olisiko ollut nelosella alkavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann5273590- 1602515
Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1732510Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k141895Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81848Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel481820Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811534Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien321519Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131516- 101383