Olen saanut eläkkeelle jääneeltä esimieheltäni tietokoneen, jossa on Win2000-käyttöjärjestelmä.
Koneeseen on jäänyt johonkin muistiin kaikki hänen neljänkymmenen vuoden aikana käymiensä nettikeskustelujen aikaiset nimimerkit ja tunnukset.
Kun kirjaudun johonkin web-pohjaiseen asiakaspalvelurekisteriin, salasanaksi ja tunnukseksi Windows esittää näitä mitä ihmeellisimpiä lausahduksia ja sanoja.
On kiusallista, kun sivulliset voivat nähdä ja luulla, että minä olen työpaikan koneeseen kirjoitellut moisia lausahduksia!
Mistähän nämä roskat saisi tuhottua, koska selainasetuksissa ei liene tällaista mahdollisuutta vai onko ne jossain rekisteritiedoissa?
Jos joku tietäjä voisi ystävällisesti vastata?
Vanhat tunnukset roikkuu
3
291
Vastaukset
"Koneeseen on jäänyt johonkin muistiin kaikki hänen neljänkymmenen vuoden aikana käymiensä nettikeskustelujen aikaiset nimimerkit ja tunnukset."
No johan on ollut varsinainen tehomylly vuonna 1964 kun siihen on saanut päivitettyä W2K.
Taitaa esimiehesi olla NASAlla töissä.- poista ne
>Avaa Intenret Explorer
>Työkalut
>Internet-asetukset
>Sisältöön liittyvät asetukset
>Automaattinen täydennys, ota ruksit pois, Web-osoitteet ja Lomakkeet kohdista sekä Tyhjennä Lomakkeet ja Salasanat
>Ok - Nörtti____
Voi jumalauta että on avutonta touhua.Ei saatana tarvitse ihmetellä miksi virukset ja muut paskat leviää,miksi ihmisten tietoturva on uhattuna kun ei tuollaisia asioita edes osata tehdä.Vittu tietokoneelle pitäisi olla pakollinen ajokortti niinkuin autolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465751Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553035- 1832645
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102341- 272083
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132079törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151756- 1461337
- 141289
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611153