Nelikymppisen seksi ?

aivan ilman

Mielestäni ei ole normaalia, että 40-kymppiset jättävät seksin taakseen (koska he on jo ollu 20v naimisissa)
Tahtoisin saada vähän infoa ja muita mielipiteitä.

5

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Onhan se turhaa vaihtaa eritteitä muiden kanssa. Unohda seksi ja työnnä löylykauha perseeseen!

• Joo ei ole normaalia yleensä 40 alkaa seksi maistua entistä enemmän.

• NäinSeVaanMenee

40x10 on muuten jo aika wanha.... laskepa huvikseen itse! 400v...

Muttajoo, pakkohan tuo on ollut jättää, kun halut, himot ja seisokki katosi muutama vuosi sitten, ikää vasta 39v, eikä tuohon mitkään potenssinapitkaan auta.. jos olis niitä haluja ja himoja, niin varmaan auttais.

• faöhtaötha

No ei olekaan normaalia, tai sanosiko että yleistä. Toki just jos on 20 v takana ja uskollista meininkiä, niin saattaahan se hiipua. 10 v ja vähän piristyksiä välillä, niin kyllä seksi maistuu edelleen. Ei se kenelläkään normisti 40-vuotiaana vielä hiivu. Syitä voi olla monia jos hiipumista on, mutta yleensä niihin on apukeinoja. Mistähän tämä kysymys lähti liikeelle, voidaan ehkä avittaa?

• justaaaaa

No ei ole mitään tiettyä ikää milloin seksin harrastaminen ei ole normaalia, on vain ikä milloin sen harrastaminen on vaarallista.

Jotkut kyllästyvät seksiin jo 3 kymppisenä kun toiset vasta kun lantio katkeaa, älkää murehtiko moista, vaan miettikää oletteko itse vielä kyllästyneitä ^_^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      145
      1664
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1551
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      29
      1193
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1131
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      83
      971
    6. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      923
    7. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      921
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      788
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      761
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50