Automaattisesti kääntyvät peilit

Tonppako

Eli mitenkähän saa pois päältä nuo automaattisesti kääntyvät sivupeilit ku lukittee ovet? Kyseessä auris touring sport 2014
Ja turvavyö hälytinkin olisi mukava saada pois....

15

13607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohjekirja

Mitä, jos ottaisit ohjekirjan käteen ja lukisit sieltä.

• HSD - 10

Ei noita tarvitse pois ottaa käytöstä ainakaan talven takia, aina nuo ovat kääntyneet kuten pitääkin.

• ohjekirjako

Eipä löydy ohjekirjasta....

• HSD - 10
        ohjekirjako kirjoitti:

Eipä löydy ohjekirjasta....

Kyllä se siellä on, jos nyt en väärin muista niin sitä peilin kääntönappia piti painaa yhtäaikaa jonkun toisen napin kanssa ja avot. Mutta jos et löydä tietoa, toyota.info auttaa.

• tonppako

Löytyhän se sieltä ....mut vielä toi turvavyö hälytin olis mukava saada pois päältä.

• outo setämies?

ilman vyötäkö meinaat ajella, vai mikä siinä on ongelma?

• Kapulalla saa

Vyöhälyttimen saat pois kun pyydät huoltoa sen tekemään, toki ottavat ohjelmointilaitteella räpläämisest hieman korvausta.
        Saattaa saada jollain vapaasti myytävällä OBD-kapulallakin, mutta mennäkö takuun aikana kokeilemaan...

• Anonyymi

Jos saa kysyä, niin kuinka se tehtiin?

• tonppako

Lyhyet siirtymät vois ajaa ilman tuota ärsyttävää piippausta

• vaarit on harmi

silloinkin pitää käyttää turvavyötä, se on ilmeisesti sinulle kuitenkin iso haitta, kuten minunkin vanhalle isälleni (83v.)?
        Kun opettelee käyttämään vyät aina, niin sitä ei koe hankalaksi, käytännössä sitä ei edes huomaa kun sen kytkee automaattisesti.

• piimä taasen

Miksi turvavyön hälytin pitäisi saada pois? En ymmärrä? Turvavyö on henkivakuutus ja joka auto olisi muuten välittömästi varustettava turvavyölukolla, että viimeisetkin mustalaiset ja jupit muistaisivat laittaa turvavyön kiinni ennen auton käynnistämistä.. Mikä se turvavyölukko sitten on? Se on lukko, joka estää auton käynnistämisen ja ajamisen ellei turvavyö ole kiinni. Sellainen tulee varmaan vasta 2020 vaikka tekniikka on jo olemassa. Odotellaan, että tulee. Jupitkin ja mustalaiset käyttävät sen jälkeen turvavöitä ajaessaan.

• Ei satu

Se on kuitenkin oma asia ja sattuu vaan itseä, jos vyö ei ole kiinni.
        Miksi moni polttaa vielä tupakkaa? jne.

• Nipponkamapertti

Minä olen 35 vuotta sitten kun rattijuopon kanssa kolaroinut mies kehästyi ohjausakseliin kun ei käyttänyt turvavyötä, kun 20 minuuttia katsoo kuoleman tuloa on sen jälkeen vetänyt rähinäremmin kiinni.

• naksun

Koska jotkut osaavat laittaa vyön kiinni automaattisesti, ilman ärsyttäviä hälyytysääniä. Itselläkin on useita auton lyhyitä siirtoja joihin ei kuulu yleisellä tiellä ajoa. Ihan turha siinä on auton pimputella mitään.

Youtubessa on jotain videoita aiheesta. Ainakin vanhempaan Aurikseen, josko toiminto olisi samanlainen.

• Anonyymi

Katkaisemalla johdot Tojosta saa paljon toimintoja pois päältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe