Mitä olette mieltä? Kannattaisiko ostaa nyt tonnilla tai parilla ruplia kun ruplan kurssi on romahtanut?
Ruplan ostaminen
20
3904
Vastaukset
- Ruplaton
Se romahtaa lisää kaiken aikaa. Miksi haluaisit menettää rahaa?
- 4+5
Jos se vaikka joskus tulisi ylös samalla vaudilla.
- Musta pörssi
4+5 kirjoitti:
Jos se vaikka joskus tulisi ylös samalla vaudilla.
Ennen kuin tulee ylös, käy pahemman kerran pohjalla. Venäjän talous on menossa vakaviin vaikeuksiin eikä Putinin harrastama ulkopolitiikka ainakaan paranna asiaa.
- Monta rautaa
Musta pörssi kirjoitti:
Ennen kuin tulee ylös, käy pahemman kerran pohjalla. Venäjän talous on menossa vakaviin vaikeuksiin eikä Putinin harrastama ulkopolitiikka ainakaan paranna asiaa.
Rupla on nyt niin alhainen että ostin sitä isolla rahalla kahteen otteeseen, sijoitin ruplaan nyt 10.000e ja minua ei haittaa kurssin laskeminen nyt juuri sillä tiedän ihan varmasti ja tietävät muutkin että se tuosta lähtee melko kovaan ja nopeaan nousuun, silloin teen rahaa nopeasti.
- Putoava puukko
Monta rautaa kirjoitti:
Rupla on nyt niin alhainen että ostin sitä isolla rahalla kahteen otteeseen, sijoitin ruplaan nyt 10.000e ja minua ei haittaa kurssin laskeminen nyt juuri sillä tiedän ihan varmasti ja tietävät muutkin että se tuosta lähtee melko kovaan ja nopeaan nousuun, silloin teen rahaa nopeasti.
Esimerkki siitä, miten vaikeaa valuuttakauppa on. Tämä ruplan romahdus olisi tietenkin ollut aivan poikkeuksellisen hyvä tilaisuus tehdä voittoa, mutta näkyypä tuo onnistuvan tappionkin tekeminen. Tähän mennessä jo useampia tuhansia euroja.
- 500 tappiota tänään
Jos sen kaikki tietäisivät, nousu olisi jo käynnissä. Tänään sen sijaan meni 70 ruplan raja euroa vastaan rikki eikä laskun loppumisesta näy mitään merkkejä.
Toivotan onnea, sitä tarvitset jos aiot selvitä kuivin jaloin. - 00+99
"sijoitin ruplaan nyt 10.000e"
Turhaa trollailua! Ei edes pölhöin suomalaiskommari ostaisi ruplia juuri nyt.- Monat rautaa
Nyt täytyy toki muistaa etten ole vielä hävinnyt euroakaan? En ole myynyt ruplaa tappiolla, odotan rauhassa kun nousua alkaa tulla kunnolla.
- obaman uudet toimet
Trollitehtaan uutisisa. Jouluna vallankumous ja Lehtomäki ja suomineuvostoliittoseuran jäsenet muut saavat vaihtaa vaikka Talvivaarasenttinsä rupliin.
Oikeus toteutuu, krimille tuli pikkusen hintaa tuon panslavismin seurauksena.
Saapa nähdä mihin putler hyökkäilee seuraavaksi. - ajan harha
Jos on aikaa niin varmasti jää plussan puolelle.... 99 % todennäköisyys..
Ps. parempi kuin talvivaara..- öl´jykruunut
Itse kyttään kellonympäri norskien valuuttaa. Jos 10 paukahtaa rikki lähiviikkoina, kuten oletan, aloitan ostot. 7-8 tonnia on noihin ostoihin varattu, joten ei tässä isosta pelistä ole kyse. Valuuttatilillä aion niitä kruunuja lepuuttaa, tuskin siirtyvät osakkeisiin tms.
- Sijoittajakin
öl´jykruunut kirjoitti:
Itse kyttään kellonympäri norskien valuuttaa. Jos 10 paukahtaa rikki lähiviikkoina, kuten oletan, aloitan ostot. 7-8 tonnia on noihin ostoihin varattu, joten ei tässä isosta pelistä ole kyse. Valuuttatilillä aion niitä kruunuja lepuuttaa, tuskin siirtyvät osakkeisiin tms.
Norskien? onko siinä muka sijoituksen paikkaa? Perustele hieman taktiikkaasi meille?
- öljyiset kruunut
Sijoittajakin kirjoitti:
Norskien? onko siinä muka sijoituksen paikkaa? Perustele hieman taktiikkaasi meille?
On siinä. Jos eurolla saa tänään esimerkiksi 10 kruunua ja muutaman kuukauden päästä saa sillä 10 kruunulla 1,2 euroa niin homma on hyvin kannattavaa. Taidat olla sittenkin persulainen netissä loisiva turhankyselijä, mutta tulipahan vastatuksi.
- Sulla on vaan
öljyiset kruunut kirjoitti:
On siinä. Jos eurolla saa tänään esimerkiksi 10 kruunua ja muutaman kuukauden päästä saa sillä 10 kruunulla 1,2 euroa niin homma on hyvin kannattavaa. Taidat olla sittenkin persulainen netissä loisiva turhankyselijä, mutta tulipahan vastatuksi.
Öljyiset kulkuset!
- Anonyymi
Nyt olisi taas tilaisuus ostaa ruplaa halvalla ja tehdä muutaman vuoden kuluttua tiliä
- Anonyymi
Ostin noin 200 000€ ruplia ja tulen tuplaamaan rahani aikavälillä X.
- Anonyymi
Kaikki Suomessa asuvat Putinin kannattajat tullaan karkottamaan ruplineen Siperiaan. Hyviä sytykkeitä kylminä talvina.
- Anonyymi
Rupla on jo nyt halvempaa kuin wc-papru Suomessa. Vitosen setelillä on edullisempaa pyyhkästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki Suomessa asuvat Putinin kannattajat tullaan karkottamaan ruplineen Siperiaan. Hyviä sytykkeitä kylminä talvina.
Toivottavasti Putinin kannattajat ymmärtävät itse muuttaa Suomesta pois. Noin 15% kaksoiskansalaisista kannattaa Putinia. He joutavat lähtemään. Samoin voisi tuon kaksoiskansalaisuusmahdollisuuden lopettaa eli joko tai. Otat Suomen kansalaisuuden tai muuta Venäjälle sotimaan hullu-Putinin hyökkäyssotaa.
- Anonyymi
Eikös ne Suomessa taas estä tahallaan ruplien ostamisen forexilta ja muualta ettei tavan pulliainen pysty voittoa tekemään? :D Forex ostaa isot määrät ja sitten vasta myy taas niitä kun sille itselleen on hyödyksi. Lie valtiokin tässä kieroudessa mukana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540