Tutkimuksissa käyty, mies ei halua hoitoja..

Surullinen1

Ihan rikki. En tiedä miksi tänne edes kirjoitan..Olen 39 vuotias nainen ja lasta yritetty vähän reilu vuosi, tuloksetta.

Kävimme tutkimuksissa, joista selvisi ettei minulla ole johtavaa munarakkulaa, eli tarkoittaa sitä, että hoidot pitäisi aloittaa. Pistokset ja tabletit ja myöhemmässä vaiheessa muut asiat.

Mies ei halua hoitoja, eikä enää koko lasta. Itseasiassa, ei ole varmaan koskaan halunnut. Nyt kun asia tuli konkreettiseksi, niin tämäkin asia paljastui. Hoidoista hän kieltäytyi jo alun alken.

En tiedä enää mitä tehdä, ole niin rikki etten näe mitään ulospääsyä..Olen niin yksin koko asian kanssa, ei ole mitään ulospääsyä, elämänhalua, ei mitään. Yhdessä ollaan oltu kohta seitsemän vuotta ja koen, että olen heittänyt elämäni hukkaan. Millään ei ole enää mitään merkitystä :(

5

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiirettä pitää

Mene yksin hoitoon lahjasoluilla. Mene ulkomaille, koska Suomessa et luultavasti saa hoitoa parisuhdetilanteesi vuoksi. Jos olisit nuorempi, niin voisit vielä katsoa tilannetta, mutta nyt sinulla ei ole yhtään aikaa enää tuhlattavaksi.

• omat hoidot

Ajattelisin että hormonihoidot ovat sinun oman kehosi hoitoa ja voit ottaa niitä kysymättä mieheltä lupaa. Isommat hedelmöitystoimenpiteet tehdään tietysti yhteisellä päätöksellä. Luulen että miehesi hyväksyy lapsen vaikka ei nyt haluakaan tehdä ratkaisevaa päätöstä hankkia lapsi. Hyvin monet lapset ovat syntyneet ilman että mies olisi varsinaisesti halunnut isäksi, ja siihen sitten vaan totutaan.

• Kiirettä pitää

Mutta voi tulla tosi vaikeaksi harrastaa seksiä oikeina päivinä, jos mies ei halua osallistua. Koeputkihedelmöitykseen taas pitäisi luovuttaa spermaa purkkiin, jos siihen asti mennään. Spermapankin sperman käyttöön tarvitsee psykologin luvan, ja sitä ei tule takuulla herumaan, jos mies on ilmoittanut ettei halua lasta. Taas mihinkään muihin hoitoihin ei tarvitse psykologin lupaa, joten pahakaan aviokriisi sinänsä ei estä hoitoja, mutta jostainhan se spermakin pitää hommata.

Aloittajan ikä on sellainen, että ei ole yhtään vuotta tuhlattavana ja pitäisi heti osata tehdä oikeat siirrot. Vaikea sanoa, että mitkä ne siirrot olisivat, mutta ehkä kannattaisi hakeutua ulkomaille hoitoon johonkin, jossa ei psykologilla ole valtaa ratkaista lahjasolujen käyttöä. Tai tietysti hyvä konsti olisi hankkia rakastaja, joka sitoutuisi seksiin ovulaatiopäivinä, mutta voi olla työläs projekti. Voi olla, että mies tottuisi ajatukseen hoidoista muutamassa vuodessa, mutta silloin on jo myöhäistä.

Vinkkinä kaikille muille, että hoitoihin kannattaa hakeutua 35 ikävuoteen mennessä, niin ei joudu heti alkuun ajolähtötilanteeseen.

• ??????????

Jos on noin kauan elänyt ilman lasta pärjää lopunkin ilman aivan mainiosti. Kohta kun vaihdevuodet ovat edessä niin kiittelee kun ei mitään pikkukakaroita ole riesana.

Kaikkea ei voi saada tässä elämässä ja sitten vain keksimään jotain muuta mielenkiintoista harrastusta tilalle. Olla onnellinen jos pysyy terveenä noin muuten.

En ymmärrä ajatusta siitä että jos ei jotain saa, on heittänyt elämänsä hukkaan????

Kuinka noin heikko voi olla vielä nelikymppisenä, luulisi jo iän ja elämän kokemuksen tuomaa vahvuutta olevan. Jos lapsi on noin suuri juttu niin sitä aletaan yrittämään viimeistään alle 30v.

• voin auttaa

Tutkimuksissa käyty, mies ei halua hoitoja.. haluan auttaa sinua. jos haluat raskaaksi, ota yhteyttä, kerron lisää. [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe