selkäranka näyttää valuneen housuihin tuomareita valitsevilta. isoon ääneen alkuvuodesta huudettiin aktiivisuutta ja luvattiin ahkerille tuomareille paikkoja sm-kisoihin. nyt on nimet tulleet ja samat kultapossut siellä kulkee vaikka suomessa ei kisoihin vaivauduta. ovat liian suuria herroja pikkukisoihin. ei ihme jos tuomareita lopettaan
Vastaukset 2
- jeos.....
Jossaki filakisassa esim herman ja painicup istuu 30 dimarii 2 päivää rivis 2 maton takana 70 painijan (35 päiväs)
Sitte ikäreissä muutama dumari vääntää yhes illas kolmel matol yli sadan painijan kaa - mans4
ei mikään muutu. samoilla housuilla mennään hautaan asti. painin saattohoito on jo alkamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497