Anarkistin haastattelusta:

T.S.,

TOIMITTAJA HAASTATTELI YHTÄ ANARKISTIA:
T: Olet täällä osoittamassa mieltäsi, miksi?
A: *ittu ku mä en tykkää ku eliitti vaan juhlii, eikä meillä ole *ittu mitään, ei rahaa, ei oleskelutiloja *ittu, ei mitään
T: Onko Sinulla asunto tai työpaikka kuitenkin?
A: *ittu ei oo. Hengaan yhden kaverin kämpässä kun omasta tuli häätö kun en maksanut *itun vuokria.
T: Entä oletko töissä? Mistä saat rahaa?
A: *ittu, sossusta mä rahan saan. Ei mun *ittu kannata mennä *ittu töihin, kun sitten alkaisi menemään ulosotot heti jos on tuloja, ittu.
Jos meen töihin ja "ne" rupee perimään palkasta maksamattomat elatusmaksut ja muut ulosotot, mulle jää ihan sama raha kun mitä nyt saan sossusta, eikä tarvitse käydä töissä.
MINÄ: Sinulla ei ole mitään? Sanoit juuri, että saat sosiaaliturvatukea? Et siis halua osallistua työllistymisen kautta yhteisvastuulliseen verojen maksamiseen, jonka avulla sosiaalikustannuksesi maksetaan? Odotat siis valtiolta ilmaista rahaa, muut tehköön töitä? Et siis halua hankkia työpaikkaa, jotta voisit vuokrata oman "oleskelutilan", jossa asua? Et siis halua tehdä töitä, jotta et joutuisi maksamaan oman lapsesi elatusmaksuja ja muita ulosottoja, joita olet velkaa elinkustannuksistasi valtiolle tai muille tahoille? Tämän takia osoitat mieltä "eliittivieraille", joiden seassa on tavallisia ihmisiä, jotka on tekemänsä palkallisen tai vapaaehtoistyön merkityksen perusteella tai maamme itsenäisyyden puolustamisen vuoksi kutsuttu linnaan? Ymmärräthän, että linnanjuhlien järjestämisellä työllistetään myös ihan tavallisia veronmaksajia, jotka osallistuvat sosiaaliturvakustannustesi maksamiseen? Millä perusteella vaadit oikeuksia, jos et ole itse valmis kantamaan vastuuta omista elinkustannuksistasi?

5

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oi ittu

      Voiha ittu kun ollaan niin itun kovia.....

    • Huh H Elvetti

      Yllättävän positiivisesti media suhtautui rikolliseen toimintaan: moni haastateltu löysi ymmärtämystä kilteille "mielenosoittajlle"! Tähän suuntaanko olemme kulkemassa?

      • Ittumainen tyyppi

        Rikollista toimintaa todella.Mielenosoitukset ovat ihan muuta.Ei olisi venäjällä mahdollista tuollainen anarkia kuin kerran.Joka tyypin naama ja teot olisivat tallessa videoituna.Pakkotyötä ja vankilaa tulisi rutkasti. Voi ittu sentään....olisi ihan tarpeellista ottaa oppia joskus sieltäkin.


    • Kant

      Kuka toimittaja? Mikä media?

      • Kant

        Noniin ja sieltä.

        Tekaistu "haastattelu".

        15 000 lammasta sai just myötäpotkun ennakkokäsitteilleen, kiitos tästä tiedät kyllä kuka. Sinua tässä saa enemmän hävetä kuin yhtäkään riehuvaa teiniä.

        Eivät saa suomea nousuun nämä ikkunoita rikkoneet räkikset, vielä vähemmän luotan tähän meidän "T&J" unessa elävään Suomenmaan lammaslaumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1699
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      139
      1624
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe