"Lahden kummitustalo"

turkulaiset lahdessa

Lahden kummitustalo pelotti turkulaisia aikanaan todella paljon. Syynä oli se, että turkulaiset olivat ja ovat tottuneet asumaan kelan ja sossun maksamissa kerrostaloasunnoissa, eikä yksityisomistuksessa oleva omakotitalo laajoine pihoineen ollut heille tuttu.

Onhan laaja omakotitalon piha tietysti vähän pelottava, jos on tottunut pelkkään kerrostalomurjun grillipaikkaan.

Paskaämpärijuttu taas tulee siitä, että turkulaiset näkivät talossa useita ämpäreitä ja ajattelivat tietenkin, että niihin paskotaan. Näin ei tietenkään ollut. Omakotitalon suurella tontilla on paljon pihatöitä, joihin tarvitaan ämpäriä. On niissä joissain joskus saattanut esimerkiksi kananpaskaa ollakin, mutta tätä on käytetty normaaliin tapaan kasvien lannoitteena. Tätäkään kerrostaloturkulaiset eivät tajunneet.

13

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä se nyt

      vaan on niin, että lahtelaiset paskoivat ämpäriin. tämän tietää jokainen kummitustalossa käynyt

    • paskaämpäri

      kun lahden pojat olivat vierailulla turussa niin joka miehellä oli paskaämpäri mukanaan. turkulaiset opettivat kädestä pitäen miten vesivessaa käytetään

    • FaktatEsiinSitte

      Ootteko te koskaan edes ikinä käyneetkään missään kummitustalossa? Lahdessa saati Turussa? Puhutte ihan ympäri pyöreitä ja täyttä vesiperää... Kukaan ei ole pystynyt todistaa faktoja pöytään että mitä siellä on tapahtunut ja mitä ei!!!!!! Falskeja väitteitä ja samaa hölinää paskasinkkiämpäreistä....

      • Orchman

        Ola kuulema puhui ihan tosissaan, että Väinö olisi lukinnut hänet johonkin komeroon useaksi tunniksi ja nimenomaan kummitustalossa. Ola oli miehuullinen eikä tehnyt pelosta housuihinsa vaikka likeltä piti!


    • ullakon.vanki

      olin vuosia vankina kummitustalon ullakolla lahdessa ja jouduin paskomaan ämpäriin ja samalla lukemaan ääneen kalevalaa

    • sentietkand

      Kalevalasta tuli mieleen
      Kun Olavi Mäenpää oli 14 vuotta sitten Mikaelin kirkkovaltuuston vaaleissa ehdokkaana, eräänä hänen vaalilupauksenaan oli, että juutalainen raamattu korvataan aitosuomalaisella Kalevalalla.
      Äänten vähäinen määrä (7) järkytti Olvin henkistä tasapainoa ja hän erosi kirkosta ja leikki muutaman kuukauden kommunistia.
      Mm. tilasi kymmenen kpl mustaa baskeria ja kommunistiterroristi Che Guevaran kuvalla varustettuja teepaitoja.

      • Orchman

        Aikoinaan viime vuosituhannella ennen pitkää reissuaan Viroon Ola sai potkut silloisen SMP:n joukoista ja hän osallistui vaaleihin omissa nimissään ja levitteli itsestään julisteita, joissa häneksi tunnistettava hahmo pui nyrkkiä jotenkin Pohjois-Korean mieleen tuovassa kostyymissa.


      • Sentietkand

        Monessa mies mukana.
        Pari kolme viikkoa sitten Turun Sanomat laski, että Olavi Mäenpää on ollut kuudessa (6) eri puolueessa, johtajana tietenkin, sehän on Olville kynnyskysymys.
        Lehti jätti mainitsematta, varsinaisen poliitikan tähdenlennon Waltteri Jokisen, joka lyhyen poliittisen uransa aikana on jo kolmannen puolueen puoluesihteerinä.
        Mihin mies ehtii, kun ikä ei vielä paina.


      • 7Vaihe
        Sentietkand kirjoitti:

        Monessa mies mukana.
        Pari kolme viikkoa sitten Turun Sanomat laski, että Olavi Mäenpää on ollut kuudessa (6) eri puolueessa, johtajana tietenkin, sehän on Olville kynnyskysymys.
        Lehti jätti mainitsematta, varsinaisen poliitikan tähdenlennon Waltteri Jokisen, joka lyhyen poliittisen uransa aikana on jo kolmannen puolueen puoluesihteerinä.
        Mihin mies ehtii, kun ikä ei vielä paina.

        Ikä ei paina, mutta valkotakkiset sedät saattavat hidastaa Waltterin uran nousukiitoa.


      • 7Vaihe

        Ai niin!
        Millainen mörkö se siellä Lahdessa oikein mölysi? Siis muuu kuin asukas itse.


      • silmätön
        7Vaihe kirjoitti:

        Ai niin!
        Millainen mörkö se siellä Lahdessa oikein mölysi? Siis muuu kuin asukas itse.

        Oletko aivan silmätön?!??!?!


      • 7Vaihe
        silmätön kirjoitti:

        Oletko aivan silmätön?!??!?!

        Silmättömyys liittyy näissä kummittelujutuissa joko täydelliseen lääkinnän puutteeseen tai alkoholinkäytön aikaansaamaan deliriumiin.


    • Km-muistelija

      Kummitustalon entinen isäntä oli tässä vielä takavuosina ns. "tosi fiksu" kunnes muuttui "ihan pölyksi"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe