haen velkajärjestelyyn jossa kaikki muut velkojat puoltavat velkajärjestelyä mutta Lindorff ei.
Onneksi käräjäoikeudella on mahdollisuus sivuuttaa heidät mutta se jää nyt nähtäväksi.
Olisihan se loogista että jos saisin velkajärjestelyn maksaisin heillekin takaisin velan mutta kun eivät varmaan sitten tarvitse rahoja....ko kä kö? Tämä jos ei mene oikeudessa lävitse jään koko elämäni velkojeni kanssa! Varsinaisia köyhien ristiinnaulijoita!
Lindorffin veto
7
349
Vastaukset
- ei ihan noin
>>Olisihan se loogista että jos saisin velkajärjestelyn maksaisin heillekin takaisin velan..>>
Oikeasti maksaisit heillekin takaisin vain murto-osan velasta tai ehkä et yhtään mitään, jos saat 0-ohjelman.
Mitä nyt oikein kuvittelit velkajärjestelyn merkitsevän? Et kai olisi sitä hakenutkaan, jos ajattelit - kuten yllä - että maksaisit velat velkojille takaisin kokonaan ja sellaisenaan. - lainapeitto
Minulle ei Lindorff päässyt sanomaan mitään, kun maksoin lainat pois Takuu-Säätiön takaamalla lainalla. Toki tekivät kaikkensa vaikeuttaakseen maksamista. Olisi ollut hienoa tallentaa tuo puhelu. Oli se sellasta mato-koukussa-kiertelyä ja uhkailua, että ei täältä velkoja makseta pois ilman heidän lupaa jne.
Itse kun aikoinani tilailin velkasaldoja veloista niiden poismaksua varten niin palvelu oli hyvää. Sain spostiini laskut eriteltynä muutamassa päivässä. Lopuksi tilasin todistuksen että kaikki velat hoidettu eikä yhtään enää velkoja siihen firmaan. Kaikki meni ilman mitään kiertelyitä.
- jjjjeepep
Aina joku sieltä hanttiin laittaa.Toivottavsti menee läpi kuitekin. sun hakemus.
- JURISTI100
LINDORFFIA VASTAAN PÄRJÄÄ VAIN ASIAINAJA JOKA VELKOMUS ASIOIHIN ERIKOISTUNUT NIIN TÖRKEÄÄ PERINTÄ TAPAA HARJOITTAVAT SUOMESSA.
- JURISTI100
LUO OHJEISTUS NURRKAMARIPOKA JA JURISRI100 JA HERTTANAINEN
HAKU TALOUS JA SITTEN VELAT JA LAINA SIELLÄ AMMATTI IHMINEN VASTAA SINULLE.
KAIKKI ON JÄRJHESTELY KYSYMYKSIÄ MINÄ AINAKIN JURISTINA VASTAAN PIEN JA LUIN NÄMÄ KAIKKI NIMIMERKILLÄ.
LAITA HAKUUN GOOGLESTA SIELTÄ KYLLÄ HETI LÖYTYY LINKITYS. - 2020
Lindorff vastusti ainoana mulla v.2013.Käräjäoikeus hylkäsi hakemukseni silloin.Valitin hovioikeuteen,asianajaja teki paljon töitä valituksen kanssa.Velkajärjestely myönnettiin,vaikka silloinkin Lindorff vastusti (tietenkin),asianajaja kirjoitti hyvän lausuman jne. Liki vuoden kesti valitusprosessi ja nyt liki vuoden kestänyt jo ohjelma.
Tiukka maksuohjelma,mutta niin se nyt vaan on.
4 vuotta jäljellä...
Tsemppiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412428Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731716Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 651198
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171168TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872