Lopetin katsomisen, kun tulee niin omituisia näkemyksiä.
Atlantin taakse aikoinaan muuttaneet ihmíset veivät uskonsa mukanaan. Kait se pitää ymmärtää, että uskonto kehittyi siellä eri suuntaan.
Mutta on se niin kummallista. Puhutaan evoluutiosta, en ota kantaa. Mutta kun samaa Raamattua lukevat, mitenkä on mahdollista tulla niin erilaiseen julistukseen?
TV7 työntää Ameriikan uskontoa
7
201
Vastaukset
- Korpi Jaakko
Raamatussa on vastaus tuohon kysymykseesi? Se on lopunajan eksytystä?
Selvät merkit Suomessakin näkyy joka puolella, lopun lähestymisestä? Mutta, todelliset, sydämmestään uskovat saavat iloita tästä ajasta ja Jeesuksen tulosta hakemaan omiaan, Halleluja!
Tarttee vain olla siinä uskon ymmärryksessä minkä Jumala on itse kullekkin antanut, lukea päivittäin Raamattua ja etsiä jatkuvasti Jumalan kasvoja, rukoillen, pyytää ymmärrystä Raamatun sanoman ymmärtämiseen?
Olemme kaikki Jumalan luomia yksilöitä ja Hän haluaisi meissä jokaisessa täyttää suunnitelmansa?
Voi, niiden kohtaliota vielä, jotka oman maallisenedun saamisen takia riistävät ja estävät Jumalan suunnitelman toiselta ihmiseltä?- Lopunajan merkit
Mitä ovat ne "selvät merkit" lopunajoista, joita Suomessakin näkyvät? Ihan konkreettisia esimerkkejä?
- omatoimisuutta
Lopunajan merkit kirjoitti:
Mitä ovat ne "selvät merkit" lopunajoista, joita Suomessakin näkyvät? Ihan konkreettisia esimerkkejä?
Lue Raamatusta ja katso ympärillesi.
- Lopunajan merkit
omatoimisuutta kirjoitti:
Lue Raamatusta ja katso ympärillesi.
Minä kysyin sinun näkemystäsi?
- omatoimisuutta
Lopunajan merkit kirjoitti:
Minä kysyin sinun näkemystäsi?
No, esim. Nälänhätä, luonnonmullistukset, uskosta luopuminen, laittomuuden lisääntyminen, väärät profeetat.
Ja juutalaisten paluu omaan maahansa.
- hyh hyh mikä kanava
Kenen verorahoilla tätäkin sontaa näytetään?
- Ei verovaroista
Ei kenenkään verorahoilla, sillä TV7 toimii vapaaehtoisten lahjoitusten turvin. Päinvastoin se maksaa veroja kun työllistää 70 työntekijää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549