Nuorisojengi hakkaa?

Varoitus.

Sellainen sanoma kiertää, että kolmen pyörä-hermannin nuorisojengi olisi hakannut itseään vanhemman nuoren.

Tekijät eivät välttämättä ole edes rikosoikeudellisessa vastuussa teoistaan.

Väkivalta on jälleen lisääntymässä ja pahenemassa Orivedellä.

7

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julkiseksi

Missä päin? Minkä ikäisiä?

• Puskista

Aloittaja voisi vähän valoittaa asiaa..

• Varoitus.

En sen enempää tiedä, halusin vain varoittaa näistä väkivaltaisista nuorista. Nimet nyt eivät muutenkaan kuulu nettikeskusteluihin.

Monesti Orivedellä unohdetaan, että kyseessä on eräs Suomen väkivaltaisimmista kunnista.

• 17+11

Orivesihän on suomen sikako huumeiden käyttäjien osalta. Pilvi yms päitä tulee vastaan tämän tästä ja kasvattelevat kannabista pitkin mettiä ja vuokrayksiöissään.
        Mua ei oo kyllä ikinä hakattu mutta voi johtua siitä kun pituutta on yli kaksi metriä ja painoakin reippaasti yli sadan. Saattaa saada takasinkin vaikka väkivaltainen en ole ikinä ollut.

• pystyykö vai onko

pystymätön paikka?
      Uskaltaako siel päin liikkua? Meneekö äärimieshommiksi, jos pyöräilee Tampereelta Orivedelle ja takaisin. Sopiiko edes nopea Orivedellä kääntyminen, mikä kestää noin muutaman minuutin verran, vai ehtiikö tulla pieksetyksi jo tuollakin välillä? Jos siellä kerran pyörii tuollainen kolmen pyörä-hermannin kopla, mitä lie perkeleen enkeleitä.

• Pyöräilijä.

Siinä ja siinä. Kerrankin minua vastaan tuli jotain jengiläisiä pyörillä etukiekot ilmassa. Molemmilla tiukka tuijotus minuun päin. Toinen poika oli noin 4-vuotias ja toinen 6-vuotias. En tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa. Varmuuden vuoksi en tehnyt kumpaakaan, vaan pidin perusilmeen ja poljin sen mitä jaloistani irti sain.

• EiPystyEisitniinmillään
        Pyöräilijä. kirjoitti:

Siinä ja siinä. Kerrankin minua vastaan tuli jotain jengiläisiä pyörillä etukiekot ilmassa. Molemmilla tiukka tuijotus minuun päin. Toinen poika oli noin 4-vuotias ja toinen 6-vuotias. En tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa. Varmuuden vuoksi en tehnyt kumpaakaan, vaan pidin perusilmeen ja poljin sen mitä jaloistani irti sain.

Aijai. Ne onkin just niitä vaarallisimpia, ja näillä on vieläpä ikää yhteensä 10 vuotta, että nehän pystyvät kaksin enempään pahaan kuin yksin. Kyllä mä nyt katsoisin, että en mä taida rohjeta tulevana suvena pyöräilee sinne Orivedelle. Ennemmin ajelen jotain muita reittejä. :-D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      163
      7322
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4218
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3728
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3210
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2966
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2559
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2356
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2049
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2005
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1906
    Aihe