Chat?

Minä vaan

Onko olemassa enää mitään vertaistuki-chattia? Tukiasemaakaan ei kai enää ole..

12

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sandon.

      Kyllä tukinet on olemassa ja siellä aika ajoin on noita chatteja.

    • -------

      #tukiasema.net
      Toimii nykyään.

    • laho latvainen

      Meitähän on täällä nettikriminaali psykopaatti stalkkereita palsta
      väärällään, asiantuntemusta löytyy joka lähtöön tai ainakin syydetään
      sitä soopaa tulemaan.
      Mihinkään tukiasemiin, tänne vaan toisten psykopaattien seuraan niin
      vähän ajan päästä huomaatkin olevas sieltä terveimmästä päästä.

      • Tomb Son

        Joo, ei kyllä kannattais tunnustaa julkisesti olevansa tuollainen ja vielä peitellymminkin aikamoinen häpeä harrastaa aikuisena toisten kiusaamista ja vakoilua lakia rikkoen.


    • Minä vaan

      Kiitos vastauksista. Kävin tuolla #tukiasema.netissä, mutta aika hiljaista oli...
      Toisessa keskustelussa tällä palstalla joku mainitsi sellaisen kuin drunkenhorsen chatin, tosin se ei saanut kovin mairittelevia arvosanoja siellä. Osaako kukaan kertoa enempää tuosta chatista?

      • Ex-kävijä

        Mun kokemus Drunkenhorsesta on tämä: väki ei kauheasti puhu mistään, kunhan roikkuvat. Vanhoja Tukiasemalaisia pääosin ja aika tiukka sisäpiiri epäilevää porukkaa uusia kohtaan. Kävin siellä, kun se perustettiin. Sitten se kohta lopetettiin, aloitettiin uudestaan enkä saanut enää uusia tunnuksia eli en pääse sisään. En jaksanut sen kummemmin selvitellä miksi näin. Tuonne #tukiasema.net:iinkään en ole enää päässyt, ehkä vika on mun selaimessa...


      • Ex-kävijä kirjoitti:

        Mun kokemus Drunkenhorsesta on tämä: väki ei kauheasti puhu mistään, kunhan roikkuvat. Vanhoja Tukiasemalaisia pääosin ja aika tiukka sisäpiiri epäilevää porukkaa uusia kohtaan. Kävin siellä, kun se perustettiin. Sitten se kohta lopetettiin, aloitettiin uudestaan enkä saanut enää uusia tunnuksia eli en pääse sisään. En jaksanut sen kummemmin selvitellä miksi näin. Tuonne #tukiasema.net:iinkään en ole enää päässyt, ehkä vika on mun selaimessa...

        Onhan noita psykologeja ja kristillisiä auttamisverkostoja jonne voi mennä puhumaan asioistaan luottamuksella. Nuorille on esim tuollainen http://www.takaisinelamaan.fi/index.php?page=takaisin-elamaan-ry
        Oma kohtaista kokemusta on tuosta paikasta kun aloitin elämänmuutoksen ja se voi auttaa myös muita


      • ex-tukarilainen
        Ex-kävijä kirjoitti:

        Mun kokemus Drunkenhorsesta on tämä: väki ei kauheasti puhu mistään, kunhan roikkuvat. Vanhoja Tukiasemalaisia pääosin ja aika tiukka sisäpiiri epäilevää porukkaa uusia kohtaan. Kävin siellä, kun se perustettiin. Sitten se kohta lopetettiin, aloitettiin uudestaan enkä saanut enää uusia tunnuksia eli en pääse sisään. En jaksanut sen kummemmin selvitellä miksi näin. Tuonne #tukiasema.net:iinkään en ole enää päässyt, ehkä vika on mun selaimessa...

        Tuonne #tukiasema.net:iin pääsee täältä: http://irc.lc/ircnet/tukiasema
        Taitaa olla vaan #tukiasema2, jossa on enempi porukkaa...


    • jammu11

      perseestä ylläpitäjät

    • jokeri?

      webchat.quakenet.org/ #tukiasema.net
      tuolta löytyy tukarilaiset

    • Anonyymi00010

      Hei!

      Kun tukarin chatti lakkasi toimimasta, chattilaiset ovat käyttäneet eri alustoja ja nykyään kirjoittelemme Irkissä, Quakenetissä (https://webchat.quakenet.org) kanavalla #eteinen. Tulkaahan moikkaamaan!

      • Anonyymi00011

        Mielenkiintoista et tällanen vielki olemassa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe