olen jo jonkin aikaa kärsinyt yleensä kotona illan tullessa kauheasta ahdistuksesta, rinnassa tuntuu puristava tunne, hirveän kuuma sekä kädet että jalat hikoavat ja olen aivan kauhuissani, tuntuu kuin tulisin hulluksi.
Olen usein viikonloput pois kotoa, eikä silloin ilmaannu mitään. Koulussa saattaa tulla ahdistus ja puristava tunne muttei muuta.
Pelkään jo etukäteen näitä hetkiä ja niiden jälkeenkin olo on kovin haavoittuvainen.
Mitä tehdä?
paniikkikohtaus(ko?)
:))
1
139
Vastaukset
- artsi7
Normaalia panikointia, jota on tosi monella. Kannattaa mennä koulun terveydenhoitajalla puhumaan jos asia häiritsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233