Hikiset jalat

-Erika-

Mulla hikoaa ihan älysti jalat.. Mut osa miehistä ilmeisesti tykkää jalkojen hajusta ja hielle tuoksuvista korkkareista?.. Mä oon aina hävenny omia tuoksu jalkojani... varsinkin jos on joutunu heittää kengät pois ja olemaan sukkasin :D töissä kyllä yleensä potkasen korkkarit tai baltsut ym. jaloista välillä jos alkaa hiostaa, mut siellä ei kyllä oo kukaan haistelemassa onneks :D monesti kyllä jätän esim. korkkarit patterin päälle kuivumaan että kosteus haihtuu.. Mut jännää että miehet tykkää hikijaloista, hmm. voisinkin laittaa jotain vanhoja kesä kenkiä myyntiin missä vielä hien tuoksua tallella :D

38

2867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • namnam

Mä ainakin tykkään, tuli mieletön stondis tätäkin lukiessa :) kauniin naisen hyvin hoidetuttuja, päivän korkkareissa hikoilleita jalkoja on aivaan taivaallisen ihana haistella.. pitää saada pussailla ja nuolla myös! Mä tykkäsin aina runkkailla haistellen ex-muijan kesäsandaaleja, lenkkikenkiä ja sukkia.. Seksin aikana otin hikiset varpaat suuhuni josta usein seurasi välitön orgasmi.

Miltäs tällanen kuullostaa, niinku ihan omasta mielestä? :D

• Anonyymi

Ihan samanlaiset fetissit täällä

• Heipä hei Erika.
      Tuo ihmeessä kinttusi sekä kenkäsi tammikuun lopussa pervpark bileisiin miesten ihasteltavaksi ja palvottavaksi.
      Uskon että yllätyt positiivisesti saamastasi huomiosta.

www.pervpark.fi sisältää infot ja antaa mahdollisuuden mehustaa tulevaa.

• sneakers

kiinnostaisi kovasti Erika sun käytetyt kengät....kuinkas saisin suhun yhteyden??

• Girl 87

Minulla kans jalat hikoilevat ihan törkeästi ja sitten alkavat haisemaan. Kahdeksan tunnin työpäivän jälkeen omat korkkarit ovat ihan kosteat aina. Kesällä jalassa avokkaat, keväällä ja syksyllä nilkkurit ja talvella saappaat. Melkein aina kotot ovat minimi noin 7 cm, suurin osa on siinä 9-11 cm välillä.

Nytkin jalassa nilkkurit jotka ovat ihan kosteita hiestä ja haisevat aika pahalle.
      En voi kuvitella että joku nauttisi noista….. Pitää kokoilla tarjota ne miehelle illalla sängyssä ;)

• -Erika-

Pakko lisätä vielä yks juttu... Viime kesänä olin ostamassa urheiluliikkeestä lennkareita ja siinä katselin hyllystä erilaisia vaihtoehtoja. Hetken päästä tuli myyjä apua tarjoamaan, kertoi siinä eri malleista ja ominaisuuksista... Pahin tilanne oli kun hän pyysi minua nousemaan sellaisen lasin päälle josta näkee jalkapohjat... Olin heti että eiihh :D en tarvitse mitään erikoispohjallisia tai kenkiä. Otin korkkarit jalasta ja nousin sen lasin päälle, ajattelin että varmasti haistaa mun hikijalat :D Meni vielä se lasi ihan huuruunkin :D Mua rupes naurattaa kun se koski mun jalkapohjan kaarta ja sanoi että tänne kohtaan yleensä tarvitaan tukea. Sanoin vain että kutian tosi herkästi että alkaa naurattaa :D

• Footlover

Mikäs on jalkasi koko, silläkin on iso merktys :p

• Lonely tiny feet
        Footlover kirjoitti:

Mikäs on jalkasi koko, silläkin on iso merktys :p

Täällä 2.5 - 3, miltä se kuulostaa?

• Girl 87

Myyjät urheilu/kenkäliikkeissä saavat varmasti aika usein sellaisia asiakaita kuten sinä ;)
      Jos itse menisi lasin päälle seisomaan lasi olisi varmasti ihan huuruisissa myös nyt.
      Samat nilkkurit ovat olleet jalassa kello 7 aamusta ja tulevat olemaan ilta 21 asti varmasti taas.
      Niissä on sellainen voimakas hapan haju nyt vaikka nilkkurit eivät ole kun puolitoista kuukuuta vanhoja.
      Avokkaat haisee jo viikon jälkeen aina kesäisin tosi paljon jalkahielle.
      Joku sanoi kerran minulle että minun korkkarit haisi kun paskakuskin saappaat…..

• -Erika-

Mä en kyllä juurikaan ole koko päivää samoissa kengissä, en mitenkään pystyisi olemaan varsinkaan nilkkurella tai saappailla kymmentä tuntia yhtä soittoa :D Jalat menee liian kuumaksi siinä ajassa :D yleensäkin on hyvä vaihtaa kenkiä päivän aikana, töissä avokkaissa ja kotimatkalla eri kengät... Mulla ei ole mikään pakottava tarve olla koko päivää korkkareilla, jalat kyllä kestää sen mut yleensä toi hikoilu on syy miksi vaihdan kenkiä ja saatan vaihtaa vaikka matalempiin silloin tai toiste päin :)

• namnam
        -Erika- kirjoitti:

Mä en kyllä juurikaan ole koko päivää samoissa kengissä, en mitenkään pystyisi olemaan varsinkaan nilkkurella tai saappailla kymmentä tuntia yhtä soittoa :D Jalat menee liian kuumaksi siinä ajassa :D yleensäkin on hyvä vaihtaa kenkiä päivän aikana, töissä avokkaissa ja kotimatkalla eri kengät... Mulla ei ole mikään pakottava tarve olla koko päivää korkkareilla, jalat kyllä kestää sen mut yleensä toi hikoilu on syy miksi vaihdan kenkiä ja saatan vaihtaa vaikka matalempiin silloin tai toiste päin :)

Minkä kokoinen jalka sulla Erika on? Lakkaatko varpaankyntesi? Onko kukaan mies koskaan palvonut jalkojasi? Jos ei, niin miltä se ajatuksena tuntuis? :)

• Girl 87
        -Erika- kirjoitti:

Minulla on se että liikun niin paljon paikasta toiseen töissä niin en voi kantaa mukana eri kenkiä. Silloin tule otettu korkokengät jalkaan aamulla ja pois illalla kun olen taas kotona. Joskus kesäisin olen käyttänyt keinonahkaisia avokkaita ja ne vasta hikipommeja ovat olleet. Niiden kanssa olen ongelmitta käynyt suihkussa välillä. Avokkaat ihan OK kunnossa sen jälkeen. Aidoilla nahkakengillä on vähän eri asia.

• ottaaeteen

Voisin nuolla varpaitasi Eerika ja hieroa jalkojasi mutta saisit kyllä pestä jalkasi ensin sillä vaikka olenkin jalkafettari niin en pidä likaisista jaloista:D

• -Erika-

Hei jalkani eivät ole likaiset! Vaikka ne onkin hikiset, niin en pidä niitä likaisena... En pidä ihmisistä jotka käskevät, joten tuskin antaisin sinun koskea jalkoihini :D

• haisua
        -Erika- kirjoitti:

Hei jalkani eivät ole likaiset! Vaikka ne onkin hikiset, niin en pidä niitä likaisena... En pidä ihmisistä jotka käskevät, joten tuskin antaisin sinun koskea jalkoihini :D

Hyi, olen jalkafettari enkä saa kiksejä hienhajusta.

• -Erika-
        haisua kirjoitti:

Hyi vaan itsellesi :D

• Aina mielessä
        haisua kirjoitti:

Kyllä kyllä itse myös jalkafettari ja mielestäni naisten kosteiden/hikisten jalkojen tulisikin tuoksua/haista ja maistua aromikkaalle nam jos näin ei olisi niin tunne oisi paljon vaisumpi

• open toe

Erikan juttua lukiessa alkoi muna seisomaan. Ikävä työpaikka jos kukaan ei nuuskien pääse nauttimaan kenkiesi aromeista. Hikiset sukkikset hikisissä kengissä saa aina munan seisomaan. Vaimo on usein todennut esileikin aikana, että kun antaa haistella hikisiä sukkiksia paljas terska paisuu niin ettei meinaa suuhun mahtua. Paras tunne on kun lopputyöntöjä pilluun tehdessä nostaa hikiset sukkisjalat naamalle, haistelee toista ja imee toisen jalan sukkisvarpaita, aistii ihanan tuoksun ja maistaa suolaisen hien maun. Suosittelen kokeilemaan.

• Lonely tiny feet

Vaimosi on onnellinen nainen, lukiessani juttuasi mulla kastui pöksyt laakista..

• Lonely tiny feet kirjoitti:

Vaimosi on onnellinen nainen, lukiessani juttuasi mulla kastui pöksyt laakista..

moi missäs päin sinä olet

• Anonyymi

Ihan just näin.....

• hikiset maistuu hyvä

Minä nuolen "salaa" tyttöystävän hikisiä jalkoja. Saan nuolla niitä yleensä vain silloin kun ne on pesty vaikka kiihottavinta on juuri se kun saa hikisen jalan painaa naamaa vasten. Yksi miten saan nuolla hänen hikisiä jalkoja on yksinkertaisesti kun hän nukkuu tai kun nussin sitä ja pidän nilkoista kiinni niin otan varpaat suuhun.

• Kahjonlukija

"Eerika"taitaa olla saapasukko?Kukaan nainen noun pöllöjä haasta.

• noun noun
        Kahjonlukija kirjoitti:

En tiedä kuka mikäkin on, mutta minua eniten ärsyttää nämä kirjoitustaidottomat solvaajat jotka pilaavat nämä kirjoitukset. Mitä tarkoittaa tuokin sana noun?

• -Erika-
        Kahjonlukija kirjoitti:

No enpä mä kirjoita tänne enää... Jostain syystä vain kirjoitin ja tajusin itsekin kuinka tyhmää oli kertoa.

• möhkö

Ei ollut tyhmää, todellakaan. Kiva saada naisenkin mielipide asiaan :)

• Näyttäisihän meitä hajuista kiinnostuneita olevan muitakin kuin minä yksinään. Erika olisi kyllä todellinen unelmieni nainen :)

http://kinnusen.blogspot.com/

• Anonyymi

Kiva kun on nostettu tämä ketju ylös. Löytyi vanhaa ilmiannettavaa. Nyt tehty.

Mukavaa Jussin odotusta
        t. Kutsuni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kun on nostettu tämä ketju ylös. Löytyi vanhaa ilmiannettavaa. Nyt tehty.

Mukavaa Jussin odotusta
        t. Kutsuni

Kiva, kun olet löytänyt tarkoituksen säälittävälle elämällesi. Mietinkin jo miksi olet olemassa…

Toivotan sinulle tapahtumarikasta loppuelämää… toivottavasti ne tapahtumat ovat vakavia sairastumisia ja onnettomuuksia! 👍

• outojahaaveita

-Erika- ja girl 87. Mielelläni haistaisin ja maistaisin jos annetaan...

• Kengät

Minäkin ajattelin joskus, että yäk, kun kuulin joidenkin haistelevan hikisiä kenkiä ja jalkoja. En koskaan uskonut itse kiihottuvani moisesta.
      Asian muutti vaimon erittäin seksikkäät mokkanahkasaappaat. Aluksi en voinut päästää katsettani niistä. Myöhemmin halusin kosketella niitä niiden jalassa ollessa. Sitten asia eteni siihen, että halusin haistella ja suudella niitä. Nyt olen jo nuollutkin niitä. Uskomatonta, miten hyvältä niiden sisusta voi tuoksua. Varmaan maailmankaikkeuden suloisin tuoksu.
      Muita kenkiä en edelleenkään osaa kuvitellakaan haistelevani. Ajatuskin tuntuu vastenmieliseltä, mutta kuten edellä kerroin, mieli voi muuttua.

• Anonyymi

Anna ihmeessä yhteystietosi niin tehdään kauppaa.....

• Anonyymi

Tehdään lisää yhteistyötä. Sinä nostelet ja minä annan ilmi asiattomuudet.

t. Kutsuni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehdään lisää yhteistyötä. Sinä nostelet ja minä annan ilmi asiattomuudet.

t. Kutsuni

Juu, tuletko juhannuksena kokkoni sytykkeeksi? 🤗

Siinä yhteistyössä olisi paljon lämpöä mukana ja ehkä vähän rakkauttakin… niitä liekkejä kohtaan tietenkin. 😍

• Anonyymi

Mun anopilla hikoilee jalat aika paljon ja tuoksu kyllä leijuu ilmassa jos on samassa huoneessa. Sellainen hapaimelä voimakas haju. En ole anopin varpaita päässyt nuolemaan tai haistelemaan, mutta sukkahousuja kyllä. Niitä ei kauaa tarvitse haistella, kun lähtee iso lasti paineella.

• Anonyymi

Annapas anopillesi yllätys, kun tiedät hänen tulevan tupaan ja haistelen hänen ihananhikisiä sukkahousujaan, niin kerro, miten ihanankiihottavaa voikaan olla naisentuoksu ja lennätä lasti hänen nähdensä, niin saat nauttia molemmista neidoista.

• Anonyymi

Hei siinä on se juttu, että urospuolisen luonnollinen hajuaisti tunnistaa ne kiihottavat hormonien tuoksut, joita alkaa naisella kehittymään samoihinaikoihin kuukautustien alkaistessa. Ja ne feronomit... UUUH.?Mielestäni Mies on täysin terve ja luonnonmukainen, kuten muutkin nisäkkäät, kun saa nauttia vastakkaisen sukupuolen kiihottavista tuoksusta. Omastamielestäni se on aivan tajunnanräjäyttävää seksuaalista kanssakäymistä😋😋😋👌

• Anonyymi

Naisen sanotaan erittävän himo feromoneja -ovulaation- aikana ja muutama päivä sitä ennen, ei kuukautisten aikaan.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      147
      8803
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2579
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2377
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2371
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1813
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      36
      1199
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe