Asiaan

Jod ja antijod

Kirjoitettaisko välilä veneilystä?

5

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luotsi kehiin

      Hyvä idea. Jodlarikin näyttää taas vaihteeksi vähän rauhoittuvan. Luotsi tekisi kyllä terää tällekin palstalle. Purjehdus-palstalla meno on luotsin ansiosta ollut viime aikoina aika siedettävää.

    • Jodlarille ei kannata vastata lainkaan. Trolli kyllästyy nopeasti jos ei saa huomiota. Siksi Jodlarin kanssa kinastelijat ovat palstan toimivuuden kannalta lähes yhtä tuhoisia kuin Jodlari.

      • minkäs teet

        Totta turiset.
        Vaatii kuitenkin aika paljon olla vastaamatta esimerkiksi loukkaukseen, vaikka tietääkin, ettei siitä ole mitää hyötyä. Eihän se voi olla niinkään, että kirjoittelua hallitsee yksi henkilö, joka käyttäytyy kuin sika vatukossa.


      • minkäs teet kirjoitti:

        Totta turiset.
        Vaatii kuitenkin aika paljon olla vastaamatta esimerkiksi loukkaukseen, vaikka tietääkin, ettei siitä ole mitää hyötyä. Eihän se voi olla niinkään, että kirjoittelua hallitsee yksi henkilö, joka käyttäytyy kuin sika vatukossa.

        Vaatiihan se pirusti itsehillintää. Oikeasti tekisi mieli antaa samalla mitalla takaisin ja pistää idiootti järjestykseen. Siitä vaan ei ole mitään hyötyä ja tilanne vain pahenee. Luotsina tilanne on tietysti aivan toinen, että voi yksinkertaisesti vain poistaa häirikön viestin, ilman turhia lässytyksiä.

        Oma virheeni, vaikken sitä sellaisena halua edes ajatella oli paljastaa henkilöllisyys täällä, minkä jälkeen Jodlari tietysti kaivoi kuvan, työpaikan ja henkilötiedot, joilla käy aika ajoin revittelemässä.

        Sinänsä hemmetin typerää, koska ideaalisti tällaisen palstankin pitäisi muistuttaa aivan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä, missä ei pitäisi olla mitään tarvetta henkilöllisyyden peittelyyn. Toisaalta normaalissa, naamatusten käytävässä keskustelussa ei myöskään sattuneesta syystä ole Jodlarin kaltaisia typeryksiä paikalla :)


      • idiotismitehtailu
        bollox kirjoitti:

        Vaatiihan se pirusti itsehillintää. Oikeasti tekisi mieli antaa samalla mitalla takaisin ja pistää idiootti järjestykseen. Siitä vaan ei ole mitään hyötyä ja tilanne vain pahenee. Luotsina tilanne on tietysti aivan toinen, että voi yksinkertaisesti vain poistaa häirikön viestin, ilman turhia lässytyksiä.

        Oma virheeni, vaikken sitä sellaisena halua edes ajatella oli paljastaa henkilöllisyys täällä, minkä jälkeen Jodlari tietysti kaivoi kuvan, työpaikan ja henkilötiedot, joilla käy aika ajoin revittelemässä.

        Sinänsä hemmetin typerää, koska ideaalisti tällaisen palstankin pitäisi muistuttaa aivan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä, missä ei pitäisi olla mitään tarvetta henkilöllisyyden peittelyyn. Toisaalta normaalissa, naamatusten käytävässä keskustelussa ei myöskään sattuneesta syystä ole Jodlarin kaltaisia typeryksiä paikalla :)

        Sinulla ei kuitenkaan ole hävettävää esiintymisessäsi kuten Jodlarilla jonka henkilöllisyys myös tiedetään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe