Merkillisesti posti on uudistunut, aina huonompaan suuntaan. Merkillistä myös millä oikeudella on lähettämiäni viestejä poistettu vuodesta 2006 lähtien yli kymmenen tuhatta kpl.
Uutta uudistusta:
Tilapäinen häiriö
Yhteyden muodostus epäonnistui.
Yritä uudelleen
Mikäli et pääse useammalla yrityksellä postiin, ota yhteys asiakaspalveluumme.
Siirry yhteydenottolomakkeelle
Suomi24.fi posti uudistui jälleen
5
208
Vastaukset 5
- ölöllllööööö
Taidat olla kova poika viestittelemään.
Oletko numeroinut viestisi kun noin tarkkaan luvun tiedät?- von Lagerbom
Et taida paljon viesteistä tietää. Kun katsoo paljonko on saapuneita, tietää siitä suunnilleen lähetettyjenkin määrän. Kyseessä siis "virkasähköpostiosoitteeni"
- hahahhhhaaaa
von Lagerbom kirjoitti:
Et taida paljon viesteistä tietää. Kun katsoo paljonko on saapuneita, tietää siitä suunnilleen lähetettyjenkin määrän. Kyseessä siis "virkasähköpostiosoitteeni"
"Virkasähköpostiosoite" Suomi24:lla, älä nyt ihmeessä naurata.
Hanki nyt hyvä mies gmaili tai jokin muu vastaava. niitä ei poistella ja niissä on omat arkistot.
Eikö tämä suomi24:n sähkäri ole vähän näitä kevyempiä juttuja varten.
Itse en ainakaan kehtaisi lähettää virallista sähköpostia mistään suomi 24:n osoitteesta.
- vai muka von
Vonnin voisi Spämmätä koko kaverin, lue paskanpuhujan.
- suomi24 on paska
Laakeri ei ole selvästikään lukenut käyttöehtoja.
Suomi24 poistaa vaikka koko osoitteesi jos et käytä sitä 3 kuukauteen.
Juuri tästä syystä suomi24.fi on surkea sähköpostinpitoa varten.Itse käytän sitä vain saadakseni luotua uuden, paremman sähköpostin toiseen paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..8684Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557