Tere!
Millasella autolla voi vetää autotraleria ja autoa? Tarviiko siihen olla maastuir vai riittääkö ihan henkilöauto?
Vetoautona olis SAAB ja samaten myös hinattavana autona, sekä tietysti asianmukainen traileri.
Uskoisin vetoauton ominaisuuksien riittävän vallan hyvin mm. levyjarrut kaikissa pyörissä sekä tukeva rakanne. Trailerissa myös jarrut.
autotrailerin veto
4
2756
Vastaukset
- mika,
vetoautossatehoa riittää.sitten joku säädös KAI on että trailerin paino ei saa ylittää vetoauton painoa tästä en ole varma,mutta joku paino säädös on
- tabi
tietääkseni se on sillain että kaksi vetoisilla autoilla. vedettävä kuorma ei saa olla isompi kun vetäjä eli traileri päällä oleva < vetoauton paino ja jos maasturi (4-veto) kerrotaan veto auton paino 1,5 eli vain siinä tapauksessa veturi voi olla kevyempi muuten ei.
- esille
ja eikun lukemaan. siinä ilmoitetaan suurin sallittu perävaunumassa, esim 750 kg jarruitta ja 1300kg jarrullisena. Täts it.
- Niinkin voi olla...
Eli jos on riittävän vanha ote (auto), jossa ei ole koullua ollut - ei löydy myöskään koukun tietoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255