Sanomalehti Karjalaisen ongelmat

HS.tilalle

Karjalainen myöhässä taas jatkuvasti. Ongelmia painokoneen kanssa, varsinkin uuden. Miksikö?
Karjalaisen painamiseen käytetään halpaa venäläistä paperia jonka laatu surkeaa.
Se paljastui mm. eräästä mainoskuvasta ja näin hlöstökin kertoo.

Näin sitä miljoonia hankitaan kyseenalaisin keinoin ja julkisuus kuvaa toisin näyttäen.
Taitaapa pitkäaikainen tilaus päättyä.

13

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pölykeuhko pian

      Nykyisin Karjalaisen paperi pöliseen niin ettei 10 minuuttia kauemmin voi lukea.

    • Tilalle iltis

      Painomustekin sellaista myrkkyä että koko perhe pärskii kun isä tuo lehden aamukahvipöytään.
      Samanlaista oiretta ei muualla.
      Kylläpä jätän tilaukseni uusimatta.

      • veikkokokko

        Karjalaisen tilauksen olen jättänyt pois jo 15 vuotta sitten,eikä yhtään harmita.
        Roistoille en mitään maksa.


      • Painomusteko?

        Minun mielestäni se painomuste on nyt paljon parempi kun se ei tartu sormiin ja leviä siitä vaatteisiin ja kalusteisiin ym.
        Lehti on ollut pari kertaa myöhässä, mutta en minä nyt vielä sen takia tilausta peru.
        Teillä taitaa olla syy jossakin muualla.
        Olisiko korvien välissä oleva kateus- niminen myrkky?


    • Nähnyt

      Ja nyt alkaa taas YT.t. karjalaisella
      Eikös venäläisen paperin käyttö tuonutkaa toivottuja säästöjä kun nyt sen takia ollaan henkilöstön kimpussa.
      Voi voi teitä tuotannonsuunnittelijat. Loppu häämöttää tämänkin painon osalta.

      • Iso pomo

        Elkee orjat valittako
        Ku tuo jahti Jokiasemalla pittäis vaehtua
        muutamalla kymmenellä ukolla sen suap


      • fdsfdsf1

        ai taas YT neuvottelut vastahan siellä oli, ku potkivat painolta porukkaa pihalle


    • pumppu1

      Eikös säästöjä pitänyt tulla kun itella jakaa halvemmalla, siksihän se liikkeenluovutuskin oli silloin syys-lokakuun vaihteessa?

    • Tuota noin..

      Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta minä kysyn vaan; minkä takia minkaanlaista sanomalehtee pittää tilata? Kaikki näkkyy netistä ja jos siellä ei nyt joku tyhänpäiväne juttu löyvykkää nii ihan varmasti kaikki tärkeempi.

      Vaikka en mainostamisesta palakkaa saakkaa nii kehotan alottammaa seuraavanlaisesta Joensuusta lähtösin olevasta palavelusta ja kiinnittämmää sen kuvakkeen yläpalakkiin.

      http://www.ampparit.com/

    • närkästynyt

      Onko Karjalaisesta tullut iltäpäivälehti. Ennen tuli aamulla ja pystyi lukemaan ennen töihin lähtöä. Lehdellä ei tee mitään enää iltapäivällä. No onneksi tilauksen voi perua, vuosikaudet tullut karjalainen mut nyt loppuu. Lehti jaetaan milloin sattuu.

      • Entinentilaaja

        Meillekin tuli milloin sattui, lopetettiin tilaus. Alkuun outoa kun oli tottunut aamukahvilla lukea lehteä. Tähänkin tottuu. Kallis lehti tilata jos illalla ei tule luettua. Karjalainen ei arvosta tilaajiaan. Postihan se taitaa jakaa nykyään mut ei pitäs olla mikään syy myöhään tulevalle lehdelle.


      • aamulukija

        posti kulkee ja kusti polkee. Myös aamulla ??? Töppöstä toisen eteen.


    • Karjalatar

      Ei sitä lehteä tarvitse tilata, kun samat uutiset voi lukeaa muualta edullisemmin/ilmaiseksi.
      Koskaan en ole tilannut, enkä aio tilatakaan.
      Lehti ohenee ohenemistaan. Siinäkin puolet autotalon mainoksia ja urheilua.
      Samalla hinnalla saisi parempaakin luettavaa (esim. Hesari).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe