Ruotsalaisuuteen kuuluu pinnallisuus, rasismi ja syrjintä.
Mark Levengood: Suomalaiset näyttävät tuhkakupilta.
Ruotsalaisuuteen kuuluu pinnallisuus, rasismi ja syrjintä
11
54
Vastaukset
- Mark Lovingay
Kaikki nämä kiteytyvät ruotsinkielisen Mark Levengoodin lauseessa.
Lisää kiteytyksiä. Axel Freudenthal:
Suomalaiset eivät ole voineet kehittää mitään omaa kulttuuria.
RKP yhtyy Freudenthalin väitteeseen jakamalla Freudenthal-mitalia ja pitämällä Freudenthalia esikuvanaan.- Mark Levermedguy
A. Stubb:
Pakkoruotsi kuluu suomalaisten geeneihin. - yksinkertainen kieli,
Mark Levermedguy kirjoitti:
A. Stubb:
Pakkoruotsi kuluu suomalaisten geeneihin.Kaikki tuo juontuu yksinkertaisuudesta ja naiiviudesta. Esim. musiikki jää siihen yksinkertaiseen aina Ruotsissa. Täytyy olla kyse yksinkertaisesta kielestä. Kaikkeen on aina selitys. Ajattelu on mustavalkoista, jos kieli on tarpeeksi lyhyt, köyhä ja yksinkertainen?
- D-Mark Lebensraum
yksinkertainen kieli, kirjoitti:
Kaikki tuo juontuu yksinkertaisuudesta ja naiiviudesta. Esim. musiikki jää siihen yksinkertaiseen aina Ruotsissa. Täytyy olla kyse yksinkertaisesta kielestä. Kaikkeen on aina selitys. Ajattelu on mustavalkoista, jos kieli on tarpeeksi lyhyt, köyhä ja yksinkertainen?
Mark Levengood:
Olen tuhkaluukku-mies siksi pidän tuhkakupeista. - tuhkis
D-Mark Lebensraum kirjoitti:
Mark Levengood:
Olen tuhkaluukku-mies siksi pidän tuhkakupeista.Ruotsissa menestyy kun haukkuu suomalaisia. Mark Tuhkaluukku Levengood on tehnyt uransa haukkumalla suomalaisia Ruotsin TVssä.
tuhkis kirjoitti:
Ruotsissa menestyy kun haukkuu suomalaisia. Mark Tuhkaluukku Levengood on tehnyt uransa haukkumalla suomalaisia Ruotsin TVssä.
Haukkuukko? Hän on monta kertaa sanonut että Suomi on tullut yhä tärkeämmäksi Ruotsissa ollessaan. Hän on tehnyt uransa sillä että on pysynyt omana itsenä eikä ole tarvinnut luopua juuristaan tai suomenruotsalaisesta korostuksestaan.
- Tuhkaaja
twervig kirjoitti:
Haukkuukko? Hän on monta kertaa sanonut että Suomi on tullut yhä tärkeämmäksi Ruotsissa ollessaan. Hän on tehnyt uransa sillä että on pysynyt omana itsenä eikä ole tarvinnut luopua juuristaan tai suomenruotsalaisesta korostuksestaan.
Kyllä tuhkaluukku-Levegood tietää, että on lottovoitto saada olla ns. "suomenruotsalainen" Suomessa.
- heikko on fenno
Tuhkaaja kirjoitti:
Kyllä tuhkaluukku-Levegood tietää, että on lottovoitto saada olla ns. "suomenruotsalainen" Suomessa.
Maailmassa ei muualla ole niin heikkoa itseluottamusta kuinmfennoilla. Pikku tuhkakuppiheitto otetaan vakavammin kuin Putinin sodanjulistus panssarivaunuineen. Jos fenno ei kestä tuollaisia heittoja niin ei se kestä oikein mitää. Peräkammari on oikea sijoituspaikka.
- ..............
heikko on fenno kirjoitti:
Maailmassa ei muualla ole niin heikkoa itseluottamusta kuinmfennoilla. Pikku tuhkakuppiheitto otetaan vakavammin kuin Putinin sodanjulistus panssarivaunuineen. Jos fenno ei kestä tuollaisia heittoja niin ei se kestä oikein mitää. Peräkammari on oikea sijoituspaikka.
Katsos me fennot olemme isänmaallisia, toisin kuin te hur.rit.
- huusianna.
heikko on fenno kirjoitti:
Sekunda ruotsalaisella on rautainen itseluottamus vai itsetunto, kumpi se nyt olikaan?
Sekunda ruotsalainen ei erota itsetuntoa itseluottamuksesta. Buaahhaaa....
- Axel Olof
Levengoodin voisi lähettää tutustumaan vaikka Irakin kulttuuriin. Ostamme hänelle mielellämme matkalipun sinne. Luulisin että pelkkä menolippu riittää. Hähhähhäääääääääääääääääääääääää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566608Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404482- 542229
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391828Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71428Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151199- 171151
- 241124
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018