Kympin pakkomyynti alkaa syksyllä

paskaaaa

Näin ilmoitettu!
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1418219367688.html

Pakkomyynti jatkuu!

16

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksa vakoilusi

      Riisto jatkuua! Miksi EU ei puutu asiaan!

      Maksa Vakoilusi Pro.....

    • Miksi maksaa?

      MM Mac porukka on kypsä. Applen sekoiluun!
      Videot ei pelitä, ulkoasu käytettävyyden kustannuskella.

      MS on tekemässä ihan samaa..

      Kun taas Ilmaisissa vaihtoehdoissa kaikki toimii kerrasta!

    • Ilmainen.

      Ilmainenhan sen piti olla.

      • MS=MoneySucker

        Untako oot nähnyt?


    • Mikä ihmeen pakkomyynti? Ei kenenkään ole tuota pakko ostaa..

      • Timebom

        Eikö? turha saivarrella asiaa!


      • Timebom kirjoitti:

        Eikö? turha saivarrella asiaa!

        Ei ole. Mitä ihmeen saivartelua viestissäni muka on?
        En minä ole ostanut Windowsia vielä yhteenkään koneeseen ja näitä on kuitenkin ollut enemmän kuin tarpeeksi, pidempään kuin tarpeeksi.

        Kerro toki mikä pakko on ostaa Windows..


      • jeps.
        timekillerx kirjoitti:

        Ei ole. Mitä ihmeen saivartelua viestissäni muka on?
        En minä ole ostanut Windowsia vielä yhteenkään koneeseen ja näitä on kuitenkin ollut enemmän kuin tarpeeksi, pidempään kuin tarpeeksi.

        Kerro toki mikä pakko on ostaa Windows..

        Yritäppä gigantista ostaa kone ilman Windowsia, ei macciä, mutta joku kannettava tai PC.


      • jeps. kirjoitti:

        Yritäppä gigantista ostaa kone ilman Windowsia, ei macciä, mutta joku kannettava tai PC.

        Miksi ihmeessä ostaisin Gigantista yhtään mitään, varsinkaan tietokoneita?

        Tietokoneet ostetaan tietokoneliikkeistä ja muutenkin osissa eikä noita pakettiromuja. Myös niitä läppäreitä on saatavilla tyhjänä vaikka vähemmän.

        Menetkö johonkin henkilöautoliikkeeseen ostamaan raskasta kalustoa ja ihmettelemään?

        Ei Gigantti ole mikään tietokonekauppa eikä pakettiromuja pitäisi ostaa muutenkaan.


      • gigantista linux
        timekillerx kirjoitti:

        Miksi ihmeessä ostaisin Gigantista yhtään mitään, varsinkaan tietokoneita?

        Tietokoneet ostetaan tietokoneliikkeistä ja muutenkin osissa eikä noita pakettiromuja. Myös niitä läppäreitä on saatavilla tyhjänä vaikka vähemmän.

        Menetkö johonkin henkilöautoliikkeeseen ostamaan raskasta kalustoa ja ihmettelemään?

        Ei Gigantti ole mikään tietokonekauppa eikä pakettiromuja pitäisi ostaa muutenkaan.

        Kyllä Gigantissa myydään pöytätietokoneita ilman Windowsia. Esim. HP Slate 21 s100 All-in-one pöytätietokone linux-pohjaisella käyttiksellä ja full-hd näytöllä 399 gigantissa.


      • siksi..
        timekillerx kirjoitti:

        Miksi ihmeessä ostaisin Gigantista yhtään mitään, varsinkaan tietokoneita?

        Tietokoneet ostetaan tietokoneliikkeistä ja muutenkin osissa eikä noita pakettiromuja. Myös niitä läppäreitä on saatavilla tyhjänä vaikka vähemmän.

        Menetkö johonkin henkilöautoliikkeeseen ostamaan raskasta kalustoa ja ihmettelemään?

        Ei Gigantti ole mikään tietokonekauppa eikä pakettiromuja pitäisi ostaa muutenkaan.

        Jokainen kone ollut pakettikone, viimeinen Gogantista ja ollut ihan tyytyväinen. Itse kasaamalla vastaavaa ei olisi saanut sen halvemmalla ja kaikkein tehokkainta en tarvitse kun en pelaa typeriä pelejä. Pakettikoneet tehokkaimmasta päästä ovat ovat juuri sopivia useimmille käyttäjille, monille riittää vähemmän tehokkaatkin. Windows on mikä on ja seiska saattaa jäädä viimeiseksi. Täytyy jossain vaiheessa testata uusimpia Linuxeja.


      • siksi.. kirjoitti:

        Jokainen kone ollut pakettikone, viimeinen Gogantista ja ollut ihan tyytyväinen. Itse kasaamalla vastaavaa ei olisi saanut sen halvemmalla ja kaikkein tehokkainta en tarvitse kun en pelaa typeriä pelejä. Pakettikoneet tehokkaimmasta päästä ovat ovat juuri sopivia useimmille käyttäjille, monille riittää vähemmän tehokkaatkin. Windows on mikä on ja seiska saattaa jäädä viimeiseksi. Täytyy jossain vaiheessa testata uusimpia Linuxeja.

        " Itse kasaamalla vastaavaa ei olisi saanut sen halvemmalla"

        Olis jos olis tilannu paskimpia mahdollisia osia Kiinasta. Jos katoin halvimpia ns. normaaleja virtalähteitä, koppia ja emoja mitä kunnon tietokoneliikkeet myy ovat nekin jo huomattavasti parempia kuin noi pakettivehkeissä olevat. Ja tottakai piirun verran kalliimpia.

        " Pakettikoneet tehokkaimmasta päästä ovat ovat juuri sopivia useimmille käyttäjille, monille riittää vähemmän tehokkaatkin."

        Varmasti joo, mutta miksi maksaa ylihintaa laaduttomasta tavarasta? Siis kyseessä ihan laatu, ei teho.


    • Yök pakkomyynti

      Voi saatana, eikö siittä nyt päästä eroon!

    • silleenääs

      Jotta Windows kasi,ysi,kymppi -versioo menis kaupaksi, täytyisi eka tehdä Windows 7:sta hidas ja tahmainen kuin Vista.

      Myynninedistämistekniikka.

      • näin on

        Vakoilu ajaa linuxeihin


    • Mutkia matkaan

      Ehhei! Ei ole joka-alustan windows vielä syksyllä valmis!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe