Olen noin 20v. Kärsiny tästä.sosiaalinen kanssakäyminen jäi aikoinaan pois:(j koulun käynti, työelämä...olen teistä kaikista todella ylpeä , että uskallatte ottaa asian esille!jotkut väheksyy ja pitävät pöpinä!?toivon kaikille sydämmestäni tsemppiä:) rakkaudella minä
Paniikkihäiriö
1
243
Vastaukset
- 37 vuotta paniikkia
Oon pian 56 v. 17-18 iässä alkoi paniikkihäiriöt, joiden kanssa taistelu on ollut energiaa vievää. Useasti olen käynyt puhumassa psykologin ja psykiatrin kanssa, jossain vaiheessa olin AA:ssa, kun ratkoin ongelmia juomisella. Olen hakennut apua, mutta koska en ole riittävän masentunut, ei minua ole otettu vakavasti. Sinnitellyt olen, vaikka useissa tilanteissa itsen koossa pitäminen tunteessa: pakene tai kuole, on ollut vaikeaa. Olen ollut alisuorittaja. Viime vuonna sitalopraamia aloin syödä ensin 5 mg (määrättiin masennukseen, vaikka yritin kertoa olevani kiihtynyt), joka helpotti, sitten 10 mg, joka vapautti. Toki yhä edelleen tunnen jännitystä ennen esiintymistä. Jotkut sosiaaliset tilanteet ovat edelleenkin haastavia. Opiskelen. Pystyn keskittymään ja oppimaan, kun ei koko ajan tarvitse pinnistellä kestämisen selviytymisen rajamailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4312238Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661357Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371208
- 911189
- 1011047
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133964- 48900
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780