Onko siepattu Margaret teloitettu?

Sitkeät huhut väittävät, että vuosikausia Irakissa toiminut avustustyöntekijä ja USA:n maahantunkeutumista vastustanut Margaret Hassan olisi teloitettu vetoomuksista huolimatta.

Jos näin on tapahtunut, on se taas uusi naula siihen arkkuun, jossa haudataan viimeisetkin myötätunnon rippeet ns."vastarintataistelijoita"(lue=terroristeja) kohtaan.

Tietysti tämän palstan pro-terroristit yrittävät vielä tästäkin "urotyöstä" kehuskella al-Zarqawin "rohkeita sotureita", jotka taas uskalsivat teloittaa sidotun vankinsa videokameroitten edessä...


Milloin maailman silmät avautuvat näkemään terrorismin juuri sellaisena ilkeämielisenä tahtona tehdä tahallista pahuutta, joka tässä tuoreimmassakin teloituksessa paljastuu jokaiselle puolueettomalle tarkkailijalle kaikessa karmeudessaan?

Tämän kaltaiset alhaiset rikolliset eivät puolestapuhujia ansaitse -edes suomi24:n keskustelupalstoilla!

7

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -epäilijä-

      yhtäkään henkilöä joka hyväksyy kyseisen naisen murhan.

      Provosointi yrityksesi on ällöttävää näinkin vakavan asian pohjalta.

      • Olen kuvitellut sinun tavoin, ettei puolustajia enää näin karmeille teoille löydy, mutta olen saanut ennenkin pettyä palstan kirjoittajien moraalin tasoon...

        Jos vilkaiset illan otsikkoaiheita, voisitko uskoa, että palstan nimi on "Maailman menoa"?

        Tästä on alkanut muodostua lapsellisten Hitman-fobian uhrien temmellyskenttä...


    • Phaedra

      Margaret vielä vastusti näkyvästi Yhdysvaltain sotatoimia

      Niin, että edes te usavastaiset vasemmistolaiset ette ole turvassa näiden ääri-islamistien teurastusvietiltä (joiden ainoa funktio on tappaa vääräuskoisia), vaikka harhainen itsepetoksenne ehkä niin kuvittelee.

      No tyhmyydestä sakotetaan ennemmin tai myöhemmin...

      • joo

        " usavastaiset vasemmistolaiset"

        Tämä kertoo kaiken nimim. Phaedran käsityskyvystä. Kymmenvuotias poikanikin ymmärtää maailmasta enemmän kuin arvoisa Phaedra. Eläköön Phaedra ja laajamielisyys...


      • oletko todella noin tyhmä ja kapeakatseinen, kun kuvittelet pelkästään vasemmistolaisten protestoivan vääryyksiä vastaan. Saanen valaista ymmärrystäsi sillä tiedolla, että monet ihmiset KAIKISTA puolueista ja jopa epäpoliittisetkin tahot ymmärtävät milloin tulee julkituoda mielipiteensä ja oikeudenmukaisuutensa.

        Toinen fakta on se, että se on pieni ryhmä, joka islam-uskoisista kannattaa äärimmäistä väkivaltaa ja sabotaashia. Suurin osa on ihan tavallisia ihmisiä, joita jenkit nyt Irakissa tappavat mielinmäärin peitenimi "terrori"-nimellä.Mutta, mutta..turhahan sun kaltaisillesi on aikaansa tärvätä. Tämäkin valuu kuin vesi hanhen selästä ja kaakatus vaan jatkuu sun suunnaltasi:))


    • Double standard

      Ei tämä vaikuta terroristeille tulevaan myötätuntoon mitenkään. Eilenkin uutisissa kohkattiin ja paheksuttiin kun USA:n sotilas surmasi moskeijassa kapinallisen. Seuraavaksi avustustyöntekijä Margaret Hassanin tappo kerrottiin hyvin lakonisesti, lainkaan moittimatta tekoa. Jos emme kerran halua syrjiä emmekä pitää irakilaisia tyhmempinä niin miksi emme vaadi heiltä samaa käytöstä kuin länsimaalaisilta. Onko koskaan edes vihjattu että kaappaajat ja panttivankiensa surmaajat laitettaisiin oikeuden eteen vastaamaan teoistaan. Sen sijaan telkussakin näytettiin tohkeissaan olevia siviilejä jotka kauhistelivat jenkkisotilaan menettelyä taistelussa. Eikö Margaret Hassanin (aseeton siviili) tappaminen kirvoita edes yhtä paheksuvaa lausuntoa vaikka meiltä länsimaalaisilta jos sielläpäin sitä kukaan irakilainen ei paheksu.

      • jurpo

        että USA , liittouma ja miehityksen aikana Irakiin tulleet länsimaalaiset ovat siellä kutsumattomina vieraina.

        Ja nämä "kauheat brutaalit terroristit" ovat sunneja, äärimuslimeja ja ulkomaalaisia USA:n vihaajia.
        Sunnit pelkävät jäävänsä ilman valtaa uudessa Irakissa.
        äärimuslimit pelkäävät Irakin jatkavan maallisella linjallaan.
        Ulkomaalaiset taas ovat vannoutuneita länsimaiden vihaajia.

        Hassan teloitetiin päähän ampumalla, ei kuitenkaan kurkkua leikkaamalla.
        Länsimaalaiset ovat vihollisia eräille Irakin ääriryhmille.
        Samalla tavalla USA tappaa sen vihollisia, kuten sunneja.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3258
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      971
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      814
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      698
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe