Taas näitä "ensimmäisen maailman ongelmia" paniikkihäiriöiselle...
Mulla olis sarjasta jaksoja katsomatta ja leffa, ja olis kiva rauhoittua illaksi viinilasin ja vaikka suklaan kanssa, kun huomenna ei tarvitse mennä minnekään ja on jotenkin stressi ollut päällä koko viikon...
Mutta en uskalla lähteä kaupungille hakemaan sitä viiniä ja suklaata!!! On pimeetä, ja bussimatka, ja ei jaksaisi enää ihmisiä ja päätä alkaa särkeä jo valmiiksi ajatus kauppakeskuksen valoista (en tiiä onko muilla tätä, vaikka ei olis ihmisiäkään kaupassa eli ns. sosiaalinen pelko ei iske, niin ne valot voi laukaista päänsäryn/paniikkikohtauksen jos on liian kauan)...
Mulla on kyllä lääke, jonka ottaa jos paniikki tulee, mutta en halua sitä ottaa koska sitten ei voi juoda sitä viiniä. Miksei oo kotiinkuljetusta... Tai ruokakaupoissa viiniä, vaikka sitten miedompaa sorttia niin ei tarttis isoon markettiin mennä.
Ehkä jos uskaltautuu lähi-Siwaan ostaan rypälemehua ja juo sitä viinilasista...
Koti-ilta mut ei uskalla kauppaan
4
165
Vastaukset
Minä olen syönyt 6v bentsoja päivittäin. Ensin xanoria ja nykyään rivatrilliä. Niitä ennen oli kokoajan hirvee ahdistus ja tuli paniikki kohtauksia. Jne. No eipä oo 6v tullu kohtauksia. Välillä joskus aamulla pientä ahdistusta, mikä menee nopeasti ohi.
Mutta asiaan
Kyllä minä olen aina lääkkeistä huolimatta käyttänyt alkoholia niin kuin ennenkin. Eikä ole mitään ongelmia ollut.- M28
Arvaanko oikein että sinulla on ollut tapana juoda säännöllisesti ja humalahakuisesti muutaman vuoden ajan ennen oireita? Vai alkoivatko oireesi ennen kuin aloit käyttää alkoholia?
M28 kirjoitti:
Arvaanko oikein että sinulla on ollut tapana juoda säännöllisesti ja humalahakuisesti muutaman vuoden ajan ennen oireita? Vai alkoivatko oireesi ennen kuin aloit käyttää alkoholia?
Oonhan mä 16 vuotiaasta asti aina silloin tällöin juonu. Mutta en ikinä usein. Esim. Tänävuonna oon ottanut 6 kertaa. Että ei tuo nyt mielestäni kovin paljon ole.
- idiots
aivojen lobotomiaa mielialalääkkeillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783