Kallis Kärkkäinen

son rosvo puoti

Juuri ajelen Lahden kärkkäiseltä kotiin, ajattelin käydä ostoksilla, ostamatta jäi.
Vertasin päivällä hintoja samat tuotteet, eipä ollut päivällä saatuun hintaan toisaalla kun tuote maksoi alle 20€, Kärkkäisen hinta oli vain 62€ kalliimpi joten sille kertyi hinnaksi 82,90€ samalle tuotteelle. Arvatkaapas huviksenne ostanko kärkkäiseltä mitään? Tuon kiskurin hinnat olivat sitä luokkaa kautta linjan, ettei kärkkäinen niillä kiskurihinnoilla tarvitse minua odotella ovistaan kulkevan. Siis niin sikamiset hinnat toisiin verrattuna että huh huh.

4

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennen käytiin

Mutu on , että yrityssaneeraukseen hakemisen jälkeen ei ole enää ollut niin edukas kuin alunperin. Ainakaan tarjouslehden tärpit eivät ole enää natsanneet..., mutta mielipidejutut lehdessä hais**

• joopa joo

Älä puhu paskaa.

• entinen asiakas

Eihän Kärkkäinen ole koskaan ollut edullinen ostopaikka. Esim kameratarvikkeet, elektroniikka ja työkalut saa monesta paikasta Lahdessakin edullisemmin, siiis samanmerkkiset. Ainakin kolme kertaa on käynyt niin, että ilmoitettu tarjoushinta ei olekaan koneella ja alennuksen sain vasta huomautettuani asiasta.
      Kannattaa seurata tarkasti minkä hinnan veloittavat

• lkölök

Saattaa olla jotain tarjoustäkyjä edullisesti, mutta jos eksyy ostamaan jotain muuta, niin sinne meni tarjousetu. Samoin Robinhood/Tarjoustalo/Tokamanni on myös nostanut hintojaan. Esim. monet pesuaineet halvempia Prismassa ja saa vielä bonukset kaupanpäälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2492
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      33
      1652
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1550
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1468
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1263
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      347
      1165
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      62
      1059
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1025
    9. 122
      851
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      80
      847
    Aihe