Homoja laivoilla?

Matku

Onko homoja muuallakin kuin tarjoilijoina ruotsin matkustajalaivoilla?

19

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ihan varma

      Uskoisin kyllä että homoja on muuallakin.

    • Tiukkapeppu ciiffi

      Ainakin meillä konepuolella on runsaasti! Kaikki oppilaat tervetuloa...

    • merkapteen

      Hehe,kädetön puolikas siellä etsii "hooveria"

    • jjss

      Täällä koneessa me tungetaan homot aina viikoksi paskatankkiin...Saavat kyllikseen sitä mitä haikailevat.

    • mariner

      Heitähän on noin 5% ihmiskunnasta .

      • pakumies67

        Heteromieshän ei kysyisi, onko joku laivalla homo, kun heteromiestä kiinnostaa vaan naiset. Kaappihomo voi tietysti yrittää esittää homokammoista, että ei itse paljastuisi.
        Heteromiehelle homomies on hyvä kaveri, vai viekö ne meidän naiset?


      • homokammouden syy
        pakumies67 kirjoitti:

        Heteromieshän ei kysyisi, onko joku laivalla homo, kun heteromiestä kiinnostaa vaan naiset. Kaappihomo voi tietysti yrittää esittää homokammoista, että ei itse paljastuisi.
        Heteromiehelle homomies on hyvä kaveri, vai viekö ne meidän naiset?

        Kyllä on totta että homokammoinen on yleensä latentti homo joka inhoaa itsestään tunnistamaa homoutta. Mieheksi itsensä tuntevat eivät joudu esittämään miestä eikä homokammoista. Pikkupoikina haukuttiin toisiamme homoksi, sen huutelun viesti oli että: "olen ihan normi hetero, kai, vaikken olekaan vielä päässyt kokeilemaan".


      • ihan kauheeta

        Väärin. Noin 10% ihmisistä on homoseksuaaleja.


      • Hyihyihomppeli
        ihan kauheeta kirjoitti:

        Väärin. Noin 10% ihmisistä on homoseksuaaleja.

        Joo.piuhathan niillä on sekaisin päässä.oli 80- luvulla nilsullakin hinttareita, mut onnex silloin ei ollu homorummutusta


    • Saniteettirepari

      Konehuoneessa ei ole yhtään homoa, eikä tule. Homoilu on akkojen puuhaa ja sitä harrastetaan lähes väistämättä baaritiskillä tai keittiössä.

    • Peräsmies

      Homoilu on miesten hommaa.

    • Sorvi.

      Hoonaile sinä pelle vaan niitä wc-istuimia...

      • Perseensorvari

        Ei tainnut tänä iltana Sorvi päässyt sorvaamaan koneoppilasta kun noin kiukuttaa.


    • Sorvi.

      Sähkömies antoi mukavan imutuksen...

    • nnn1

      Kysyjä on homo.

      • Piipittäjälle

        Sillä nyt ei ole väliä mitä pikkuhinttari nnn1 kaapistaan huutelee mutta pikkuhintille
        tiedoksi: Kysyjä ei ole homo, mutta ainahan piipittäjä nnn1 voi haaveilla.


    • het-ero

      Eikös nuita homppeleita ole Suamessa suurinpiirtein saman verran kuin Ruåttalaisia. Tää ny ei tarkota et ne kaik olis ritareita, mut tuli nuista ruåttinpurkeist miäleen.

      Eix se oo aikas komiaa ku joka sanoo olevansa HOMO tai en mää tiärä nykypäivänä ku se taitaa olla muatia, mut taannoin ku niitä jahrattiin kaupungilla poikaporukalla luuvitosil. Nii joku sit uskalsi tulla nii sanotux julkihomox. Aika kovia kundeja.

      Mää oon ainakin viälä miälestäni het-ero, mut mistä sen tiätää mitä muailma tua tullessaan.

      Nii ja eikös sitä olluna sanonta et ei kerta homox tee?

    • Wanha matruussi

      Piilohomoja tai muuten seksuaalisuudestaan epävarmoja oli kuivarahdeissakin
      minun seilausaikoinani.
      Sen tiesi siitä että puhuivat suurella suulla panohommistaan huorahausseissa ja aamusta iltaan joutui näille kertomaan omat panokokemuksensa juurta jaksain.

      Sitten kun laivaan tuli laivatyttöjä niin suurisuut katosivat hytteihinsä etteivät olisi joutuneet panemaan.

    • roskapostirobootti

      oon ollut minäkin. Monta kertaa. Matkustajana laivalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2309
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      165
      1489
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1335
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1059
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      214
      955
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      689
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe