Ette ole varmaan tietoisia että Weihrauch on tehnyt tästä yhdestä tehokkaimista saatavilla olevasta .22 kaliberin ilmapistoolista myös .22LR version (HW,45 ESP .22 LR).
Se on tismalleen saman näkönen kuin ilmaversiokin ja yhdesti laukeava, kuten ilmaversiokin. Youtubesta löytyy videota. Ase harvinainen ja suomesta ei ainakaan mistään saa suoraan ostettua.
Jossain ulkomaanfoorumissa taannoin löysin jutun jossa joku tyyppi ajatteli tehdä itse sorvilla muutos sarjan ilmaversiolle, jolla ilmaversio muutetaan ruutiversioksi ideana vähän se kuten CZ 22LR pistooli muutettaisiin 9mm aseeksi.
Valitettavasti en löydä enää ko juttua kun en muista mistä sen löysin. Olisi ollut mukava seurata projektin etenemistä, koska hommassahan pitää tehdä esim uusi iskuri/iskupiikki jne. Piippua ei kai pidä vaihtaa, mutta muutoksia siihen..
Jos joku on löytänyt saman jutun ja se on tallessa, laittakaa linkkiä.
Itse en ole tekemässä tästä mun aseesta ruutiasetta, kun ei siitä mitään käytännön hyötyä ole kun en tarvitse esim lopetusasetta metsästykseen tms. Lähinnä on vain mielenkiintoista että tämän HW45 aseen kohdalla homma meni päin vastoin kuin normaalisti, eli valmistaja tekee ilmapistooliversiostaan ruutiaseen, eikä päin vastoin. Itse HW45 22LR version räjäytyskuvia katsoneena totesin vain että on siinä homma itse muuttaa ase ruutiaseeksi ja tosiaan tarttee sorvia yms, jotta saa parit kokonaan uudet osat tehtyä.
HW 45 .22 ilmapistoolin muuttaminen .22LR ruutiaseeksi
sdgsdf
0
683
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512