HW 45 .22 ilmapistoolin muuttaminen .22LR ruutiaseeksi

sdgsdf

Ette ole varmaan tietoisia että Weihrauch on tehnyt tästä yhdestä tehokkaimista saatavilla olevasta .22 kaliberin ilmapistoolista myös .22LR version (HW,45 ESP .22 LR).

Se on tismalleen saman näkönen kuin ilmaversiokin ja yhdesti laukeava, kuten ilmaversiokin. Youtubesta löytyy videota. Ase harvinainen ja suomesta ei ainakaan mistään saa suoraan ostettua.

Jossain ulkomaanfoorumissa taannoin löysin jutun jossa joku tyyppi ajatteli tehdä itse sorvilla muutos sarjan ilmaversiolle, jolla ilmaversio muutetaan ruutiversioksi ideana vähän se kuten CZ 22LR pistooli muutettaisiin 9mm aseeksi.

Valitettavasti en löydä enää ko juttua kun en muista mistä sen löysin. Olisi ollut mukava seurata projektin etenemistä, koska hommassahan pitää tehdä esim uusi iskuri/iskupiikki jne. Piippua ei kai pidä vaihtaa, mutta muutoksia siihen..

Jos joku on löytänyt saman jutun ja se on tallessa, laittakaa linkkiä.

Itse en ole tekemässä tästä mun aseesta ruutiasetta, kun ei siitä mitään käytännön hyötyä ole kun en tarvitse esim lopetusasetta metsästykseen tms. Lähinnä on vain mielenkiintoista että tämän HW45 aseen kohdalla homma meni päin vastoin kuin normaalisti, eli valmistaja tekee ilmapistooliversiostaan ruutiaseen, eikä päin vastoin. Itse HW45 22LR version räjäytyskuvia katsoneena totesin vain että on siinä homma itse muuttaa ase ruutiaseeksi ja tosiaan tarttee sorvia yms, jotta saa parit kokonaan uudet osat tehtyä.

0

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
        Ikävä
        79
        1100
      2. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
        Ikävä
        111
        1100
      3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
        Ikävä
        75
        550
      4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
        Ikävä
        47
        483
      5. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
        Kuhmo
        8
        446
      6. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
        Ikävä
        112
        441
      7. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
        Ikävä
        13
        440
      8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
        Tunteet