Ette ole varmaan tietoisia että Weihrauch on tehnyt tästä yhdestä tehokkaimista saatavilla olevasta .22 kaliberin ilmapistoolista myös .22LR version (HW,45 ESP .22 LR).
Se on tismalleen saman näkönen kuin ilmaversiokin ja yhdesti laukeava, kuten ilmaversiokin. Youtubesta löytyy videota. Ase harvinainen ja suomesta ei ainakaan mistään saa suoraan ostettua.
Jossain ulkomaanfoorumissa taannoin löysin jutun jossa joku tyyppi ajatteli tehdä itse sorvilla muutos sarjan ilmaversiolle, jolla ilmaversio muutetaan ruutiversioksi ideana vähän se kuten CZ 22LR pistooli muutettaisiin 9mm aseeksi.
Valitettavasti en löydä enää ko juttua kun en muista mistä sen löysin. Olisi ollut mukava seurata projektin etenemistä, koska hommassahan pitää tehdä esim uusi iskuri/iskupiikki jne. Piippua ei kai pidä vaihtaa, mutta muutoksia siihen..
Jos joku on löytänyt saman jutun ja se on tallessa, laittakaa linkkiä.
Itse en ole tekemässä tästä mun aseesta ruutiasetta, kun ei siitä mitään käytännön hyötyä ole kun en tarvitse esim lopetusasetta metsästykseen tms. Lähinnä on vain mielenkiintoista että tämän HW45 aseen kohdalla homma meni päin vastoin kuin normaalisti, eli valmistaja tekee ilmapistooliversiostaan ruutiaseen, eikä päin vastoin. Itse HW45 22LR version räjäytyskuvia katsoneena totesin vain että on siinä homma itse muuttaa ase ruutiaseeksi ja tosiaan tarttee sorvia yms, jotta saa parit kokonaan uudet osat tehtyä.
HW 45 .22 ilmapistoolin muuttaminen .22LR ruutiaseeksi
sdgsdf
0
565
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666051- 1315373
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513282Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1071678Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311097
- 671041
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109904Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879