Olen 16v tyttö ja sain epi diagnoosin 3-vuotiaana. Lääkitys purettiin 11-vuotiaana ja todettiin "terveeksi". Nyt kuitenkin on jotain oireita tullut esim ihan yllättäen käteni tai jalkani saattaa "potkaista" itsekseen. Näitä tulee ihan mihin aikaan päivästä tahansa. Sen lisäksi jään joskus hetkeksi tuijottamaan eteeni, mutta olen täysin tietoinen kaikesta mitä sillä hetkellä tapahtuu. Sitten on vielä jatkuvaa huimausta ja käsien vapinaa ja päätä särkee usein. (Joskus sellainen yhtäkkinen todella kova vihlaisu joka menee ohi alle 2 sekunnissa) en tiedä liittyykö nuo viimeiset oireet epilepsiaan vai johonkin muuhun. Pelkään että epilepsiani tulee/on tullut takaisin. Lääkityksen aikana kohtaukset oli siis lähinnä tajuttomuus-kouristuskohtauksia, jos joku haluaa tietää. Toivon että vastaatte ja mielellään asiallisesti.
tuliko takaisin
6
120
Vastaukset
- Sillein kävi
Minulla tuli epilepsia takaisin lääkitys oli pois n 2 vuotta jonka jälkeen kohtaukset palasivat nyt diagnoosina vaikea epilepsia. Lääkkeillä pysyy kohtaukset vähempänä.
- eikiitostakaisin
Voi ei. Toivottavasti sulla saadaan kohtaukset taas pois. Pakko varmaan varata aika lääkäriin jos oireeni lisääntyy.
- valitettavasti
8-vuotiaana sain diagnoosin että olen poissaoloepileptikko. 11-vuotiaana purettiin lääkitys ja nyt 14- vuotiaana epilepsia on tullut takaisin
- eikiitostakaisin
Tuliko sulle samanlaisena takaisin vai pahempana? Ikävä sairaus tuo epilepsia ja sitten kun luulee parantuneensa niin se tuleekin takaisin riesaksi. Jaksamista sullekin epin kanssa.
- valitettavasti
en tiedä pahemmuustasosta, mutta epilepsiani muuttui siten että saan nykyään tajuttomuus- ja poissaolokohtauksia. sama lääke silti. hiukset ruvennu putoon päästä ja puolet lähteny suunnilleen. pitäis soitella lääkäriin. ja kiitos, sullekkin! sori tuli vähän myöhässä:D
- eikiitostakaisin
Mullakin hiukset tippuu päästä. En tiedä johtuuko varsinaisesti tästä vai jostain muusta :D ihanaa kun on kohtalotovereita. Ei siis kiva että jollakin epilepsia vaan saman kokeneen kanssa on kivempi jutella kun mollemmt ymmärtävät oikesti millaista se on. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999