Saako kauppias pitää tuotteissaan alvittomia hintalappuja ja lisätä alvit vasta laskun loppusummaan?
Minulle kävi niin eräässä Hesalaisessa liikkeessä. Hintoja seuratessa asiakkaalle annetaan vaikutelma, että siellä olisi halvemmat hinnat kuin muilla saman alan kauppiailla. Tuntuu huijaukselta, mitä sanoo laki?
Alvittomat hintalaput
Ällikkä
2
110
Vastaukset
- alvipakko
Huijaustahan se on Suomessa kuuluu olla alvit aina hinnoissa.Toista se on ison rapakon takana.
- keskonorja
saa, Jos kysymyksessä on tukkukauppa. Siinä alv ja myyntihinta erotellaan toisistaan, eli tuote myydään alv 0. Tavis kuluttajalle kyseinen myyntitapa on kielletty!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820