minä juon

iiroviinakainen

Viinaa. Sitä minä juon.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xxxxxxxxxxxxx

      Siltä näyttää.

    • pohjoisen_paavo

      nyt on niin että jos alkoholia juo ei sitä pidä ilmoittaa julkisesti, koska sellainen kehottaa JUOPPOUTEEN mitä vastaaan on laki. se kehotus siis ei, vielä se. Juoppous mutta sellainenkin saadaan! KD Puolue vaihtaa puheen johtajaa niin saadaan kuriin juoppous mutta ennen kaikkea sen mainostaminen (1). OLUT yhtiöt ovat vallanneet terve henkisen talviurheilun, jää kiekko (joskaan ei alunalkaen suomalainen urheilu vaan amerikkalainen), pelkkää olutta mainoistavat nyt ja lyövät nyrkeillä eivätkä kiekkoa, mikä olisi se tarkoitus kiekkopelissä. Sitten Yksitys henkilöt tai semmoiseksi tekeytyvät kirjoittavat net palstoille "minä juon nyt viinaa" niin nuoret ottavat esimerkkiä! niinkuinjääkiekko ja alkoholi kuuluisi yhteen ja internetto myös. Facebook on jokin sellainen jolla nuoret viestittävät alkoholista ja siksi se pitää estää. puheenjohtaaja kun vaihtuu niin KD MENEE hallitukseen eikä enää osteta alkoholia internetin ostoksilla! Jos minä nyt vähän olen uonut olutta ja kirjoitan tämän sinänsä tärkeän kirjoituksen niin ei se ole mainostusta mutta että jos juo viinaa niin se tehdään kotona verhot pitää olla edessä ja ei siitä kerrota internetieissä (eihän kukaan puhelimellakaan soita muille että nyt juon viinaa, paitsi jos puoliso juopottelee ja on pahana niin pitää soittaa tai poliisille soittaa) ja kyllä se n kylällä haistaa sitten seuraavanan aamuna, tai aamupäivällä koska ehän ne ajoissa sängystä nouse vaikka olisi sunnuntai, mainostusta olisi se kirjoittaminen eikä Alkokaan saa mainostaa niin kuinka sitten yksityishenkilö ellei ole jonkin yhtiön lähetti sellainen saa ilmaisia näytteitä vaikka ulkomailta ja sitten kirjoitaa että kuinka yhyvältä maistui ja on humalassa ja mitä vielä. KD lakkauttaa uuden puheenjohtajansa. johdolla sen mainonnan se on siis kohdassa (1) mainitsemani henkilö se tekstiviestitti juuri, ei Kokoomus sellaiseen uskaltaisi mutta KD uskaltaa kun on kansan tuki!

      • pohjoisen_paavo

        kyllä minä ilahduin että ei se ollut poistettu kun piti korjata etten ole mitään tekstiviestiä saanut enkä tiedä mitään tai se oli vain tuttu samalta seudulta kun kertoi että se taas aikoo vaihtaa puolutetta ja puoluehan sen puheenjohtajan. Päättää eikä niinvain ilmoitusasiana ruveta johtamaan puoluetta johan sen Perustuslakikin sanoo (varmaankin, en kyllä juuri nyt ole katsonut) ja lisäksi piti korjata "koska on sunnuntai" eikä "vaikka' mutta ne kaupunkilaiset nukkuu ja herää milloin haluavat toista se on täällä kun on työtä niin on aamulla noustava varhain että lauantai on käytämnössä. Ainoa ilta jolloinka voi ottaa olutta kohtuudella silloinkin eikä viinaa eikä varsinkaan puhua. viinasta.


    • BLOODisLIFE

      Vaikka joku sanois juovansa viinaa niin ei se kyllä itsessäni aiheuta reaktiota että olis pakko juoda alkoholia! Kyllä aikuisena naisena osaan itse päättää! Mutta koska näytän nuorelta niin usein luullaan että kuulun nuorisoon ja kuvitellaan että mä kuljen joka paikassa alkoholia laukussa! Konserteissa ja festareilla laukkua tarkistettaessa ollaan aina perkeleen pettyneitä ja yllättyneitä kun laukussa ei o alkoholipulloja! Varsinkin kun väitetään että on! Se vesipullo sisältää aina vettä ei viinaa, siinähän tarkistatte että on avaamaton! Aika monella alaikäsellä on tapana juopotella viikonloppusin, myös niillä jotka toisille sitä paheksuu ja kun mä olin alaikänen niin yks kysy multa joinko viikonloppuna ja vastasin en ja se kysy multa miks en! Toi on yks tyhmimpiä kysymyksiä mitä multa on kysytty! Käytän kyllä alkoholia mutta en niin paljon että olis pää sekasin! Festareilla kun festarit päättyy niin on luultu että oon kännissä kun kävelen vähän vaappuen mutta se ei johdu alkoholista vaan siitä kun oon saattanu olla siellä koko saatanan päivän ja mun jalat on tagliatellee! Tuskassa sai ennen juoda ja mäkin oon siellä juonu mutta en alaikäsenä! Moni kyllä luuli niin, myös festareilla ollut poliisi katto mua oudosti! Mulla on aina festareilla myös toinenkin kassi mukana ja kun oli Fuck the Beach ja lähin sieltä pois niin yks vastaantulija sano mun festarikassista Onko toi lonkerokassi?! Ja kun oli Wanaja Festival ja siellä oli Turisas niin kun lähin sieltä pois niin pari poikaa kysy multa Hei ei pilvee olis?! Näytänkö mä joltain pissikseltä, pössyttelijältä tai diileriltä?! Ne pojat ei ollu siellä festareilla ainakaan niillä ei ollu ranneketta! Jos oon juonu vähän enemmän alkoholia kun yleensä niin ainoo mihin se vaikuttaa on mun jalat! Pää toimii kyllä helevetin hyvin! Jääkiekkoa kun katon niin mulla on ollu tapana syödä makkaraa ja tänä vuonna punakaalia josta yks luuli että se on hapankaali, SAUERKRAUT, mutta ei se on punakaalia! Juomana oon yleensä juonu täysmaitoo tai mustikkapiimää mutta tänä vuonna join myös mustikkalikööriä ja puolukkavodkaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe