Hei sain tänää päätöksen oikeudelta,että velkajärjestely aloitetaan niin onko se nyt näin, että EI saa maksaa tällä hetkellä olevia velkoja pois?
Entä mites tää rauhoitusaika toteutuu käytännössä?
Velkajärjestelystä kysyttävää
8
530
Vastaukset
- 12+13
Pikavippeihin ym. kevytmielisesti otettuihin kulutusluottoihin ei pitäisi lain mukaan edes voida myöntää velkajärjestelyä. Mitenköhän olet onnistunut saamaan itsellesi sellaisen? Onneksi olkoon. Laki ei ole kaikille sama.
- sdkjlsfkjldksjfjklsd
no ainakin ennen oli niin, että jos maksat yhdelle, maksat kaikille. ... eli lue päätös tarkkaan ja varaudu selvityksiin monen vuoden aikana, mihin rahasi käytät ja myös maksamaan lisää... joten et sinä pääse veloista sillä eroon.
- Sepe403
Onkohan tääl jotenki katkeraa porukkaa ku pääsin järjestelyyn :DD
- ninde5
minkä kautta menit velkajärjestelyyn?
- Eliasx
Velkaneuvonnan, yksikään velkoja ei vastustanut järjestelyä.
- Jololoo
Ei saa maksaa velkoja. Tosin elatusapuvelka tulee tästä huolimatta maksaa. Kaikki avoinna olevat laskut tietysti myös, tätähän se velanmaksukielto ei tarkoita. Toivottavasti sun maksuohjelma vahvistetaan lopullisesti pian, se antaa mielenrauhan. Mulla itellä ohjelma (0-ohjelma, 5v) alkoi viime maaliskuun alusta.
- Tabbbe
Hei onko kellään tietoa että miten asia etenee kun minulla on tullut kotiin kirje että velkajärjestely aloitetaan ja muutama viikko sitten ja nytten tuli kirje käräjäoikeudelta haasteeseen velasta joka on velkajärjestelyn piirissä olevissa veloissa?
Eiköhän sekin tule maksettua ajallaan järjestelyn aikana. Itse soittaisin heti käräoikeuden kansliaan ennenkuin täältä kyselisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671404
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40995Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20602Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17563