Hei sain tänää päätöksen oikeudelta,että velkajärjestely aloitetaan niin onko se nyt näin, että EI saa maksaa tällä hetkellä olevia velkoja pois?
Entä mites tää rauhoitusaika toteutuu käytännössä?
Velkajärjestelystä kysyttävää
8
327
Vastaukset
- 12+13
Pikavippeihin ym. kevytmielisesti otettuihin kulutusluottoihin ei pitäisi lain mukaan edes voida myöntää velkajärjestelyä. Mitenköhän olet onnistunut saamaan itsellesi sellaisen? Onneksi olkoon. Laki ei ole kaikille sama.
- sdkjlsfkjldksjfjklsd
no ainakin ennen oli niin, että jos maksat yhdelle, maksat kaikille. ... eli lue päätös tarkkaan ja varaudu selvityksiin monen vuoden aikana, mihin rahasi käytät ja myös maksamaan lisää... joten et sinä pääse veloista sillä eroon.
- Sepe403
Onkohan tääl jotenki katkeraa porukkaa ku pääsin järjestelyyn :DD
- ninde5
minkä kautta menit velkajärjestelyyn?
- Eliasx
Velkaneuvonnan, yksikään velkoja ei vastustanut järjestelyä.
- Jololoo
Ei saa maksaa velkoja. Tosin elatusapuvelka tulee tästä huolimatta maksaa. Kaikki avoinna olevat laskut tietysti myös, tätähän se velanmaksukielto ei tarkoita. Toivottavasti sun maksuohjelma vahvistetaan lopullisesti pian, se antaa mielenrauhan. Mulla itellä ohjelma (0-ohjelma, 5v) alkoi viime maaliskuun alusta.
- Tabbbe
Hei onko kellään tietoa että miten asia etenee kun minulla on tullut kotiin kirje että velkajärjestely aloitetaan ja muutama viikko sitten ja nytten tuli kirje käräjäoikeudelta haasteeseen velasta joka on velkajärjestelyn piirissä olevissa veloissa?
Eiköhän sekin tule maksettua ajallaan järjestelyn aikana. Itse soittaisin heti käräoikeuden kansliaan ennenkuin täältä kyselisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934