joulu terveiset tallinan taaville

Karjalan ruusu

Terve Taavi.
Hyvää Joulua ja työntäyteistä Uutta Vuotta.

Kai olet huomannut että kukkolanmäellä on rakennushommat alkanut.

34

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuavi vuan

      Enhän minä ota minä vaan ajelen ohi ja katon, sano Tallinnan Taavi vaan.

    • jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

      Eikös Taavi ole Viron mafian johtaja. Mukavat jutut sillä kuitenki oli ja toivottavasti näkee terveiset.

      • jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

        Niin minä olen Taavi-fani.


    • Mamu

      Ei Tuavi ennee tiällä ole.Nykysin maijailoo lieksassa

    • Vara Taavi peliin

      Olikos se Taavi joka superalkon vieressä pellisaksilla leikkas suomalaiselta turistilta korvat päästä,sai 9 vuotta linnaa ja jos olis suomessa saman rikoksen tehnyt olis selvinnyt 2-3 vuodella vankeutta.

    • Vara Taavi peliin
    • Tallinan Taavi

      Johan tuli joulunen tunnelma kun joulun kukka Karjalan ruusu puhkes kukkaan. Siitä on varman vuosi kun viimeksi kuulin sinusta. Olin puoli vuotta Virossa yliopistossa täydentämässä ammattitaitojani.
      Oli tiukkapipsia nuo opettajat kun oli kampuksen ympärillä 4 m korkea muuri ja siellä oli tornit joissa jotkut huru ukot käveli pyssyn kanssa. Kyllä oli kurssi tarpeen kun tuo nykytekniikka menee koko ajan eteenpäin.
      Lieksassa olen tosiaan viettänyt viime kuukaudet kun siellä on niin hirmu rikasta väkeä. Keskustassa kun kulkee niin siellä näkee niin ruskettunutta kansaa ettei missään näe niin ruskettunutta kansaa.
      Kyllä näkee että siellä raha liikkuu kun on kasalla vara maata etelän aurinkorannoilla suurimman osan vuotta. ei muuten sellaista rusketusta saa.
      Ne on kuulemma hirmusen hyväpalkkasta väkeä, koneinsinöörejä kaikki vauvasta vaariin.
      Tunnen itseni aivan ruoti ukoksi niihin verraten. Taidan lähteä hiihtolomalle sinne Kukkolanmäelle. Vai sataako siellä vielä vettä. Otanko vesisukset vai mitkä mukaan.
      Ison pakettiauton ainakin otan jos siellä kerran rakennetaan. voisin siirtää turvaan ylimäräisiä tavaroita ettei itärosvot vaan vie niitä. Tallinnasta ne ei älyä tulla mitään hakemaan.
      Sitä minä ihmettelen miksi täällä ei rakenneta vaikka kylä on täynnä rikkaita ruskettuneita ihmisiä. Olen yrittänyt tarjota palveluksia, mutta ei täällä ole rehelliselle virolaismiehelle mitään työtä jota voisi hämärissä tehdä.
      Tiedät milloin olen käynyt Kukkolanmäellä kun näet rakentajien iloiset ilmeet kun olen auttanut heitä ilmaiseksi ja pyyteettömästi. Enkä ole avustani kiitoksen kipeä joten en turhaan jätä yhteystietojani heille. Lupaan kyllä päivystää jos apuani tarvitaan jatkossakin.

      • Haulikkomies

        Haulikko odottaa susihauleilla varustettuna.


      • tavalinen tallaaja
        Haulikkomies kirjoitti:

        Haulikko odottaa susihauleilla varustettuna.

        joulu rauhaa sinullekkin.Kukkakaupassa on nyt erikoistarjous,Huumorinkukkia saa kolmekappaletta yhden hinnalla käyppä hakemassa.


      • Karjalan ruusu

        Minäkin olin puolivuotta Lieksassa tutustumassa karjalaiseen kultuuriin.En olis ikinä arvannut että karjalaiset on niin tummaa väkee.Ja niin korkeasti koulutettuja.Sitä ihmettelin että viitomakielelläkö ne on koulunsa käynyt kun kukaan ei osannut kirjottaa tai lukea.
        Miten sinä viroon eksyit opiskelemaan siellähän on aika kurjia ne luokkahuoneet ja kaikki muukin,mikset mennyt Ruotsiin tai norjaan siellähän on ihan luksusta kaikki ja maksaavat vielä palkaakin opiskelusta.
        Ei kannata tulla kukkolanmäelle hiihtolomalle .tule vaan sillä pakettiautolla ja tee ihmiset iloseksi.Ne varmaan hypii viikon riemusta sinun käyntisi jälkeen
        Lieksassa on niin rasistista väkee ettei ne ota noin kalpeenaamasta töihin
        Jos käyt solriumissa ottamassa rusketusta niin sit vois olla vähän toivoo.
        Jos yrittäsit myydä niille niitä porakaivon reikiä niin siitä vois raha hanat auveta.
        Ole nyt kumminkin varovainen kun auttelet ihmisiä.Jotku voi olla aika ahdasmielisiä.eikä oikein ymmärrä auttamishaluasi.


      • Haulikkomies
        tavalinen tallaaja kirjoitti:

        joulu rauhaa sinullekkin.Kukkakaupassa on nyt erikoistarjous,Huumorinkukkia saa kolmekappaletta yhden hinnalla käyppä hakemassa.

        Ainoa syy miksi haen kukkia on kun viron rosvojen kärräys takaisin sinne mistä ovat tulleet. Virosta ja venäjältä ja romaniasta pitäisi estää maahantulo. vetää kunnon muuri, piikkilangat ja miinakentät rajalle. Minun tytär muutti perheineen sinne kukkolanmäelle ja sieltä takaan että viron rosvot pysyy sieltä poissa.


      • Haulikkomies
        Haulikkomies kirjoitti:

        Ainoa syy miksi haen kukkia on kun viron rosvojen kärräys takaisin sinne mistä ovat tulleet. Virosta ja venäjältä ja romaniasta pitäisi estää maahantulo. vetää kunnon muuri, piikkilangat ja miinakentät rajalle. Minun tytär muutti perheineen sinne kukkolanmäelle ja sieltä takaan että viron rosvot pysyy sieltä poissa.

        Mitä älyä rikkaitten ja sivistyneitten ihmisten on sinne käpykylään lieksaan muutta. Täällä etelässä heille olisi varmaan paremmin töitä ja Lempäälä tarvitsisi veronmaksajia. jos tuo viron rosvo pelottelee vaikka niitä insinöörejä tulemasta niin se tekee vahinkoa meille kaikille.


      • Entinen lieksalainen
        Haulikkomies kirjoitti:

        Mitä älyä rikkaitten ja sivistyneitten ihmisten on sinne käpykylään lieksaan muutta. Täällä etelässä heille olisi varmaan paremmin töitä ja Lempäälä tarvitsisi veronmaksajia. jos tuo viron rosvo pelottelee vaikka niitä insinöörejä tulemasta niin se tekee vahinkoa meille kaikille.

        Lieksalaiset varmaan toisivat "koneinsinöörit" ilomielin Lempäälään jos vain otetaan vastaan. He maksaisivat varmaan muutonkin vaikka kansalaiskeräyksellä ja julistaisivat muuttopäivän liputuspäiväksi.


      • Kiväärimies Kuljusta
        Haulikkomies kirjoitti:

        Mitä älyä rikkaitten ja sivistyneitten ihmisten on sinne käpykylään lieksaan muutta. Täällä etelässä heille olisi varmaan paremmin töitä ja Lempäälä tarvitsisi veronmaksajia. jos tuo viron rosvo pelottelee vaikka niitä insinöörejä tulemasta niin se tekee vahinkoa meille kaikille.

        Kuulehan haulikkomies jos yrität hommata yhtään niitä koneinsinöörejä Lempäälään niin minä pidän huolen että sinä ja inssit lennätte kuin leppäkeihäät Tampereelle. Kävin Lieksa-osiossa katsomassa mistä on kyse ja EI IKINÄ niitä inssejä Lempäälään.


      • Haulikomies
        Kiväärimies Kuljusta kirjoitti:

        Kuulehan haulikkomies jos yrität hommata yhtään niitä koneinsinöörejä Lempäälään niin minä pidän huolen että sinä ja inssit lennätte kuin leppäkeihäät Tampereelle. Kävin Lieksa-osiossa katsomassa mistä on kyse ja EI IKINÄ niitä inssejä Lempäälään.

        Älä kuule jätkä riehu siellä. Minäkin tarkistin sen verran, että tiedän mistä puhun. Olet oikein sikaniska rasisti. Jos ihminen ei ole syntyperäinen suomalainen, mutta on hyvin koulutettu ja verotuloja kuntaan tuova niin tervetuloa Lempäälään. Toivottavasti muuttavat perheineen tänne ahdasmielisten kuppikuntalaisten harmiksi tuomaan verotuloja kuntaan. Tampereelta kyllä löytyy töitä kymmenille insseille. Sinä ääliö pysy poissa minun näköpiiristäni kiväärisi kanssa muuten haulikko laulaa suolapanos sinfonian takapuoleesi.


      • Rautakankimies
        Haulikomies kirjoitti:

        Älä kuule jätkä riehu siellä. Minäkin tarkistin sen verran, että tiedän mistä puhun. Olet oikein sikaniska rasisti. Jos ihminen ei ole syntyperäinen suomalainen, mutta on hyvin koulutettu ja verotuloja kuntaan tuova niin tervetuloa Lempäälään. Toivottavasti muuttavat perheineen tänne ahdasmielisten kuppikuntalaisten harmiksi tuomaan verotuloja kuntaan. Tampereelta kyllä löytyy töitä kymmenille insseille. Sinä ääliö pysy poissa minun näköpiiristäni kiväärisi kanssa muuten haulikko laulaa suolapanos sinfonian takapuoleesi.

        Joillain on ruuvit löysällä, mutta sinulta ne puuttuu kokonaan. Ei paperiliima näy riittävän pitämään aivojasi kasassa. Kaksi hullua siinä riehuu en tiedä kumpi voisi hoidolla korjaantua.


      • Tallinan Taavi
        Karjalan ruusu kirjoitti:

        Minäkin olin puolivuotta Lieksassa tutustumassa karjalaiseen kultuuriin.En olis ikinä arvannut että karjalaiset on niin tummaa väkee.Ja niin korkeasti koulutettuja.Sitä ihmettelin että viitomakielelläkö ne on koulunsa käynyt kun kukaan ei osannut kirjottaa tai lukea.
        Miten sinä viroon eksyit opiskelemaan siellähän on aika kurjia ne luokkahuoneet ja kaikki muukin,mikset mennyt Ruotsiin tai norjaan siellähän on ihan luksusta kaikki ja maksaavat vielä palkaakin opiskelusta.
        Ei kannata tulla kukkolanmäelle hiihtolomalle .tule vaan sillä pakettiautolla ja tee ihmiset iloseksi.Ne varmaan hypii viikon riemusta sinun käyntisi jälkeen
        Lieksassa on niin rasistista väkee ettei ne ota noin kalpeenaamasta töihin
        Jos käyt solriumissa ottamassa rusketusta niin sit vois olla vähän toivoo.
        Jos yrittäsit myydä niille niitä porakaivon reikiä niin siitä vois raha hanat auveta.
        Ole nyt kumminkin varovainen kun auttelet ihmisiä.Jotku voi olla aika ahdasmielisiä.eikä oikein ymmärrä auttamishaluasi.

        Voi kamala kun tuli kurja olo. Kävin Kukkolanmäellä pakettiautolla, mutta turhaan. En voinut pelastaa mitään vaan kaikki jäi itärosvojen armoille.
        Sinne olivat unohtaneet kaksi kaivuria ilman vartiointia. Ei ne pakettiautolla liikkuneet mihinkään. Kyllä aivan sydäntä särki jättää ne sinne rosvojen vietäväksi.
        Peruutin kyllä lähemmä jos olisi jotain vaikka hyteistä voinut pelastaa, mutta auto upposi kun peruutin liian kauas. Lähitaloista piti hakea työntöapua, että pääsin irti.

        Luulivat minua urakoitsijaksi ja kyselivät onko kaikki asunnot varattu vai onko vapaana. Annoin heille tilinumeroni johon voi lähettää etumaksuja jos haluaa jotain varata.
        Tottakai minä tilitän ne rakennuttajalle, mutta Viron pankissa ne kasvaa sen aikaa mukavasti korkoa. Annoin tietenkin oman tilinumeron ettei vahingossa mene itärosvoille jotka ei kuitenkaan palauta rahoja.
        Onneksi en kuullut haulikon pauketta. Jos olisi vähänkään siltä tuntunut niin heti olisin luvannut varata puolet asunnoista rikkaille koneinsinööreille.

        Terveisin Karjalan Ruusulle, köyhä virolaisen kuljetus- ja varastointiliikkeen omistaja.


      • Lukko-ukko
        Tallinan Taavi kirjoitti:

        Voi kamala kun tuli kurja olo. Kävin Kukkolanmäellä pakettiautolla, mutta turhaan. En voinut pelastaa mitään vaan kaikki jäi itärosvojen armoille.
        Sinne olivat unohtaneet kaksi kaivuria ilman vartiointia. Ei ne pakettiautolla liikkuneet mihinkään. Kyllä aivan sydäntä särki jättää ne sinne rosvojen vietäväksi.
        Peruutin kyllä lähemmä jos olisi jotain vaikka hyteistä voinut pelastaa, mutta auto upposi kun peruutin liian kauas. Lähitaloista piti hakea työntöapua, että pääsin irti.

        Luulivat minua urakoitsijaksi ja kyselivät onko kaikki asunnot varattu vai onko vapaana. Annoin heille tilinumeroni johon voi lähettää etumaksuja jos haluaa jotain varata.
        Tottakai minä tilitän ne rakennuttajalle, mutta Viron pankissa ne kasvaa sen aikaa mukavasti korkoa. Annoin tietenkin oman tilinumeron ettei vahingossa mene itärosvoille jotka ei kuitenkaan palauta rahoja.
        Onneksi en kuullut haulikon pauketta. Jos olisi vähänkään siltä tuntunut niin heti olisin luvannut varata puolet asunnoista rikkaille koneinsinööreille.

        Terveisin Karjalan Ruusulle, köyhä virolaisen kuljetus- ja varastointiliikkeen omistaja.

        Voi Taavi parka. Ymmärrän sinua hyvin, että tahdot auttaa Ihmisiä. Kun olisin tiennyt niin olisin tullut auttamaan. minä kyllä olisin aukaissut ne ovat niin olisi ajettu ne kaivurit ainakin turvaan siihen alemma pellolle................ Siinnä näkyy olevan muutama omakotitalo ja uskon että niitten asukkaat olisi pientä korvausta vastaan vahtineet kaivureita että rosvot ei olisi niitä vieneet, ainakin siihen asti kun olisit vienyt ne turvaan rosvoilta Tallinaan................................... Asun siinä sen tien yläpuolella rivitalossa ja pääsen heti kun näen. soita vaikka torvea niin tulen heti.


      • Karjalan ruusu
        Tallinan Taavi kirjoitti:

        Voi kamala kun tuli kurja olo. Kävin Kukkolanmäellä pakettiautolla, mutta turhaan. En voinut pelastaa mitään vaan kaikki jäi itärosvojen armoille.
        Sinne olivat unohtaneet kaksi kaivuria ilman vartiointia. Ei ne pakettiautolla liikkuneet mihinkään. Kyllä aivan sydäntä särki jättää ne sinne rosvojen vietäväksi.
        Peruutin kyllä lähemmä jos olisi jotain vaikka hyteistä voinut pelastaa, mutta auto upposi kun peruutin liian kauas. Lähitaloista piti hakea työntöapua, että pääsin irti.

        Luulivat minua urakoitsijaksi ja kyselivät onko kaikki asunnot varattu vai onko vapaana. Annoin heille tilinumeroni johon voi lähettää etumaksuja jos haluaa jotain varata.
        Tottakai minä tilitän ne rakennuttajalle, mutta Viron pankissa ne kasvaa sen aikaa mukavasti korkoa. Annoin tietenkin oman tilinumeron ettei vahingossa mene itärosvoille jotka ei kuitenkaan palauta rahoja.
        Onneksi en kuullut haulikon pauketta. Jos olisi vähänkään siltä tuntunut niin heti olisin luvannut varata puolet asunnoista rikkaille koneinsinööreille.

        Terveisin Karjalan Ruusulle, köyhä virolaisen kuljetus- ja varastointiliikkeen omistaja.

        kyllä ymmärrän että sinua ihan sydämmestä riipasi kun et voinut auttaa ihmisiä tavaroiden talteenottamisella.
        Mutta odota rauhallisesti,kohta ne rakenushommat edistyy ja pääset auttamishomiin.
        Ja nythän on kantoapuakin luvassa.
        Ja se oli viisaasti tehty ,että annoit Viron pankin tunnukset,ne on luotettavia ei näihin suomen pankeihin ole luottamista ne jakaa sun rahas vaikka Kreikkaan.
        Sinunhan kannattas ottaa tuo lukko-ukko vihjemieheksi.Antasit pienen palkion aina vihjeestä Saisit paljo enemmän auttaa hädäsä olevia rakentajia.
        Minä lähdenkin nyt Lieksaan joululomalle,sain kutsun yhden koneinsinöörin kotiin.Ajatelin viedä tuliaiseksi oikein ison possun kinkun.
        Ne ilahtuu siitä varmasti.Nehän on kovia sianlihan syöjiä
        Vietä nyt rauhallinen joulu .Pysy nyt joulunaika pois rakennuksilta ,ettet saa hauleja takamuksees.

        Lieksassa tavataan


    • Lempäälän Leena

      Tämä on mahtava ketju. Tällaisia useammin tänne eikä vain totista ja ikävä ihmisten haukkumista. Olenkin ihmetellyt minne nämä kaksi vekkulia katosivat.

    • Tallinen Taavi

      Sinulla on hyvä sydän kun ajattelet niitä rikkaita ruskettuneita ihmisiä. Moni vie ruokaa vain köyhille, sinä et erottele. Se on hatun noston paikka.
      Se possujuttu on hyvä. Sianliha on paljon mureampaa kuin nauta. Muutenkin kinkku on jouluun kuuluva. Varmasti ilahtuvat.
      Minäkin vein heille joskus possupaistia ja olisitpa nähnyt miten silmät säteilivät, suorastaan leimusivat.
      Minullakin alkoi joululoma. Olisi kiva ollut käydä Lieksassa, mutta ei yksikään koneinsinööri kutsunut minua kylään. Taidan mennä katsomaan savolaisia, nehän on insinöörejä joka alalla. Kuka tietää mikä on viisaampi kuin ihminen, tietysti savolainen insinööri.
      Kyllä minua kuitenkin huoletta se Kukkolanmäen työmaa. Jos ne kaivurit jäävät ilman valvontaa niin kohta niitä viedään Vaalimaalle. Ei ne kuopatkaan ole turvassa. Siellä idässä on niin laiskaa porukkaa, että jos ne rakentaa niin ei ne itse kaiva kuoppia vaan varastaa nekin Suomesta. Tuollainen tyhjä kuoppa on helppo viedä kun se menee niin pieneen tilaan.
      Vahtisikohan joku haulikon kanssa niitä monttuja jos sille ostaisi paketin nakkeja palkaksi ja antaisi lisäksi jonkun koneinsinöörin osoitteen.
      Lukko-ukolle tuon jotain joululahjaa vaikka uuden puhelimen ja siihen liittymän jolla voi soittaa minulle jos joku rakentaja on hädässä niin voin rientää avuksi ja tallettaa rakennukselle unohtuneet arvotavarat kuten työkalut.
      Korvauksen talletuksesta voi lähettää Viron pankkiin tilille ES123456788987654321.
      Hyvää Joulua Karjalan Ruusu muista pureskella kinkku kunnolla siellä koneinssien kotona. Lieksan kinkunmyynti on kuulemma räjähdysmäisesti kasvanut siitä alkaen kun ne rikkaat muutti sinne.

      • haulikkomies

        jos saan sinut hollille niin saat kerätä hauleja kitusistasi


      • haulikkomies
        haulikkomies kirjoitti:

        jos saan sinut hollille niin saat kerätä hauleja kitusistasi

        tarkoitin tuota viron rosvoa se on pahin kaikista, älä usko karjalan ruusu sen puheita, kais näet että rosvo se on,


    • Lukko-ukko

      Laitoin tänään vitosen tilillesi ja kiitos etukäteen puhelimesta.

    • kassu hatras

      mine te hävisitte koko hassu katras

      • loma tonttu

        Joulu lomalle.Hyvää Joulua sinullekkin


    • Voudinpolku

      Taavia tarvittaisiin hätiin ja pian ennen kuin idän ihmeet ehtii.

      • Näkyvä Viänänen

        Ei Taavi ehdi, se on Kuopion putkassa kalakukkoa syömässä ja kokkelipiimää juomassa. Ne tekee kuulemma tavallisen virolaisen rosmon näkymättömäksi Viänäseksi.


    • lieksalainen

      Onnea Taaville

    • Kuukkolanmäki

      TAAAAAAAVVVVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Tule äkkiä tänne ennen kuin on liian myöhäistä. Itä rekisterissä oleva auto ajeli rakennustyömaan vieressä.

      • Kukkolanmäki

        Niin ja kolme ihmistä oli sisällä.


      • Viänäskä
        Kukkolanmäki kirjoitti:

        Niin ja kolme ihmistä oli sisällä.

        Kyllähän Taavi on siellä jo ajellut.Mutta sitä ei vaan nää kun ne teki siellä Kuopiossa siitä näkymättömän Viänäsen


    • Tallinan Taavi

      Mitä kuuluu Karjalan ruusulle. Minäkin yritin tulla niihin possupeijaisiin Lieksaan. Minulla olisi ollut haitarikin mukana niin olisin soittanut Muistoja Karpalometsästä.
      Possua olisi pistetty poskeen ja kaipailtu Kukkolanmäkeä.
      Kyllähän minä Lieksaan asti ehdin, mutta sitten sattui pieni kommellus. Jätin auton vahingossa ilmeisesti koneinsinöörien autonhuoltaja ammattikoulun pihaan. Oli yön aikaan yövuorolaiset ottaneet auton renkaat vanteineen huoltoon.
      En tiedä koska palauttavat, oli jättäneet lapun jossa luki huonot renkaat.
      Ilmeisesti kunnostavat ne ja palauttavat toivottavasti kevätlukukauden päätteeksi.
      Jouduin tulemaan Junalla Tampereelle ja minulla ei ole nyt työvälineitä.
      Ostin kyllä jo rautasahan kaupasta ja kävin kyllä polkupyörällä katsomassa Kukkolanmäellä.
      Kiirettä olis näköjään. Menen tuossa katselemaan jos joku olisi hyljänny pakettiauton tienvarteen yksinään kylmään niin pelastaisin ja pääsisin alkamaan ihmisten auttamisen.
      Hyvää vuotta 2015 kaikille rakentajille ja Karjalan Ruusulle.

      • Karjalan Ruusu

        Hyvää kuuluu.Olikin kaikien aikojen joulujuhlat.Kerrostalon parkkipaikalle tehtiin nuotio ja kokonainen possu oli vartaassa.Koneinsinöörit tanssi nuotion ympärillä tanhujaan.Sit mentiin ruunaan koskelle ja lasketiin koski pulkalla.Oli harmi ettet päässyt mukaan.Ne koneinsinöörit on niin ahkeraa väkee Ne ottaa korjattavaksi kaiken minkä näkevät.Ettei ne vaan heimottas jotenkin itään tai Viroon päin.
        Kais hommasit pyörääs talvirenkaat.Ja semmosen peräkärryn,Sillä pärjäilisit nyt alkuun ihan hyvin.Kun ei siellä rakennuksilla näin alkuvaiheessa oo mitään isompaa talteen otettavaa.Niitä pakettiautojahan on tamereella hylättynä joittenkin autoliikeiden pihassa vaikka kuinka paljon.Käy sieltä valitsemassa,mutta käy pimeellä etteivät näe .Ihmiset on niin kateelisia ,ett¨ä voivat tulla pampun kanssa huitomaan.

        Hyvää tätä vuotta sinullekkin ja kaikille Kukkolanmäkiläisille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      468
      3406
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3401
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      138
      2955
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2272
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2140
    6. 199
      1520
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1261
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      87
      1254
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe