voiks omenakotiloita laittaa samaa akvaa tulareiden kaa
kiitti jo etukätee
omenakotilot
3
286
Vastaukset 3
- Zuuls
Voi laittaa aivan hyvin. Itselläni on pallokotiloita (eli virheellisesti kutsuttuja omenakotiloita) tuliliskojen kanssa ja sopivat yhteen mainiosti.
Myös seeprakotilotkin käyvät, jos on isompi allas ja haluaa luoda vähän lisää "värikkyyttä" altaaseen tai muuten vain silmäniloa. :D- mietiskelijä
tota mul on oma kohtasi kokemuksii niist...pääs käymää niin et omenakotilo pääs imuttelee liskoo..eikä lisko oikein digannu siit...
- Zuuls
mietiskelijä kirjoitti:
tota mul on oma kohtasi kokemuksii niist...pääs käymää niin et omenakotilo pääs imuttelee liskoo..eikä lisko oikein digannu siit...
Eli toki voi kotilo mennä ja ohikulkumatkallaan päättää putsata myös tuliliskon levästä, mutta tulilisko nyt lähtee menemään paikalta eli ei se kotilo sitä tapa, jos näin tekee. Varmaan tämä juuri olikin tilanne josta sait kuvan, että kotilo on vaarallinen tuliliskolle?
Ja kosto on suloinen, kun tulari saa tilaisuuden "käyttää" kotiloa matkalla pintaan mennessään ja lasissa oleva kotilo tipahtaa alas niin, että muks. :D
Myös minulla on tästä ihan omakohtaisia kokemuksia, että en menisi sanomaan, että sopivat, jos eivät sopisi. Ainoastaan tularit voivat syödä kuollutta kotiloa ja sekään ei ole vaarallista tularille vaan ravintoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1551723
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5531493Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1781476Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va280957Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "178928- 58806
- 55748
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26740- 56738
- 62714