1 0 0 0 0 ylitetty joulukuussa

jo nyt

9

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homma etenee
    • nicola21

      Viime vuoden joulukuu oli ennätyskuukausi lähes 16 000 erolla. Tänä vuonna ollaan vain kahtena päivänä jääty viime vuoden eroista, hyvältä näyttää.

    • 651
    • Huhhahheijaaa

      Nyt joulukuun kaikkien aikojen tulos, ja 16000 ylitetty!
      Samoin 70 000 jo aiemmin.

      • 1 + 2

        75 000, vaikka hyvä sekin, tuntuisi nykyinen lähtökohta huomioonottaen, aika valjulta.

        Vasta 78 000 tyydyttää!


      • hyvin lähtee
        1 + 2 kirjoitti:

        75 000, vaikka hyvä sekin, tuntuisi nykyinen lähtökohta huomioonottaen, aika valjulta.

        Vasta 78 000 tyydyttää!

        Eroaminen on ollut hyvällä tasolla koko joulukuun, joten nyt kyllä jännittää että onko syöty loppuvuoden eropiikkiä vai onko sekin tavanomaista parempi. Jos eroja tulee "vain" 75000, niin se kyllä jo tarkoittaa sitä että kuormasta on vähän syöty ja loppuvuoden eropiikkiä kulutettu.

        Viime vuonna viiden viimeisen päivän aikana erosi 6483 ja koska koko jouluu on erottu hieman vilkkaammin kuin viime vuonna, niin oletan että sama jatkuu myös viimeiset päivät ja eronneita tulee yli 7000, joten 78 tuhatta on hyvinkin mahdollinen.


      • hyvin lähtee
        hyvin lähtee kirjoitti:

        Eroaminen on ollut hyvällä tasolla koko joulukuun, joten nyt kyllä jännittää että onko syöty loppuvuoden eropiikkiä vai onko sekin tavanomaista parempi. Jos eroja tulee "vain" 75000, niin se kyllä jo tarkoittaa sitä että kuormasta on vähän syöty ja loppuvuoden eropiikkiä kulutettu.

        Viime vuonna viiden viimeisen päivän aikana erosi 6483 ja koska koko jouluu on erottu hieman vilkkaammin kuin viime vuonna, niin oletan että sama jatkuu myös viimeiset päivät ja eronneita tulee yli 7000, joten 78 tuhatta on hyvinkin mahdollinen.

        Pikkusen vielä lukemien kanssa ennustelua. Viime vuonna 10.-20.12 erosi 3605 ja tänä vuonna vastaavalla aikajaksolla 4502. Eroaminen on siis tuolla aikavälillä ollut 25% korkeammalla tasolla. Viime vuonna viiden viimeisen päivän aikana erosi 6483 ja jos tuo ylitettäisiin 25%:lla, niin eroajia tulisi 8103, joka olisi melko komea luku (vuosi 78534).


      • eronnut2
        hyvin lähtee kirjoitti:

        Pikkusen vielä lukemien kanssa ennustelua. Viime vuonna 10.-20.12 erosi 3605 ja tänä vuonna vastaavalla aikajaksolla 4502. Eroaminen on siis tuolla aikavälillä ollut 25% korkeammalla tasolla. Viime vuonna viiden viimeisen päivän aikana erosi 6483 ja jos tuo ylitettäisiin 25%:lla, niin eroajia tulisi 8103, joka olisi melko komea luku (vuosi 78534).

        Toivottavasti kaikki kirkosta eronneet viettivät Kristuksen syntymäpäivää rauhallisissa merkeissä. Pääsiäinen tulossa


      • eronnut2 kirjoitti:

        Toivottavasti kaikki kirkosta eronneet viettivät Kristuksen syntymäpäivää rauhallisissa merkeissä. Pääsiäinen tulossa

        Toivottavasti juhlivat kristillisesti, jakaen lahjoja, ylensyöden, kinkkua etenkin ja laatikoita! Joulukuusta ihailitte. Kenties pukki kävi? Tonttuleikkejä leikittiin, linnuille lyhteet laitettiin ja joulusaunassa vihdalla läiskittiin ;-)

        Oliko olkipukkeja ja himmeleitä? Pipareita kenties?

        Pääsiäisenä sitten tipuja, pupuja ja mämmiä! Piilotellaan pääsiäismunia.

        Ihan niinkuin kunnon kristityn pitääk... eiku!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe