yksinäinen joulu

yksinäinen mies.

Se on taas yksinäinen joulu. Mitähän sitä keksis.

15

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalmankalpea

      Missä päin Suomea asut ? Missä kaupungissa ? Ehkä voisin ehdottaa sinulle jotain.

    • tuoksukynttilä

      Lue joku hyvä kirja ? :) Ja tee itelles jouluruokaa. Kutsu joku toinen yksinäinen luokses syömään? Varasta kuusi ? Okei, en ehdota tota.. oon metsänomistajan lapsi :)

    • 16+19

      Mene himeessä vanhemillesi ja isovanhemmillesi tai muille sukulaisille kyläilemään.

      • eeeääähhh

        Isovanhemmat kuolleet ajat sitten, vanhempia näkee muutenkin usein ja muiden sukulaisten kanssa ei mitään yhteyksiä. Voisihan se olla vaihtoehto, jos tapaisi joitakin muita yksinäisiä joulupyhien aikana. Kertokaa, jos tapaaminen kiinnostaa.


    • yks yksin

      Kuusi kannattaa varastaa ku sit on vähän jännitystä elämässä.

    • BLOOD IS LIFE

      Vie kynttilöitä hautuumaalle

    • "puoliyksinäinen"

      Nauti Jouluaattona Upeista Tv.-Joulukonserttiohjelmista,syö joyain hyvää,mistä itse tykkäät,
      Ajattele: moni saattaa viettää riitaisan Joulun,parempi yksin rauhassa,kuin mahdollisesti jotain "turhaa"riitaa,sellaisiakin perheitä,sukulaisia voi olla,

      Yksin parempi rauhassa,kuin mahdollisesti riitaisessa perheessä !

      (Joulun jälkeen voit lukea Lehdistä,kun taas jossain...??heittetty kinkut ulos ikkunasta riitojen päätteeksi,ettei ne Joulut aina,ja "kaikkialla",niin Siunattuja ole,höh....
      Siunattua,Rauhallista Joulua Sinulle,p.s. täällä varmaan moni muistaa Sinua,kuten monia toisia "yksinäisiä!

    • yksinäinenpiruparka

      Ensimmäinen ja viimeinen joulu yksin. Joulun jälkeen päätän päiväni. En nyt viitsi joulun alla pilata kenenkään jouluiloa joten kestän tän v##un perhejuhlan nyt vielä. Ei tästä vaan tule mitään. En ole yksineläjä vaikka kuinka sitä yrittänyt. Olen liian sosiaalinen ja haluan antaa ja saada läheisyyttä. Kyllä mä yritin jopa nettideittiä, mutta huomasin heti sen pelin hengen ja luovutin jo senkin suhteen. En ole nuori enkä kaunis. Ei enää saumaa niillä markkinoilla.

    • kalmankalpea

      "Voisihan se olla vaihtoehto, jos tapaisi joitakin muita yksinäisiä joulupyhien aikana. Kertokaa, jos tapaaminen kiinnostaa."

      Missä kaupungissa asut ?

    • kalmankalpea

      Kysyin "Missä kaupungissa asut ?" koska ajattelin että voisin vilkaista millaista tarjontaa siitä kapungista löytyy. Voisin esimerkiksi katsoa mitä couchssurffaajat puuhaavat siellä sinun kotinurkillasi. Voisin katsoa onko Finn-Guild -järjestöllä vipinää siellä päin ja niin edelleen.

      Minä en ole tulossa sinua tapaamaan. Minulla ei ole pienintäkään aikomusta tunkeutua sinun elämääsi joten voit aivan huoleti kertoa minulle millä paikkakunnalla asut.

      • eeeääähhh

        Helsingissä, ja olen kyllä vähän etsiskellyt eri ajanvietekohteita. Huomasin jossakin ketjussa, että mainostettiin joitakin englanninkielisiä tapahtumia, sinäkö niistä mainostit? Siihen tapaninillan istujaisiin voisi mennä. Vinkkasin siitä yhdelle toiselle, ja hän ehkä tulee myös.


    • yksinminäkin

      Täällä kohtalotoveri. Yksinäinen mies. Vanhemmatki kuollu ku äitikin oli reilusti yli 40 ku mut saivat :( itekki jo 35v ja aina yksin mikään ei auta. En saa perhettä ikinä.

      Ja jotkut viel valkkaa naisia. Mä en saa ketään..

    • kalmankalpea
    • kalmankalpea
    • joulu on hienoa aikaa yksineläjälle tulevaa ruoka budjettia ajatellen, kaupat heittää ihan hirveät kasat tavaraa roskiin jossa ei ole vielä edes eräpäivä vierähtänyt, sieltä saa puolen vuoden lihat, leivät sunmuut pakkaseen.

      ei kyllä kuullosta kummoselta joululta roskiksien tonkiminen mutta eipä tuo yksin eläjän joulu ole muutakun kun 24.12

      olishan sitä aina voinu perhettä lähtee kahtomaan mutta budjettikun kusee sen verran pahasti ettei saa kustannettua itteesä edes kotikunnille saati edes lahjoja kenellekkään, muutenkin tulee kovin spurgu olo mennä syömään toisten ruuat, varsinkaankun tavallaan ei tunne ketään, tervetullut ainoastaan sukujuurten kautta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1113
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      769
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      760
    6. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    8. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    9. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      744
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe