Ampumahiihtoa tunnin katsonut ja live-vedossa 5 kohdetta jotka sulkeutuivat ensimmäisten lähdettyä. TUNTI SITTEN.
Tämäkö on veikkauksen näkemys live-vedosta?
Samat kohteet olisivat voineet olla pitkävedossa.
Ei veikkauksella mitään liveä ole
Törkeä sumutusta
2
391
Vastaukset
- Törkeä sumutusta
Ny ekat joukkueet maalissa, edelleen ne viisi vetoa jotka sulkeutu starttipistooliin.
Tämä täyttää huijauksen merkit, LIVE-VETO ,mitä se tarkoittaa?? - dääääääämmmm110
Oli ne pitkävedossa.
Oon huomannu, että ainakin fudiksessa veto on kaikkee muuta kuin liveä. Kohde voi kyllä auki, mut peli jo huomattavasti pidemmällä ja maaliluvut mitä sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647