KUNTONYRKKEILY?

mikko tyysonen

Mitäs kaikkea siinä kuntonyrkkeilyssä oikein tehdään.. Olen aikoinaan treenannut kaiken näköisiä lajeja mutta nyt hieman vanhempana ja ei niin kovassa kondiksessa kiehtoisi aloittaa esim. kuntonyrkkeily.. any comments.. lähteekö hiki ja läskit ilman mustelmia??

8

4365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • box

      VETÄJÄSTÄ,mut noin suurin piirtein näin ekaks alkulämmin pelaamalla jos salissa mahollista sit juostaan ja tehdään jumppaliikkeitä,levittäydytään ympyrään ja eri venyttely juttuja, tekniikkaa hiotaan yksin/parin kans sen jälkeen kuntopiirejä/säkki- kuntopiirejä,pidetään pistareita,tehdään selkä/vatsa liikkeitä ja loppu venyttelyt,kyllä siellä läski lähtee ja kunto nousee jos vaan tekee,ja oppii lyöntitekniikoita/väistöjä.tervemenoa paikkakuntas treeneihin.suosittelen

    • Punapää

      Joo itse olen myös aloittanut kuntonyrkkeilyn, ja mielestäni ohjelma on ihan kiva. Aikalailla samoja juttuja kun edellisella kirjoittajalla. Tulee hiki jos tekee ja vatsalihaksia treenataan aika paljon. Tykkään kovasti. Meillä se maksaa 4 euroa kerta tai kausikortti 30/35 euroa. Eli ei ainakaan hinnalla pilattu.

      • box

        Missä päin suomee sä käyt treenaa?


      • kkkk
        box kirjoitti:

        Missä päin suomee sä käyt treenaa?

        Helsingissä hyvä treenipaikka on Savate Forme Sörnäisissä.


      • säkki
        kkkk kirjoitti:

        Helsingissä hyvä treenipaikka on Savate Forme Sörnäisissä.

        missä turussa on hyvä treenata kuntonyrkkeilyä?


      • Boxerlady
        säkki kirjoitti:

        missä turussa on hyvä treenata kuntonyrkkeilyä?

        löytyy paljonkin kuntonyrkkeilymahiksia. Itse oon käyny Taikarin alkeiskurssin ja sittemmin kuntonyrkkeilytunneilla (http://www.taikari.fi/), järjestetään P&P Fitness centerissä Eerikinkadulla. Hyvä hinta-laatusuhde.


    • Torfinn

      No riippuu tosiaan paljon vetäjästä, ja siitä mitä haet!

      Kuntoilumuotona ihan jees, mutta itseä ainakin kiusaa tuo että sparria ei ole lainkaan joten homma menee vähän teoreettiseksi... tekniikat opetellaan mutta ainakin meillä oli sillai, että esim. alakoukkuja ei opetettu kunnolla vaan pelkät kohokoukut. Varsinaisia alakoukkuja ei opetettu ollenkaan kun se ei tietenkään ole kuntonyrkkeilyssä varmaan tarkoituskaan sparrailla ja osua/lyödä perille. Nykyään olen ollut tuollaisessa kaveriporukassa jossa kerran viikossa kokoonnutaan treenaamaan nyrkkeilyä, vaikkei se olekaan päälajini, mutta kyllä täytyy sanoa että ihan eri mielenkiinto on hommassa kun oetaan vähän matsiakin. Kuntonyrkkeilyssä päntätään säkkiä aika paljon ja paritekniikoita ja kuntopiirejä. Jos kuntoa haet ja tekniikka haluat opetella, niin ihan ok!

      Jos olet mies niin kannattaa hakeutua mieluummin sellaiseen ryhmään missä on vain miehiä, kun naisilla se tuntuu vähän menevän sellaiseksi "puolihuolimattomaksi" huiskimiseksi eikä esim. paritekniikoista saa irti niinkuin pitäis kun ei voi lyödä kunnolla kun toisella koko ajan oma nyrkki läsähtää naamaan... ;-)

      Siinä mielessä kuitenkin hyvä että tekniikoita opetetaan kunnolla!

    • Anonyymi

      Se oli tänään Lidl muki,soita mun kitarain, Heidi A Heiniä lähettänyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe