Tein omaa sovellusta ohjelmointia osaavan avulla. Nyt olen omillani ja haluaisin kokeilla tehdä muutoksia sovellukseen. Avaan VisualStudiossa sovellukseni, mutta en nyt tiedä miten saan näkyviin koodin kokonaisuudessaan. Että pääsisin katsomaan mitä on jo tehty ja miten on tehty. Eli siihen osuuteen, johon voi kirjoittaa koodia. Huomautan, että olen täysin amatööri koodaamisen saralla.
VisualStudion opaskirjakin olisi hyvä olla. Vinkkejä?
VisualStudio
Nyystinen
2
88
Vastaukset
- Javaw
Avaa studio ja File->Open->Project/Solution ja sieltä sitten etit sen projektin ja avaat.
- miksi piippu ei vedä
Maksoitko tekijälle niin hyvät korvaukset että hän antoi sinulle täydet oikeudet ohjelmaan, jos et niin yrität varmaan avata exe-tiedostoa ja lähdetiedostohan on poistettu koneeltasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110934
- 525220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892