"Jumala" armahtaa saloa

nousuun

Salosta on kaikki rötöksentekijät jo lähtneet ja jäljellä on vain valioporukka joka panee salomme uuteen nousuun.

10

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaaieltä

      Kun sitä "jumalaa" ei ole kaupunkimme pelastajaksi - mitenkä olisi jos vähennettäisiin puolee kaupungin työläisistä, nehän kaipaisivat kunnolla raippaa työtahtiinsa, sieltähän ne säästöt löytyvät.

      • sotomaa seuraten

        KAIKKI kaupunkin työläiset pitää erottaa! Ei niitä tarvita kun Jumalamme Herra Seepaotti hävittää kaupunkime kuten Sotoman ja Komoran ennen vanhan.


      • säästöt kotiin
        sotomaa seuraten kirjoitti:

        KAIKKI kaupunkin työläiset pitää erottaa! Ei niitä tarvita kun Jumalamme Herra Seepaotti hävittää kaupunkime kuten Sotoman ja Komoran ennen vanhan.

        KAIKKI kaupunkime koulut pitä lakkautta! Saataan säästöä. Ja kun Jumala jokatapauksesa hävittä Salon nii on iha sama meneekö kakarat hellvettii luku- ja kirjotustaitoseina tai luku- ja kirjotustaitottominna.


    • mukkaan

      Salon jokikin on jo noussut, siitä se nousu alkaa

    • no helwwe

      Vastaani tuli kylätielläni itse PAAVI ja se sanoi, olette okealla tiellä, mikään ei voi tätä Salon voittokulkua kääntää, se on vain vain vain ylöspäin.

      • korruptota

        Täällä halikossa on Putinin salakämppä joka aika hulppeasti sisustettu.
        Siinä kun saunosimme tuli salon vaikee tilanne puheeksi lauteilla kuuman.
        Oikein kun vihtosin Puttiinin pientä kakaranomaista luihua selkää,
        pentä luihua persettä ja munatonta miestä virkkoi hän. "Kuuleppa, kun noin hyvin vihdot otan heti puhelun lennostoon ja ne saa myydä yhden huippuhävittäjän heti vakka minne, mutta rahat 100 00000 tuevat salon kaupungin kassaan.
        - Kauheata kun mun muniiki hierot niin hyvin, paan pari panssariakin noin kaupanpäälle vaikka koristukseksi kaupunkitalonne eteen.


      • palopele
        korruptota kirjoitti:

        Täällä halikossa on Putinin salakämppä joka aika hulppeasti sisustettu.
        Siinä kun saunosimme tuli salon vaikee tilanne puheeksi lauteilla kuuman.
        Oikein kun vihtosin Puttiinin pientä kakaranomaista luihua selkää,
        pentä luihua persettä ja munatonta miestä virkkoi hän. "Kuuleppa, kun noin hyvin vihdot otan heti puhelun lennostoon ja ne saa myydä yhden huippuhävittäjän heti vakka minne, mutta rahat 100 00000 tuevat salon kaupungin kassaan.
        - Kauheata kun mun muniiki hierot niin hyvin, paan pari panssariakin noin kaupanpäälle vaikka koristukseksi kaupunkitalonne eteen.

        Koska se Putin muka hakoniskojen mökillä kävi?


      • jysäys jysähtä
        korruptota kirjoitti:

        Täällä halikossa on Putinin salakämppä joka aika hulppeasti sisustettu.
        Siinä kun saunosimme tuli salon vaikee tilanne puheeksi lauteilla kuuman.
        Oikein kun vihtosin Puttiinin pientä kakaranomaista luihua selkää,
        pentä luihua persettä ja munatonta miestä virkkoi hän. "Kuuleppa, kun noin hyvin vihdot otan heti puhelun lennostoon ja ne saa myydä yhden huippuhävittäjän heti vakka minne, mutta rahat 100 00000 tuevat salon kaupungin kassaan.
        - Kauheata kun mun muniiki hierot niin hyvin, paan pari panssariakin noin kaupanpäälle vaikka koristukseksi kaupunkitalonne eteen.

        Ää kukan Puttini ollu, oli ITTE ISÄ JUMALA, mikä toosin on sama asija. Jumala vaan kävi kattomasa että mistä päästä alottaa Salon kaupunkin hävitämisen.
        Kohta posahtaa!


    • Näin on

      Salossa on liikaa tyhmiä ja itseriittoisia virkamiehiä, kaikille potkut ja palvelut nettiin jossa oikein ohjelmoitu ohjelma hoitaisi tehtävät oikein ja tasapuolisesti, ilman hyväveli "virusta"

    • poliittinen

      Älä nyt morkkaa virkamiestä, parhaansa yrittää. Mutta kun ei tiedä yhtään mitään,
      kyseessähän on poliittinen virka, joten älä odota liikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe