Vihdoinkin vapaa alkoholisteista!

Alkoholistista vapaa

Minun isäni on juoppo,samoin lasteni isä...erottiin tämän asian takia koska en enää kestänyt niitä katteettomia lupauksia raitistumisesta..ne lupaukset piti sen 2vk max ja sitten taas alkoi kierre uudestaan jossa hän salli itselleen "pari" saunaolutta...pian hän olikin taas samassa pisteessä missä 12 päkki oli vedetty illan aikana "rentoutumis" tarkoitukseen.
En enää sietänyt edes sitä yhtä olutta,hermostuin ja menin ns.pois päältä.Annoin hänelle monta mahdollisuutta ja pyysin hakemaan apua...ei sitä tehnyt...nyt hän olisi kovasti valmis parantumaan kun meidät menetti mutta luottamukseni on mennyt,tunnen inhoa häntä kohtaan kun kohteli meitä niin huonosti eikä kunniottanut minua kumppanina ja lastensa äitinä.

Oikeasti,rakkaat kohtalotoverit tämä on totuus : alkoholistit eivät pysty ajattelemaan järjellä näitä asioita,he selittelevät itsellensä syyn juoda ja eivätkä niissä viinan himoissaan muita ajattele!
Tee viimeinen uhkaus ja toteuta se!
Lapset,he kaikista viattomimmat pienet ihmiset,joutuvat kärsimään alkoholisteista ja kantamaan niin suuren taakan pienillä hartioillaan ettei sitä voi käsittää.

8

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teguila47

      Näin se on, viina vie miestä ja naista.
      Se menee edelle kaiken muun.
      Itsekkin holisti...sääälin itseni

    • 7765667

      Kannattaa seurailla suhteen alussa mies/naisystävän vanhempia, miten heille viinakset maistuu. Monesti alkoholistien lapset ovat myöhemmin alttiimpia omille alkoholiongelmille.

      • Teit isäin astumaan

        Ei aivan yleispätevä näkemys. Alkoholistivanhempien lapsesta voi tulla raitis ja päinvastoin. Tosin mahdollisuudet ovat suuremmat kummassakin tapauksessa jatkaa isien teitä.


    • Selvinnyt

      Itsekin erosin miehestäni hänen lisääntyneen alkoholin käytön vuoksi.Lapsia ei koskaan pidä edes harkita alkoholistin kanssa,varmaa on ettei alkoholisti muutu ja eroaminen aina vaikeampaa jos on yhteisiä lapsia.Ex miehen vanhemmillekin viina maistuu!

    • 2 fast for love

      Miksikä ne naiset aina rakastuvat renttuihin...kaiken maailman narkki,juoppo venkuloihin, ikuisiin naisen hakkaajiin... lapsia suolletaan maailmaan vaikka kotiolot rempallaan... anopit ja äiditkin ja mummotkin samassa kännissä ja enokin tippui veneestä... taas lapset kärsii... joka mukulalla eri isukki...ties missä... isukitkin kännissä ja joulupukkin kännissä.

      • So true!

        Ei kaikki naiset rakastu renttuihin, vain ne itsekin hieman reppanat; on itsetunto-ongelmaa sun muuta marttyyrielkeitä; haluavat parantaa sen rentun jne.

        Yksikään fiksu nainen ei renttua katsele päivää pidempää, miksi ihmeessä katselisi??


    • Nähty on

      Älä huoli. Kyllä sinä kohta löydät seuraavan juopporetkun holhottavaksesi.

      Eihän sinulle muut kelpaa.

    • Älkkis

      Viinaa on kiva juoda ja rahatkin on jhan omia, naisia saa baarista jos tarve on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe