Rayn manipuloidut kasinopelit

Max 50000

Tämähän on ihan selvä juttu että Ray huijaa kasinopeleissä. Satunaisesti joku pystyy voittamaan muutaman satasen , mutta jos pelaat päivittäin tai nostat panoksia niin häviö on varma. UUdet nimimerkit voittaa aina ekalla kerralla menessään pelamaan. Pelkää paskan manipulointia koko Rayn pelitarjonta.

15

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä pelaa

      Jeps, samaan käsitykseen olen tullut monen vuoden pelaamisen jälkeen. Jos vielä katsotaan ketkä voittaa niin huomaa että ns. sattumalla ei peleissä ole mitään tekemistä vaan että vaikuttaa olevan ohjailtua toimintaa. Tekniikka mahdollistaa kaiken kieroilun.

    • vai että sattumaa???

      Menin kerran aamulla erääseen pelaamoon ja kas kummaa kaikissa uudemmissa peleissä Tyrnimarja, vuorenpeikko jne oli samat aloituskohdat/kuvat kaikissa ns. kiekoissa. Kysymys oliko pelipiirretyt kelattu samaan aloituskohtaan vai mikä on selitys moiselle?

    • rjrkir

      Aloitus kuvat/kuviot on aina samat. esim. tuplapotin kun käynistää kuviot pysähtyy aina samoihin kohtiin.

      • joulupukki007

        Perustuuko moinen ilmiö ns. satunnaislukugeneraattorin toimintaan?


    • Perustuuko moinen ilmiö ns. satunnaislukugeneraattorin toimintaan?

      Tuo alotuskuvio ei perustu, mutta kaikki rahalla pelattavat pelikierrokset arvotaan generaattorilla.

      • Sepä se

        "kaikki rahalla pelattavat pelikierrokset arvotaan generaattorilla. "

        Kerrankin puhut asiaa. Ja se generaattori ei todellakaan ole mikään satunnaislukugeneraattori:)


    • huvituspelit

      väliäkös sillä, miten ne toimii, pelit ovat huvia varten...eihän ole tarkoitus niistä elantoa hankkia.

    • näin se menee

      Laita 250 euroa nettipeliin. Ensimmäisten kierrosten aikana käy tuuri, voit voittaa jonkin verran yli tuon laittamasi summan.

      Luonnollisesti yrität saada lisää voittoja ja jatkat peliä.

      Niinhän siinä lopulta käy, että ahneella on tunnetusti "paskanen loppu". Olisi pitänyt lopettaa pelaaminen ja kotiuttaa sijoitettu summa ja voitetut eurot.

      Peliyhtiö "pesee kätensä". Tarjosi pelaajalle sijoitetun rahan ja muutaman ylimääräisen euron. On pelaajan oma ratkaisu innostua yrittämään suurempia voittoja, ja niitä tavoitellessaan menettää rahansa.

      Pelaaja voi vain syyttää itseään kun on ollut hölmö.

      Peliyhtiön valvojat voivat määrittää pelatun pelin antamaan tuloksia, joilla ei enää voita kuin pikkusummia, pelipanos syö sijoitetun summan nollille ja pelaajalle jää vain pelaamisen ilo.

    • Örkki

      Juuri näin - valtio antaa luvan ihmisten huijaamiseen.

    • JussiO

      Aika hauskaa keskustelua. Jos pelien palautusprosentti on 80-90% niin tottakai häviö on varmaa. Turha siinä on pelejä syytellä, se on vaan tyhmää pelata rahansa. Et mitenkään voi jäädä pitkässä tarkastelussa voitolle. Parempi olla kokonaan pelaamatta.

      • HalleLujaaah

        Rahapelin käsittelemätön palautusprosentti on 0- tuntematon %. Ray ja useampi rahapelien tarjooja on valjastanut koko rahapelien kieron annin siten että pelaaja on vain yksi vit'n lehmä täyteen ängetyssä navetassa ! Tätä ajattelua koko vit'n paska suomi kumartaa hyväntekeväisyyteen uskoen ! koska esim vain Rayn ajopeli kalustokin on hankittu Rayn pääpaikan alla olevan Atlantiksen rahaa pulppuavasta lähteestä josta jaetaan armopaloja teille kaikille Suomalaisille !


      • Ny_männään

        Ei kyseessä ole Atlantis vaan kuuraketti ja miehistö....ffffiiuuuuhhhhhh!!!!


      • HalleLujaaah
        HalleLujaaah kirjoitti:

        Rahapelin käsittelemätön palautusprosentti on 0- tuntematon %. Ray ja useampi rahapelien tarjooja on valjastanut koko rahapelien kieron annin siten että pelaaja on vain yksi vit'n lehmä täyteen ängetyssä navetassa ! Tätä ajattelua koko vit'n paska suomi kumartaa hyväntekeväisyyteen uskoen ! koska esim vain Rayn ajopeli kalustokin on hankittu Rayn pääpaikan alla olevan Atlantiksen rahaa pulppuavasta lähteestä josta jaetaan armopaloja teille kaikille Suomalaisille !

        No nyt ei yhdistä ulkomaalaisille palvelimille eikä eilenkään, en vain välittänyt tulla tänne. Joo joo jo saapui vihdoin kommunismi pohjolaan ! Laittakaa vaan suosiolla kaikki rahat sinne vaan auto kalustoon palkkoihin lounasiin Broilerimurekepihvejä curry-mangomajoneesikastikeella mmmmmmmm =), sitten on hyvä olla johto päässä kun vielä iltasella pääsee opettamaan "tennistä".


      • HalleLujaaah

        Että tämmösiä kokemuksiako varten minäkin olen Windows kasit seiskat useat liittymät hankkinut. Maksankin näistä muuten jotain. Kuule kuule, sanonko. Pohjos Korea.


    • Mikavuorinen1

      Miksi edelleenkään jauhaa palautusprosentista ? Jos se on alle 100,00000% jäät väkisin häviölle pidemmällä tarkastelujaksolla. Miksi siis pelata ja kiukutella kun palautusprosentti on alle sadan ? Minä en pelaa nykyään ja olen keksinyt muita, paljon halvempia harrastuksia.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe