Tämähän on ihan selvä juttu että Ray huijaa kasinopeleissä. Satunaisesti joku pystyy voittamaan muutaman satasen , mutta jos pelaat päivittäin tai nostat panoksia niin häviö on varma. UUdet nimimerkit voittaa aina ekalla kerralla menessään pelamaan. Pelkää paskan manipulointia koko Rayn pelitarjonta.
Rayn manipuloidut kasinopelit
15
258
Vastaukset
- älä pelaa
Jeps, samaan käsitykseen olen tullut monen vuoden pelaamisen jälkeen. Jos vielä katsotaan ketkä voittaa niin huomaa että ns. sattumalla ei peleissä ole mitään tekemistä vaan että vaikuttaa olevan ohjailtua toimintaa. Tekniikka mahdollistaa kaiken kieroilun.
- vai että sattumaa???
Menin kerran aamulla erääseen pelaamoon ja kas kummaa kaikissa uudemmissa peleissä Tyrnimarja, vuorenpeikko jne oli samat aloituskohdat/kuvat kaikissa ns. kiekoissa. Kysymys oliko pelipiirretyt kelattu samaan aloituskohtaan vai mikä on selitys moiselle?
- rjrkir
Aloitus kuvat/kuviot on aina samat. esim. tuplapotin kun käynistää kuviot pysähtyy aina samoihin kohtiin.
- joulupukki007
Perustuuko moinen ilmiö ns. satunnaislukugeneraattorin toimintaan?
Perustuuko moinen ilmiö ns. satunnaislukugeneraattorin toimintaan?
Tuo alotuskuvio ei perustu, mutta kaikki rahalla pelattavat pelikierrokset arvotaan generaattorilla.- Sepä se
"kaikki rahalla pelattavat pelikierrokset arvotaan generaattorilla. "
Kerrankin puhut asiaa. Ja se generaattori ei todellakaan ole mikään satunnaislukugeneraattori:)
- huvituspelit
väliäkös sillä, miten ne toimii, pelit ovat huvia varten...eihän ole tarkoitus niistä elantoa hankkia.
- näin se menee
Laita 250 euroa nettipeliin. Ensimmäisten kierrosten aikana käy tuuri, voit voittaa jonkin verran yli tuon laittamasi summan.
Luonnollisesti yrität saada lisää voittoja ja jatkat peliä.
Niinhän siinä lopulta käy, että ahneella on tunnetusti "paskanen loppu". Olisi pitänyt lopettaa pelaaminen ja kotiuttaa sijoitettu summa ja voitetut eurot.
Peliyhtiö "pesee kätensä". Tarjosi pelaajalle sijoitetun rahan ja muutaman ylimääräisen euron. On pelaajan oma ratkaisu innostua yrittämään suurempia voittoja, ja niitä tavoitellessaan menettää rahansa.
Pelaaja voi vain syyttää itseään kun on ollut hölmö.
Peliyhtiön valvojat voivat määrittää pelatun pelin antamaan tuloksia, joilla ei enää voita kuin pikkusummia, pelipanos syö sijoitetun summan nollille ja pelaajalle jää vain pelaamisen ilo. - Örkki
Juuri näin - valtio antaa luvan ihmisten huijaamiseen.
- JussiO
Aika hauskaa keskustelua. Jos pelien palautusprosentti on 80-90% niin tottakai häviö on varmaa. Turha siinä on pelejä syytellä, se on vaan tyhmää pelata rahansa. Et mitenkään voi jäädä pitkässä tarkastelussa voitolle. Parempi olla kokonaan pelaamatta.
- HalleLujaaah
Rahapelin käsittelemätön palautusprosentti on 0- tuntematon %. Ray ja useampi rahapelien tarjooja on valjastanut koko rahapelien kieron annin siten että pelaaja on vain yksi vit'n lehmä täyteen ängetyssä navetassa ! Tätä ajattelua koko vit'n paska suomi kumartaa hyväntekeväisyyteen uskoen ! koska esim vain Rayn ajopeli kalustokin on hankittu Rayn pääpaikan alla olevan Atlantiksen rahaa pulppuavasta lähteestä josta jaetaan armopaloja teille kaikille Suomalaisille !
- Ny_männään
Ei kyseessä ole Atlantis vaan kuuraketti ja miehistö....ffffiiuuuuhhhhhh!!!!
- HalleLujaaah
HalleLujaaah kirjoitti:
Rahapelin käsittelemätön palautusprosentti on 0- tuntematon %. Ray ja useampi rahapelien tarjooja on valjastanut koko rahapelien kieron annin siten että pelaaja on vain yksi vit'n lehmä täyteen ängetyssä navetassa ! Tätä ajattelua koko vit'n paska suomi kumartaa hyväntekeväisyyteen uskoen ! koska esim vain Rayn ajopeli kalustokin on hankittu Rayn pääpaikan alla olevan Atlantiksen rahaa pulppuavasta lähteestä josta jaetaan armopaloja teille kaikille Suomalaisille !
No nyt ei yhdistä ulkomaalaisille palvelimille eikä eilenkään, en vain välittänyt tulla tänne. Joo joo jo saapui vihdoin kommunismi pohjolaan ! Laittakaa vaan suosiolla kaikki rahat sinne vaan auto kalustoon palkkoihin lounasiin Broilerimurekepihvejä curry-mangomajoneesikastikeella mmmmmmmm =), sitten on hyvä olla johto päässä kun vielä iltasella pääsee opettamaan "tennistä".
- HalleLujaaah
Että tämmösiä kokemuksiako varten minäkin olen Windows kasit seiskat useat liittymät hankkinut. Maksankin näistä muuten jotain. Kuule kuule, sanonko. Pohjos Korea.
- Mikavuorinen1
Miksi edelleenkään jauhaa palautusprosentista ? Jos se on alle 100,00000% jäät väkisin häviölle pidemmällä tarkastelujaksolla. Miksi siis pelata ja kiukutella kun palautusprosentti on alle sadan ? Minä en pelaa nykyään ja olen keksinyt muita, paljon halvempia harrastuksia.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483