Deittisivusto huijaus

Huijattu kuluttaja

Erehdyin kokeilumielessä maksamaan 1,99 kahden viikon kokeilujäsenyydestä sexpartner.fi sivustolla, nähdäkseni mitä siellä on tarjolla. 95% "naisista" on sivuston luomia feikkiprofiileja, joten jätin sivuston muutaman tunnin selailun jälkeen. Nyt kyseinen sivusto vaatii minua maksamaan 119,70 premium-jäsenyydestä, jota eivät ole pystyneet jostain syystä veloittamaan suoraan luottokortiltani. Missään ei ollut selkeää mainintaa, että olen ilmeisesti tuo kokeilun jälkeen ollut velvoitettu maksamaan jäsenyydestä!! Tuo on niin törkeää huijausta, että ei mitään rajaa. Olen jättänyt tuon maksamatta ja nyt firma uhkaa sähköposteissa karhuamisella ja oikeustoimilla.

Onko minulla tässä tilanteessa mitään mahdollisuuksia vai pitääkö tuo suosiolla maksaa? Sivustoa pyörittävä firma on Itävaltalainen. Voivatko he multa rahat periä, jos en suostu maksamaan?

7

4133

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-4

Ilmoita asiasta luottokortin myöntäneelle pankillesi. Mitään ei kannata maksaa, sillä maksuja tulisi varmasti lisääkin.

• Petetään

Minulta samainen firma karhuaa nyt, vaikka ehtojen mukaisesti sanoin premiumjäsenyyteni irti. Olen olmoittanut, etten maksa ilman oikeuden päätöstä. Miten Sinulle kävi.

• Vvakooja

2017 meno jatkuu.. hyvät profiilit jäävät elämään kuvissa, tekaistuin tekstein,, viesteihin vastaa aikuisviihteen tekijät kotonaan , vaan ei kuvan kotona, !! Ei tarvi olla nenää löytääkseen tällaisen huijauksen, Sama profiilikuva löytyy muilta sivuilta. Tällä tavoin profiili tienaa organisaatiolle rahat per viesti, sitä treffiä ei tapahdu koskaan !!

• ÄlkääMaksakoHuijareille

Nuo huijauksehan on tarkoitettu vain kokemattomille höppänöille. Mitään ei tietysti tarvitse eikä saa maksaa. Mutta koska täydellisiä höppänöitä riittää ja joka vuosi syntyy lisää, niin homma jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Ei voi lailla kieltää. Mitään oikeustoimia ei tietysti tule. Uhata saa vapaasti. Jos on aikaa ja taitoa, niin voi leikitellä heidän kanssaan muutaman viikon ja teeskennellä "tyhmää".

Oppirahoiksi riittää se pieni kokeilumaksu.

• Anonyymi

Vasta kuukausien päästä voi laittaa estolistalle ainakin puhelimessa.

• Anonyymi

https://www.40treffit.fi/

Samaa huijaussivustoa!

Profiilit tekaistuja.

Maksu kelpaa. Huudat tyhjää.

Paypal on hyvä sillä pystyy estämään maksun automaattisen toimeksi annon

• Anonyymi

Uhkaa heille, että näyttäisit munaa, jos makro zoom riittäisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2160
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      298
      1960
    3. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      104
      1806
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1771
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      1637
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1381
    7. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      27
      1159
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1143
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      69
      1111
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1067
    Aihe