Onko se lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä jos itsekkin haluan?

Laiton?

Eli siis olen 13-vuotias neitsyt. Ja ei, en tekisi sitä sosiaalisen paineen takia, "kun muutkin tekee". Ja kaikkihan nyt varmaan ymmärtää mitä tarkoitan.... Mieluusti jo yli 16-vuotiaan kanssa..... Kun ei näistä mun ikäluokan pojista oo mihinkään...

Mietin siis et jos löytyisikin joku sopiva mies niin joutuisiko se ongelmiin jos harrastettais? Jos mäkin haluaisin sitä?

Ja juu, veikkaan että täyttyy niistä "oota et oot vanhempi"-kommenteista, mut en jaksais olla 3vuotta selibaatissa et oisin tarpeeks vanha..... Ja sillon varmaa ois jo löystyneempikin nii ei enää niit miehii kiinnostais.....

18

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 26v mies

      Ei uskalla vastata rehellisesti, poliisit kolkuttais ovelle......

      • Näpit irti lapsista

        Ai alkoko himottaa?


    • Jos mäkin

      Unohda seksi ja leiki muuta kivaa äläkä yllytä miehiä rikokseen. Yllyttäminenkin on rikos.

    • 13vpoika

      Mie oon kyllä 13 v poika ja kyllä mälli lentää ja muna aika iso...

      • 20v

        HAHA, päivän paras, mut viikon huonoin kommentti :P


    • vaantyhmät

      Onnea vaan miehen etsintöihin, tuskin kukaan omaa kuoppaansa kaivaisi. Te pennut kun ootte perkeleen arvaamattomia!

    • rrrqwe

      Ap, on eikä alaikäisen halu vaikuta asiaan

    • oletsakkolihaa

      On se hyväksikäyttöä, eikä sun halujasi kysytä.
      Kiinnijäädessään tai jos itse tulet katumapäälle ja kerrot jollekin, niin mies joutuu ongelmiin varmasti.
      Ehdit ihan hyvin sekstailemaan sen jälkeen kun olet 16-vuotta täyttänyt.
      Ei se sitä paitsi ole niin yksinkertaista. Olet vastuussa seksin aloittamisen jälkeen monista terveydellisistä ja oikeudellisista asioista.

    • SuviMaria.

      Elän nyt jo pikkusen eri ikävaihetta mitä sinä (täytän tänä vuonna 20v.) mutta muistan hyvin sen kun olin sinun ikäinen, 13v, kuin eilisen.

      Mä annan sulle yhden neuvon: elä elämääs just niin kuin haluat.

      Niin minäkin tein, vaikka olisin ollut 13-vuotta tai mitä tahansa, ei tullut mun luonteen kanssa kysymykseenkään, että joku muu olisi alkanut minua määräilemään jne. Elin niin kuin tahdoin koska olin niin omapäinen ja olen edelleen, etten kuuntele muita tai tule tuskin koskaan kunnolla kuuntelemaan. Se on vähän niin kun sellainen "luonnevika". :)

      Mutta haluan myös muistuttaa sinua, että mieti REHELLISESTI. Siis oikeasti rehellisesti, ei mitään juupasjoopas - paskaa, että pistän nyt tämän kommentin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, vaan oikeasti rehellisesti sitä että miten kypsä sinä olet. Jos koet olevasi rehellisesti ikäisiäsikin fiksumpi ja nuori nainen, niin tee tosiaan mitä lystäät. Ei meillä oo kun yks elämä, sekin on tehty elettävää varten!. Mutta jos tuntuu rehellisesti että olet liian lapsi, niin anna olla ja odota muutama vuosi.

      Mulla meni oma neitsyys just 16-vuotiaana, 18-vuotiaan miehen kanssa. Ei ollut kyse siitä, että olisin tarkoituksella säästänyt neitsyyttäni tuohon suojaikärajaan asti vaan elämäntilanne oli sillon just sellanen et se eka kerta tuntu tohon aikaan hyvältä ja oikealta, oikean ihmisen kanssa ja vielä kaiken lisäksi selvin päin, kännissä sitä ei kannata - eikä saa tehdä! sinulle itsellesi jää vaan huonot muistot siitä ja jotain pahaa voi oikeasti tapahtua, joku voi satuttaa sinua pahoin jos olet juonut itsesi niin tiedostamattomaan tilaan että et kykene huolehtimaan itsestäsi ja sanomaan EI. Nämä eivät ole leikin asioita. SEKSIÄ KANNATTAA HARRASTAA SITTEN KUN ITSESTÄ TUNTUU OIKEALLE JA HYVÄLLE.

      Tiedän että oot viisas tyttö ja uskon että kun luet tämän, niin mietit asioita. Niin minäkin tein aikanaan, kun mietin nettipalstalla saman tapasia asioita mitä sinäkin.

      Ja mitään en kadu mitä olen tehnyt! Mä olen harrastanut 16-vuotiaasta eteenpäin seksiä enemmän kun sielu sietää. Mä olen 13-vuotiaasta lähtien ryypännyt. Mä olen käyttänyt huumeita. Mä olen seurustellut jo ylä-aste ikäsenä 10-12vuotta vanhempien miesten kanssa. Mä olen saanut kuulla rumaa nimittelyä ja _särkenyt_ sydämmeni moneen otteeseen. Kova on ollut elämänkoulu, mutta päivääkään en enää nykypäivänä vaihtaisi. Olen saanut siitä elämänkoulusta kuule sellaset tieto & taito opit, mitä ei ikikuuna päivänä voi saada kirjoista! Ja juu olen myös hieman katkera, mutta en kadu silti. Ja omat vanhempani oli sellaset "rempparömppä - vanhemmat" kun toinen alkoholisti ja toinen mielenterveysongelmainen, että ei niistä oikeen oo ollu huolta pitämään. Ite oon opiskellu kaikkia elämänoppeja kantapään kautta. 16-vuotiaana muutin jo omilleen. Sillon elämä lähti paranemaan kaikin puolin kun pääsin kotoa pois ja itsekin pääsin aikuistumaan. Rikollisuudella olen myöskin itseni elättänyt tai sitten sosiaalitoimen avulla. Mutta toivottavasti sinulla on kuitenkin nämä puolet elämässä kunnossa, hyvä perhe jne. Ettei ikinä tarvii kokee samanlaisia kärsimyksiä mitä minä. :( vaikka ne kasvattaiskin niin sitä kerkee kasvaa myös myöhemmin, terveellä ja hyvällä tavalla. Ei tarvii itteensä rikkoo siinä kasvamisessa pohja mutia myöten. Vaikka ihan hyvä ihminen mustakin tuli tänä päivänä, on ammatti nykysin ja kaikkea. :) terveitä ystäviä jne.

      Tässä tälläisen 19-vuotiaan nuoren naisen avautuminen sulle. Toivottavasti sait mietteitä mitä kannattaisi tuon asian suhteen tehdä, jos olet vielä ketjua lukemassa. Aloitusviestisi olet kuitenkin tehnyt noin kuukausi sitten.

    • Mm..

      Oon kans 13 ja kypsempi kuin muut, mistä päin oot?

      • Aloittaja täällä taa

        Etelä-karjala


    • umu6u6i8k

      13-vuotias ei luultavasti käyttäisi tämänkaltaisessa kirjoituksessa termiä "sosiaalinen paine"

    • dssadfsdada

      onko sulla kikkiä?

    • AnnaMaija_

      NUPPI, NUPPI, LIPPUTANGON NUPPI TROLLINEITSYEN PIMPPIIN LUPSAHTI.

    • toinen_aikuinen

      Kirjoituksesta päätellen kysymyksen kirjoittaja on aikuinen mies. :/

      • höölms

        No shit sherlock


    • Nyt_jo_vanhempi_AP

      Ihan tyttö olen, kylläkin nyt "jo" 14-vuotias. Ja tiedän, kuulostan paljon vanhemmalle kuin olen, kai sitä oletetaan että tän ikäinen kirjoittais huonosti. Aika outoa ettei ylläpito oo poistanu tätä kun eiks ikäraja tänne kuitenkin oo 18?

    • JoMies

      Pojat on poikii. Elikkäs juu. Olet "sakkolihaa" vaikka oikeampi termi olisi varmaan vankilaliha. Lain mukaan sulla ei ole oikeutta eikä edes kykyä päättää seksielämästäsi yli 16-vuotiaan kanssa. Laki on kuitenkin sitä mieltä, että jos haluat harrastaa seksiä sitä nuoremman pojan kanssa, niin se on ihan ok koska olette samalle kehitystasolla eikä siten ole riskiä että sinua käytettäisiin hyväksi.

      Kaikki ei ole valmiita 16-vuotiaana ja osa on valmis jo ennen sitä, mutta lait tehdään suojelemaan sitä keskiarvoa, joten aikaisemmin kehittyneet saavat sitten kärvistellä. Ehkä sinun ratkaisusi on etsiä kypsä alle 16v poika tai sitten vaan kiltisti odotella sitä 16v ikää. Ota kuitenkin selvää ehkäisystä täältä netin ihmeellisestä maailmasta, että ei vain kävisi vahinkoa sillä nuoret pojat mielummin valehtelee kuin käyttää kortsua.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe