Yllätyin

Hyvänmielen ohjelm

Katso tässä juuri , cheek live @ olympiastadionilla
Olen vaikuttunut , jopa tv:stä katsottuna upea ohjelma.

Suosioon ja ponnahduslautana on varmasti toiminut , vain elämää ohjelma.
Vielä kun jare oli ensimmäisessä kaudessa mukana , joka oli mielenkiintoinen kausi.
( sittemmin hieman vetäisty).

8

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasku arkeen...

Minä katsoin myös ohjelman. Kyllä oli upea!
      Olen käynyt hänen konserteissaan ja tuossa ohjelmassa oli tavoitettu juuri sitä tosi mukavaa tunnelmaa mikä konserteissakin on.

• Ja se seuraava biisi

Odotan uusintaa , jotta saan sen boksille.
        Syypää sum hymyyn , aivan tajuton ja Jeren eläytyminen liikuttavaa.

• Pian unohdettu

Aivan uskomaton persesyöpää koko Cheek. Onneksi se b-luokan kokoomusräppäri unohdetaan pian.

• yököttää

Sitten kun Keekin ura loppuu, on se kokoomuksen ehdokkaana vaaleissa.

Ja taas ihmiset äänestävät itseään ja etujaan vastaan, kun "vävypoika" on ehdolla.

• Järkevä mies

Cheek ei kyllä unohdu.
      Mutta, jos hän menisi mukaan politiikkaan, niin hän kyllä toimisi järkevästi siinäkin.

• Typeryyttä

Kokoomusrappäri....En ole koskaan kuullut Cheekin sanovan puoluekantaansa. Ja hänen musiikissaan ei politiikka ole mukana. Olisiko aiheellista pysytellä tosiasioissa?
      Minulla ei ole ollut mitään vasemmistolaiseksi tunnustautuvia rappäreitä vastaan, mutta kyllä asenteeni alkaa muuttumaan pikkuhiljaa. Olen kunnioittanut vapautta ilmaista musiikilla sitä mitä kokee. Aggressio Cheekkiä kohtaan heidän taholtaan, on muuttanut jo hieman asennettani. Vasemmisto ei ilmeisesti kunnioita demokratiaa(?).

• tosi juttu

Biisissä mainitsee termin kokoomusräppäri. Taisi olla vuoden 2014 tai 2013 Ei pahalla mut tahallaan-biisissä.

• Hyväksyn
        tosi juttu kirjoitti:

Biisissä mainitsee termin kokoomusräppäri. Taisi olla vuoden 2014 tai 2013 Ei pahalla mut tahallaan-biisissä.

No niinpäs oli...
        Mutta tämä oli kyllä ensimmäinen kerta, jonka havaitsin.
        Presidentti Sauli Niinistön kamppanjassa hän oli mukana, - ymmärtääkseni kutsuttuna - ja Niinistöllä oli kannatusta yli puoluerajojen muutoinkin.

Hyväksyn Cheekin puoluekannan, jos se on kokoomuslaisuus.
        Hyväksyntä on samaa mitä koen sukulaiseni hyvän kaverin vasemmistolaisuudesta.
        Cheekin musiikki ei ole minun kokemusmaailmassani poliittista. Lyriikoiden aihealueet ovat hyvin laajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      97
      3998
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3347
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      131
      2668
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      242
      2173
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      93
      1929
    6. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      100
      1883
    7. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      21
      1819
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      115
      1658
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1321
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      57
      1242
    Aihe