Haluaisin oppia tuntemaan sinut ihmisenä, tietää kaiken sinusta.

Haluaisin lähellesi.

Mutta musta tuntuu että pelkäät minuakin, ei minua tarvitse pelätä, en tee sinulle pahaa. Tahtoisin että sinulla olisi hyvä olla. Muuta en toivo. Nuku hyvin.

64

1342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähellesi haluaisin

      Kiitos kauniista sanoistasi. Kuin myös minäkin. Saisinko minä vastavuoroisesti oppia tuntemaan sinut?

      • ap.

        Kyllä.


      • Lähellesi haluaisin
        ap. kirjoitti:

        Kyllä.

        Hyvää yötä ja nuku myös itsekkin hyvin sekä näe mukavia unia. Kohta menen tutimaan kun ensin hiukseni kuivuvat suihkun jäljiltä. Aamulla on aikainen herätys.


    • tason määritys

      En haluais tietää kaikkea. Haluaisin vain nauttia yhdessä siitä matkasta jonka voimme yhdessä taittaa.

      Sillä ei ole merkitystä mitä on tapahtunut ennen sitä. Koska se on johdattanut siihen pisteeseen jossa ny olemme.

      Se et toisella on hyvä ollaei riitä. Sen pitää olla ja tuntua paremmaltakuin kenenkään toisen kanssa. Vähempi ei riitä.

      • ap.

        No niin no...joo. mutta haluan jotain mitä ei voi saavuttaa.


      • ä9u6y

        Epärealistisia toiveita. Ainakin pitemmän päälle.

        Huuma katoaa parin vuoden kuluessa. Sitten taas jonkun kanssa tuntuu "parhaalta ikinä".


      • niin tai
        ä9u6y kirjoitti:

        Epärealistisia toiveita. Ainakin pitemmän päälle.

        Huuma katoaa parin vuoden kuluessa. Sitten taas jonkun kanssa tuntuu "parhaalta ikinä".

        sitten rakkaus kasvaa ja kestää tuulet ja tuiskeet, kokeilematta ei voi tietää.


      • ...

        Ei munkaan mielestä kaikkea tarvitse toisesta tietää. Nykyhetki ja tulevaisuus tärkeämpää...


      • ap.
        ... kirjoitti:

        Ei munkaan mielestä kaikkea tarvitse toisesta tietää. Nykyhetki ja tulevaisuus tärkeämpää...

        Toisinaan tieto lisää tuskaa, mutta auttaa myös ymmärtämään toista ihmistä tässä hetkessä-miten kukakin on rakentunut on merkittävää.


      • Ajatus mieheltä
        ap. kirjoitti:

        Toisinaan tieto lisää tuskaa, mutta auttaa myös ymmärtämään toista ihmistä tässä hetkessä-miten kukakin on rakentunut on merkittävää.

        Juuri näin. Mennyt on se mikä on meidäyihmisenä rakentanut sellaiseksi kun olemme tänään, tulevaisuus vie meitä uuteen suuntaan. Enme voi enää vaikuttaa siihen mitä olemme nyt, mitä meille on tapahtunut, mutta tulevaisuus on osin käsissämme ja voimme vaikuttaa siihen mitä olenme huomenna. Ymmärtääksen miksi toinen on mitä on, miksi ajattelee ja tuntee omalla tavallaan on se tähänastinen matka kuultava. Jos oikeasti haluaa toisen tuntea ja häntä ymmärtää. Historia on tärkeä osa itseämne, se on me.

        Tälle matkalle hänet haluaisin, rakastaen, nauttien, nauraen ja itkien siinä sivussa.


      • Ap.
        Ajatus mieheltä kirjoitti:

        Juuri näin. Mennyt on se mikä on meidäyihmisenä rakentanut sellaiseksi kun olemme tänään, tulevaisuus vie meitä uuteen suuntaan. Enme voi enää vaikuttaa siihen mitä olemme nyt, mitä meille on tapahtunut, mutta tulevaisuus on osin käsissämme ja voimme vaikuttaa siihen mitä olenme huomenna. Ymmärtääksen miksi toinen on mitä on, miksi ajattelee ja tuntee omalla tavallaan on se tähänastinen matka kuultava. Jos oikeasti haluaa toisen tuntea ja häntä ymmärtää. Historia on tärkeä osa itseämne, se on me.

        Tälle matkalle hänet haluaisin, rakastaen, nauttien, nauraen ja itkien siinä sivussa.

        Sinä olet viisas mies.


      • Kiitos :)
        Ap. kirjoitti:

        Sinä olet viisas mies.

        Tarpeeksi nähnyt, käynyt läpi ja yrittänyt ymmärtää.. Ja osaan lukea ja kirjoittaakin, vaikka edellinen viesti täynnä virheitä olikin. Kiirettä pukkaa :)


      • ap.
        Kiitos :) kirjoitti:

        Tarpeeksi nähnyt, käynyt läpi ja yrittänyt ymmärtää.. Ja osaan lukea ja kirjoittaakin, vaikka edellinen viesti täynnä virheitä olikin. Kiirettä pukkaa :)

        Ei ne virheet haittaa, pää asia että on asian ytimessä. :-)


    • mutta et

      sä opi.

      • ap.

        Opi mitä?


      • ä9u6y

        En niin, tuskin koskaan tavataankaan enää...


      • ä9u6y
        ap. kirjoitti:

        Opi mitä?

        No tuntemaan sitä.


      • ap.
        ä9u6y kirjoitti:

        No tuntemaan sitä.

        Älä ole niin varma. Hiljaa hyvä tulee... ehkä joskus vielä.


    • voitaisko?

      Mäkin haluan jatkaa siitä mihin jäätiin, istutaanko alas ja jutellaan uudestaan?

      • ap.

        Joo. Sehän sopii. Missä ja milloin?


    • nyt kerrot

      kenet ap haluisi lähelle?kenelle nämä viestit on?

      • ap.

        Yhdelle mukavalle miehelle. :)


      • realismii
        ap. kirjoitti:

        Yhdelle mukavalle miehelle. :)

        Ei mee perille jos ei tarkenna, eikä välttämättä sittenkään vaikka miten tarkka olis.


      • ap.
        realismii kirjoitti:

        Ei mee perille jos ei tarkenna, eikä välttämättä sittenkään vaikka miten tarkka olis.

        No eipä vissiin. Ei voi mitään, olen ujonainen vaikkei sitä heti uskois.


      • realismii
        ap. kirjoitti:

        No eipä vissiin. Ei voi mitään, olen ujonainen vaikkei sitä heti uskois.

        Ilmeisesti myöskin palstaujo?

        Oijoi.


      • ap.
        realismii kirjoitti:

        Ilmeisesti myöskin palstaujo?

        Oijoi.

        Nimenomaan. Irl ei ujota niin pahasti. ;)


    • ootsäse

      vittulijaäijä joka haukkuu koko ajan?

      • Ap.

        Olen nainen.


      • figure this out
        Ap. kirjoitti:

        Olen nainen.

        the only thing you have to do is prove it
        pick a guess
        who are you longing for?
        maybe it's not worth it
        your choice all yours
        nice guy's are fine
        they always come's last


    • olemmekooikeat

      Samoin.

      Miten ja millaisessa paikassa me nähdään toisiamme?

      Olen mies ja nyt ajattelen erästä naista, johon haluaisin tutustua. Vähän on jo juteltukin...

      • ap.

        Olen nainen ajattelen miestä on juteltu vähän enemmänkin. Nähdään sellaisessa paikassa mistä en viitsi mainita enempiä.


      • olemmekooikeat
        ap. kirjoitti:

        Olen nainen ajattelen miestä on juteltu vähän enemmänkin. Nähdään sellaisessa paikassa mistä en viitsi mainita enempiä.

        Hyvää päivänjatkoa sinulle, voisit vaikka ollakin ikävöimäni nainen!


      • ap.
        olemmekooikeat kirjoitti:

        Hyvää päivänjatkoa sinulle, voisit vaikka ollakin ikävöimäni nainen!

        No kuka sä olet? Kerro nyt ja lopeta tämä piina.


      • Tuituitui
        ap. kirjoitti:

        No kuka sä olet? Kerro nyt ja lopeta tämä piina.

        Et kai ole Tiina..


      • Ap.
        Tuituitui kirjoitti:

        Et kai ole Tiina..

        En ole. Antaa olla...


    • ei voida auttaa

      Miksi et itse lopeta piinaa? Sovi treffit ja katso toimiiko se.
      Jos ei toimi niin uutta matoa koukkuun.

      Ei kukaan voi lopettaa sun piinaa jos et kerro kuka olet tai tunnisteita toisesta. Piina jatkukoon. Valinnoilla on seuraukset.

    • Jee Jee

      Mä ainakin olen tauolla ja juon kupillisen teetä, samalla luen ikävä-palstaa.
      Hiukan sellainen tunne et joku nyt vedättää..
      Ainakaan mä en ole tässä keskustelussa ollut mukana, tänään. Viime yön alkutunteina lähetin 4 viestiä,
      yhteen ja samaan keskusteluun.
      Hauskaa päivän jatketta..

      • Ap.

        Mä luulen et mulle vastaa kaikki paitsi se jonka toivoisin...Huoh...


      • lut8t57
        Ap. kirjoitti:

        Mä luulen et mulle vastaa kaikki paitsi se jonka toivoisin...Huoh...

        Ota aloite omiin käsiin ja vastaa ITSE oikealle.

        Helppoa ja selvintä ja piinasi loppuu takuulla!


      • monta mukavaa miestä
        Ap. kirjoitti:

        Mä luulen et mulle vastaa kaikki paitsi se jonka toivoisin...Huoh...

        Jos ainoa vinkki on "yhdelle mukavalle miehelle", niin mistä se mukava mies tietäisi, että juuri hänen pitäisi vastata?


      • ap.
        monta mukavaa miestä kirjoitti:

        Jos ainoa vinkki on "yhdelle mukavalle miehelle", niin mistä se mukava mies tietäisi, että juuri hänen pitäisi vastata?

        Olihan tuossa alotuksessa jo vinkkiä kerrakseen. Luulen ettei hän ole täällä. Vaikka LUULIN ETTÄ ON. Ei pidä luulla. ;)


      • hassua touhua
        ap. kirjoitti:

        Olihan tuossa alotuksessa jo vinkkiä kerrakseen. Luulen ettei hän ole täällä. Vaikka LUULIN ETTÄ ON. Ei pidä luulla. ;)

        Miksi sä LUULET et MIES pelkää SINUA?

        Kas hiffasit itsekki tuon et ei pidä luulla. Pitää TIETÄÄ :)


      • ap.
        hassua touhua kirjoitti:

        Miksi sä LUULET et MIES pelkää SINUA?

        Kas hiffasit itsekki tuon et ei pidä luulla. Pitää TIETÄÄ :)

        Jos pelkää joitain asioita niin voisi pelätä minuakin. Olen niin hemmetin hurja :-D


    • jepuliSpoks

      Voi kun saisi viestin ihmiseltä joka haluaisi olla hän niinkuin ketjun alkanut sille jollekkin

      • mahdollista...

        Laita viesti itse sille ihmiselle, jos se on


    • -----------------

      Ahaa. Kerroit juuri tietäväsi minusta riittävästi ja sanoit good bye. Se on täysin totta, että pelkään jopa sinua. Olet nainen ja silti pelottaa, mutta en sano miksi. Minulla ei todellakaan ole hyvä olla. Ymmärrän tietenkin toiveesi, mutta aina kaikki asiat ei mene toiveiden mukaan, olen tottunut siihen. Asiat menevät vaikean kautta ja kantapään kautta. Pian menenkin nukkumaan. Tiedät varmasti, että kukaan ei sinua paremmin ja enempää olisi arvostanut. Tiedät myös, että olisin halunnut sinun kanssa jakaa elämäni.

      • Ap.

        Hänestä en tiedä tarpeeksi, haluaisin tietää paljon enemmän. Hänen ajatuksistaan itseäni kohtaan en tiedä mitään.


    • jepuliSpoks

      Lähetä viesti. Kysy kerro ja vastaa.

    • oi.

      Älkää menkö vielä...tahdon kertoa...

      olet ihana, mä tykkään susta.

      • hoponhopokg

        Kerro se sille itselle


    • En pelkää

      Olen vain äärimmäisen hermostunut läheisyydessäsi johtuen noitamaisuudestasi.

      • Ap.

        Noitamaisuudestani? Mitä ihmettä sä mies höpötät?


      • Heh...naurattaa :)
        Ap. kirjoitti:

        Noitamaisuudestani? Mitä ihmettä sä mies höpötät?

        Ehkä kyseinen herra kokee jollain naisella olevan kovasti jäädyttävän lumoavaa voimaa? Ei ehkä tuo noitamaisuus ole kuitenkaan se repliikki jota kannattaa viljellä kun sen suun sitten joskus avaa :D


      • Ap.
        Heh...naurattaa :) kirjoitti:

        Ehkä kyseinen herra kokee jollain naisella olevan kovasti jäädyttävän lumoavaa voimaa? Ei ehkä tuo noitamaisuus ole kuitenkaan se repliikki jota kannattaa viljellä kun sen suun sitten joskus avaa :D

        No juu...tunnistaisin kyllä sen verran erikoinen ilmaisu. :)


      • Naurua ja ihmetystä
        Ap. kirjoitti:

        No juu...tunnistaisin kyllä sen verran erikoinen ilmaisu. :)

        Itse ajattelin lähinnä että moni nainen saattaisi kavahtaa miestä joka puhuu heistä edes millain tapaa noitana. Mutta ainakin tuolla jään rikkoo helposti ja hyvän huumorintajun ja itsetunnon omaavat naiset varmaan osaavat ottaa huumorilla. Jotkut sitten taas miettivät onko tämä veijari se mies sieltä s24 palstalta..heistä en erityisesti pidä.


    • onkos se

      mies tummatukkainen?

      • -----------------

        Minä olen tummatukkainen. Ikävöimäni kaunis nainen on vaalea. Kaunis ja rohkea!;-)

        beautiful and brave!;-)


    • aasi3

      Ihmettelen, miksi ihmiset noin myöhään valvoo. Pohtivat jonkun ongelmaa.

      Arvausleikki on hupaisaa, mutta ei vaarallista. Jatkakaa
      .
      Sillon tällön kurkkaan tänne.----

      Muuten----jos tuo aloitus olisi minulle, niin kysyisin, miksi haluaisit minut ihmisenä tuntea---- aasina jo varmaan tunnet. En ole ihmisenä sen kummosempi.

    • aasi3

      ....jatkan vielä. Et olisi aasin lähellä onnellinen. Kokeiltuasi heittäisit hiiteen.

    • missyourvoice

      Niinpä. Itsekkin olisin halunnut erääseen ihmiseen tutustua niin paljon, mutta pelkään että on liian myöhäistä. En näe häntä enää. Sanoin kuitenkin hänelle, että tulee ikävä ja tarkoitin sitä. Sydän on täynnä tunteita..

    • -K-

      "Haluaisin oppia tuntemaan sinut ihmisenä, tietää kaiken sinusta."

      Hienoa, mutta enpä menisi vähättelemään jänistä minussa. Sepä vasta tutustumisen arvoinen onkin - kuulemma..

      • Mitä toi

        tarkoittaa toi jänis sinussa?


      • Vaikka tätä:

    • Aasi3

      Otan osaa. Jänis on hyvä vertaus. Se on plussaa. Aasi on miinusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      263
      2501
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1997
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1258
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe