Luxus kirppari Ylöjärvellä

9876554

Kokemuksia?
Kävin katsomassa ja oli erittäin siisti kirppari. Uusi ilmeisesti?
Jotenkin on piilossa, kun on Elossa mutta siinä Ilon puolella tien tois puolella, vaikka siinä oli kylttejäkin....

4

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylöjärveläinen

On se siinä jo puolisen vuotta sätkiny. Ei oikein ota tulta alleen, missä vika? Puitteet on kunnossa.

• Pöhhh

Kannattaako viedä myyntiin... kävin siellä ja minusta on hieno ja erityisen siisti ja tasokas mutta kun ei siellä käy paljoa ihmisiä???? Kun kävin siellä niin siellä oli kaksi muuta ihmistä!

• Asiantuntija alalla

Kannattaisi ainakin yrittää. Itse kävin lauantaina ja asiakkaita oli hyvin. Kirppis siisti, yrittäjä ahkera ja iloinen. Itsekin olen vienyt sinne myyntiin ja olen päässyt kohtuullisesti eroon tavaroistani ja jäänyt voitolle ja mikä tärkeintä saanut tavarat kiertoon. Otetaan yhteinen kampanja ja TEHDÄÄN Ylöjärvelle kerrankin siisti ja toimiva kirppari!

• Mun mielipide

Kyseinen Luxus kirppari on tosi siisti mutta ei siellä kyllä tavara näyttänyt hirmu hyvin kiertävän. Tosi vähän aina ihmisiä. Itse vein sinne myyntiin ja aika vähän tuli rahaa...

Sen sijaan toisella kirppiksellä eli onko se Länsikirppis Y-järvellä, kun vein sinne, meni tosi hyvin kaupaksi, vaikka onkin paljon "rähjäisemmän" näköinen kirppari.

Länsikirppiksellä tulisi tehdä kunnon siivous, nyt siellä on liikaa roinaa ja pahvilaatikoita sun muita joka puolella ja aika likaisen näköistä. Mutta myyjät kyllä tosi kivoja ja kauppa siellä käy hyvin ja aina siellä on ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe