Porukkaa menossa...

sheeta

Vantaa Open 2:seen? Itse vissiin menossa, ei varmaa vielä. Toivottavasti Reinikainen voittaisi...

7

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska Jokunen_

      Katsomassa oltiin. Jere oli kyllä todella hyvä. Oli ihailtavaa katsoa miten hyvin otteluasento pysyi tilanteessa kuin tilanteessa ja miten kovat takajalan mavat sillä on

      • ... kun en rahan takia päässyt paikalle, ottaa pikkasen pannuun! Mitenkä muuten, oliko otteluiden taso hyvä?


      • Jaska Jokunen_
        sheeta kirjoitti:

        ... kun en rahan takia päässyt paikalle, ottaa pikkasen pannuun! Mitenkä muuten, oliko otteluiden taso hyvä?

        Amatööriotteluiden taso ei ollut kovin hääppöinen. Kunto loppui kesken aika monelta eikä ja muutenkin oli aika lepsun näköistä.

        Ammattilaisotteluissa oli jo paljon enemmän katsomista. Naisten ottelu oli tosin aika tylsää katsottavaa, kun latvialainen heräsi ottelemaan vasta viimeisessä erässä. Ihmettelen, miten Latvian mestari ei aiemmin tajunnut tulla lähelle, vaikka oli puoli päätä lyhyempi.

        Maukan matsissa ei ainakaan säästelty vaan molemmat löivät todella lujaa. Mielestäni tulos olisi voinut olla toisinkin päin ja jos ottelu olisi käyty Latviassa, niin varmaan olisikin ollut.


      • ad-hd
        Jaska Jokunen_ kirjoitti:

        Amatööriotteluiden taso ei ollut kovin hääppöinen. Kunto loppui kesken aika monelta eikä ja muutenkin oli aika lepsun näköistä.

        Ammattilaisotteluissa oli jo paljon enemmän katsomista. Naisten ottelu oli tosin aika tylsää katsottavaa, kun latvialainen heräsi ottelemaan vasta viimeisessä erässä. Ihmettelen, miten Latvian mestari ei aiemmin tajunnut tulla lähelle, vaikka oli puoli päätä lyhyempi.

        Maukan matsissa ei ainakaan säästelty vaan molemmat löivät todella lujaa. Mielestäni tulos olisi voinut olla toisinkin päin ja jos ottelu olisi käyty Latviassa, niin varmaan olisikin ollut.

        Amatoriottelijat joutuvat erillaiseen rytmiin ja esim. -60 kb matsi oli hyvä!Lisäksi useimmat olivat aika aloittelijoita...
        Naisten amattilaismatsissa latvialainen EI PÄÄSSYT LÄHELLE! vasta viimeisesä kun otti isoja riskejä ja yritti Perkkiötä ulos(JOKA OLI MYÖS JO SEITSÄMENNESSÄ VÄSYNYT),kun muita mahdollisuuksia ei ollut voittoon!?
        Maukan matsista olin samaa mieltä (väärin meni!) vaik tuomio olikin 2-1 voitto, Latviassa kaikki olis ollut toisin.
        Tosin matsi ei ollut varsinainen Kb- matsi vaan enemmänkin jo nyrkkeilyä, potkut unohtuivat. Maukan alapotku-ura ei kyllä tule olemaan pitkä, jos hän ei plokkeja opettele eikä edes alapotkuja potki. No, fularipuolelle sit taas on turha haaveilla niin ISO on ero Reinikaiseen!
        Jeren matsi oli taas selvästi parasta antia vaik polakki ottelee nyrkkeilyssä elantonsa. Puolalainen oli otellut yli 60 kb matsia ja nyrkkeilymatseja viel enemmän (69). Oli aika itsevarman oloinen ennen matsia eikä moksiskaan kun oli matsi ohi (vaik kontas ainakin kahdesti)!


      • Lisää samasta aiheesta
        ad-hd kirjoitti:

        Amatoriottelijat joutuvat erillaiseen rytmiin ja esim. -60 kb matsi oli hyvä!Lisäksi useimmat olivat aika aloittelijoita...
        Naisten amattilaismatsissa latvialainen EI PÄÄSSYT LÄHELLE! vasta viimeisesä kun otti isoja riskejä ja yritti Perkkiötä ulos(JOKA OLI MYÖS JO SEITSÄMENNESSÄ VÄSYNYT),kun muita mahdollisuuksia ei ollut voittoon!?
        Maukan matsista olin samaa mieltä (väärin meni!) vaik tuomio olikin 2-1 voitto, Latviassa kaikki olis ollut toisin.
        Tosin matsi ei ollut varsinainen Kb- matsi vaan enemmänkin jo nyrkkeilyä, potkut unohtuivat. Maukan alapotku-ura ei kyllä tule olemaan pitkä, jos hän ei plokkeja opettele eikä edes alapotkuja potki. No, fularipuolelle sit taas on turha haaveilla niin ISO on ero Reinikaiseen!
        Jeren matsi oli taas selvästi parasta antia vaik polakki ottelee nyrkkeilyssä elantonsa. Puolalainen oli otellut yli 60 kb matsia ja nyrkkeilymatseja viel enemmän (69). Oli aika itsevarman oloinen ennen matsia eikä moksiskaan kun oli matsi ohi (vaik kontas ainakin kahdesti)!

        Olet oikeassa, että naisten matsissa latvialainen ei päässyt Katariinan lähelle mutta eipä hän kovin paljoa sitä yrittänytkään vaan tyytyi ottelemaan etäisyydellä, jossa varmasti häviää ottelun, kun on lyhyempi. Kyllä ammattilaisen pitäisi pystyä parempaan. Ei siellä naisten matsissa niin kovaa lyöty, etteikö siitä olisi sisään päässyt (minun mielipide).

        Maukka on kyllä kova yrittämään mutta saa nähdä miten hänen uransa edistyy. Itse ajattelin ottelun alussa, ettei hyvältä näytä mutta hän pystyi kyllä parempaan loppupuolella. Joo ja Jere on kyllä aivan eri tasolla kuten sanoit eli Maukan tuskin kannattaa häntä haastaa seuraavissa SM-kisoissakaan. Voipi olla, ettei Jeren kanssa samaan painoluokkaan ole kovaa tunkua ;)

        Oletko itse otellut kilpaa?


      • ad-hd
        Lisää samasta aiheesta kirjoitti:

        Olet oikeassa, että naisten matsissa latvialainen ei päässyt Katariinan lähelle mutta eipä hän kovin paljoa sitä yrittänytkään vaan tyytyi ottelemaan etäisyydellä, jossa varmasti häviää ottelun, kun on lyhyempi. Kyllä ammattilaisen pitäisi pystyä parempaan. Ei siellä naisten matsissa niin kovaa lyöty, etteikö siitä olisi sisään päässyt (minun mielipide).

        Maukka on kyllä kova yrittämään mutta saa nähdä miten hänen uransa edistyy. Itse ajattelin ottelun alussa, ettei hyvältä näytä mutta hän pystyi kyllä parempaan loppupuolella. Joo ja Jere on kyllä aivan eri tasolla kuten sanoit eli Maukan tuskin kannattaa häntä haastaa seuraavissa SM-kisoissakaan. Voipi olla, ettei Jeren kanssa samaan painoluokkaan ole kovaa tunkua ;)

        Oletko itse otellut kilpaa?

        olen,ja sinä olet turust?


      • Jaska Jokunen
        ad-hd kirjoitti:

        olen,ja sinä olet turust?

        Sen verran pienet nämä piirit ovat etten halua kertoa mistä päin olen mutta Turusta en ole =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      180
      1345
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1014
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      997
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      882
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      848
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      818
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      768
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      762
    Aihe